הרשת הבינלאומית והמפונפנת לאופנת תינוקות, פתחה בפתח תקווה סניף חדש, זאת בנוסף לזה הפועל בקניון הגדול. האוכלוסיה בשכונה מתאימה כמו כפפה לקהל היעד של החנות – מעמד סוציו אקונומי גבוה, שיכול להרשות לעצמו לפנק את הילד או הנכד עם ביגוד ממותג ויקר. אם רוצים את המותג בזול – חסכו את ההגעה לחנות וקנו באונליין.
הגענו בשישי האחרון לחנות החדשה שנפתח בקניון החדש של כפר גנים – "קניון הכיכר" והאמת היא שציפינו לנוכחות ערה יותר של קונים. אולי כי הגענו רק בשלהי היום לפני סגירה. החנות שייכת לרשת מותגי התינוקות (עד גילאי 5) מהמובילות בארצות הברית, קרטרס אושקוש, שבבעלות קבוצת H&O, כשהמוצרים ממותגים על על שם חברת הבת "OshKosh B'gosh" ("אושקוש ביגוש")
צפו בביקור בחנות:
החנות החדשה היא קומפקטית (שטח של כ-65 מ"ר) ומנציגי המותג בארץ נמסר כי הושקעו כחצי מליון ש"ח לצורך פתיחתה. החנות מסודרת מאוד, כשהפריטים מחולקים לפי גילאים וסוגים: נעליים, מעילים, מכנסיים, חולצות, הלבשה תחתונה, גרביים, טרנינגים, שמלות ועוד.
ועכשיו למחירים. הטווחים בעיקר נעים בין 100 ל-300 ש"ח למוצרים השונים. לא זול. בטח לא בהשוואה למותגי תינוקות אחרים כמו "MINENE", שהמוצרים שלו נמכרים ב"קניון גנים" שממול, בחנות "ילדונים", בכ-30% פחות.
צפו במוצרי החנות והמחירים
לרגל הפתיחה, במקביל לחנוכה, כריסמס ובכלל לקראת סוף השנה, מוצרים החנות נמכרים ב-60% הנחה, ברכישה של 3 פריטים ומעלה. עדיין מדובר ב"סל" יקר, שיותר מתאים לקניה לרגל בריתה, או אירוע חשוב אחר, אבל בטח לא בשביל ללכת עם זה סתם לגן או למעון.
אגב, מבדיקה עולה כי חנות האונליין של המותג מציעה את המוצרים בעלות מופחתת בהרבה, מאשר בחנות הפיסית. למשל, נעלי ספורט סקוץ' לילדים עולים בחנות הפיסית 229 (במחיר המלא) ואילו באונליין אפשר למצוא אותן נעליים בעלות של 199 ש"ח בלבד.