חברת ההייטק מפתח תקווה, שקמה לפני עשור והגיעה להכנסות של מעל 100 מיליון דולר ב-2021, מספקת שירותי מחשוב ענן לניהול מדיה דיגיטלית. השבוע מסרה כי חתמה על שיתוף פעולה עם חברת Atmosfy – פלטפורמה של רשת חברתית לשיתוף תכני וידאו, המתמקדת במסעדות, בתי קפה וברים בקרבת מקום. "נרגשים לעבוד ולהתפתח עם Atmosfy", מסרו בקלאודינרי.
האפליקציה של Atmosfy יכולה גם ליצור המלצות וידאו מותאמות אישית, כך שמשתמשים יוכלו לחוות את המקום בו הם מבלים בצורה ייחודית מהסמארטפון שלהם. בנוסף, המשתמשים יכולים לבנות מפה אישית משלהם של מקומות מועדפים לשיתוף עם חברים והקהילה שבנו באפליקציה. כדי לספק חוויה ויזואלית מהירה ונגישה לכל משתמש בקנה מידה זה, Atmosfy פנתה ל-Cloudinary (קלאודינרי) על מנת לבצע את תהליך ייצור תכני הוידאו בצורה יותר יעילה.
"תוכן וידאו הוא עניין קריטי עבור כל עסק שמעוניין להתפתח היום, ואנו מודעים לכך, שתוכן שנוצר על ידי משתמשים, מגביר את המעורבות ומשפר את דרך קבלת ההחלטות לרכישה", אמר עמית ארנטל, מנהל בכיר ב-Cloudinary. "אנחנו נרגשים לעבוד עם Atmosfy, בתקופה בה הם מתפתחים וצומחים עסקית ונעזרים בנו כדי קשרים ויזואליים אותנטיים ונגישים."
Atmosfy מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של חברות המשתמשות ב-Cloudinary לצרכי חווית המדיה והמשתמש שלהן, כולל HolidayCheck, lastminute.com, Simplotel, trivago, VELTRA ואחרות.
כפי שדיווחנו לאחרונה, קלאודינרי מפתח תקווה, מוערכת לפי שווי של 2 מיליארד דולר. משרדי החברה בפתח תקווה מאוכלסים בכ-200 עובדים והחברה אף החלה לאחרונה במאמצי גיוס למשרות, נוספות בעיקר בתחומי הפיתוח, מנהלי מוצר ומנהלי גיוס.