עובדי חברת סייברינט

חברת הסייבר סייברינט מפתח תקווה הודיעה על גיוס עשרות עובדים

המשבר הכלכלי העולמי משפיע גם על חברות ההיי-טק בישראל, אך מי שהודיעה דווקא על גיוס של עשרות עובדים חדשים היא חברת סייברינט (CyberInt) מפתח תקווה.

בסטארט-אפ הסייבר הישראלי, שהודיע בחודש שעבר על גיוס של 28 מיליון דולר, צפויים לגייס מספר רב של עובדים בתפקידים טכנולוגיים: תפקידי פיתוח (ממפתחים ועד לראשי צוותים), מנהלי מוצר, אנשי השיווק, מכירות ומודיעין.

שירה חירותי, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-CYBERINT על רקע המשרדים בפתח תקווה. צילומים: אריק סולטן
שירה חירותי, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-CYBERINT על רקע המשרדים בפתח תקווה. צילומים: אריק סולטן

עוזרים להגן מפני איומים דיגיטליים

החברה פיתחה פלטפורמה חדשנית בשם Argos Edge™, בה נעזרות חברות רבות על מנת להגן על הנכסים הדיגיטליים שלהם. החברה מציעה מודולים של ניטור רשתות, מיפוי וסיכול איומים ממוקדים, הגנות מותג, הערכת וניהול סיכונים.

יוחאי כורם, מנכ"ל חברת סייברינט, אמר: "כחלק מהצמיחה של סייברינט ופיתוח הפלטפורמה שלנו, אנחנו ממשיכים במימוש התוכנית שלנו להתרחב ולגייס עובדים חדשים לחברה בכל העולם. לעובדים שיזכו להצטרף לשורותינו יתאפשר לעבוד בסביבת עבודה חדשנית אשר תעניק להם אתגר מקצועי, תוך שמירה על האיזון שבין החיים הפרטים לבין מקום העבודה".

שירה חרותי, סמנכ"ל משאבי אנוש גלובלי, הוסיפה: 'כאשר אנו מגייסים לתפקידים השונים בארגון, חשובה לנו ההתאמה התרבותית לא פחות מאשר ההתאמה המקצועית. אין זמן מתאים יותר מעכשיו להצטרף אלינו. ממש לאחרונה אירחנו את העובדים מכל העולם לשבוע של חיבוריות ולמידה משותפת. התחושה הייתה תחושה של כוח מקצועי, מאוחד ובעיקר היה פשוט כיף להיות ולחשוב יחד. אנו משקיעים רבות בהתפתחות המקצועית של העובדים שלנו, ולא פחות בפיתוח המנהלים".

החברה מונה כ-100 עובדים והיא מחזיקה במשרדים בפתח תקווה, בוסטון, טקסס, מקסיקו, לונדון, הולנד, סינגפור ומנילה. סייברינט הייתה מהחברות הראשונות שהציעו פתרונות לזיהוי ומניעה של איומי סייבר והונאה.

סייברינט (Cyberint) על המפה

עוד ב-טכנולוגיה

אביב חנש - בזק בינלאומי TECH

הכר את העובד: אביב חנש (Aviv Hanash) – בזק בינלאומי Tech – מנהל מחלקת בקרה

אם יש חברת טכנולוגיה שמחוברת בנימים שלה לפתח תקווה, זאת בזק בינלאומי Tech, שכבר כ-30 שנים משרדיה הראשיים נמצאים בעיר. לאחרונה ביקרנו במשרדים, ברחוב שחם התוסס ומצאנו שם את אביב חנש, מנהל מחלקת הבקרה והמידע בחברה, בה הוא עובד כבר 12.5 שנים יחד עם עוד כ-650 עובדים, שכ-20% מהם מתגוררים בפתח תקווה. "הערך העיקרי שלנו – זה ההון האנושי", אמר לנו.

המשך קריאה »

מלם תים הפתח תקוואית מדווחת על 840 מיליון ש"ח מכירות ברבעון – עלייה של כ-20%

קבוצת ה-IT מפתח תקווה דיווחה לבורסה כי רשמה רווח של כ-16 מיליון ש"ח, גידול של כ-30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות עלה ב-16% ועמד על 65 מיליון שקל. "התוצאות החזקות של הקבוצה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של 2024 מבטאות את תנופת הצמיחה בכל מגזרי פעילותה, בדגש על התחום הביטחוני", מסר שלמה אייזנברג, יו"ר הקבוצה.

המשך קריאה »
אינטל פתח תקווה

באינטל פתח תקווה מרגיעים מפיטורים: "נכון לעכשיו – לא הכריזו על שינויים בישראל"

אפשר להניח שבבניין החכם ברחוב החרוצים 7 בעיר, בו יושבים במשרדי ענקית השבבים העולמית כ-1500 עובדים, היו סימני דאגה נוכח הודעת החברה על כוונתה לפטר כ-15% מכוח האדם שלה, בעקבות ירידה ברווחיות. למרות ההודעה, נראה שהמעמד של העובדים בפתח תקווה יציב. "ישראל ממשיכה להיות אחד מאתרי הייצור והמו"פ המרכזיים של אינטל בעולם, והחברה נותרה מחויבת לאזור זה", נמסר.

המשך קריאה »
סטאדיקום פתח תקווה

החל מהעונה הבאה: שדרוג בחווית הצפייה במשחקי הכדורגל באצטדיון "שלמה ביטוח"

לפני מספר חודשים חברת Stadicom (סטאדיקום) החלה להריץ אפליקציה המבוססת על טכנולוגיה חדשנית, הנשענת על תשתית סלולר G5 פרטית – כשהאצטדיון העירוני של פתח תקווה נבחר לפיילוט, בדרך להיות האצטדיון החכם הראשון בישראל. הצופים יוכלו לראשונה ליהנות משירותי וידאו איכותיים, הילוכים חוזרים, זויות צילום חדשות, לשלוח ווינר – ואפילו להזמין אוכל מהמזנון. איך זה יעבוד?

המשך קריאה »