ישראל סגן

הקורבן ה-38 של העיר: ישראל ברק סגן מכפר גנים פתח תקווה נפל בג'באליה

הכמות החריגה של חללי מלחמה בחודש זה, לא פסחה על עירנו. בתחילת החודש (6.10) היה זה איתי חדד ז"ל, שמת מפצעיו, לאחר שנפצע קשה עוד ביוני בצפון רצועת עזה. הערב קיבלנו את הבשורה הקשה על מותו של סרן סגן ז"ל, בן העיר, מעוצבת בני-אור (460), שנפל היום (שישי, 25.10). מאז ה-7 באוקטובר 23, נרצחו 15 בני העיר (14 מהם בנובה), נהרגו 21 חיילים ושוטר אחד. חטופה פתח תקוואית אחת עדיין בשבי.

ישראל ברק סגן ז"ל, תושב שכונת כפר גנים ג' פתח תקווה, בן 22 היה בנופלו. סגן שימש כמפקד מחלקה בקורס מפקדי טנקים בגדוד 196. ברק סיים את לימודיו בשנת 2020 בתיכון בן גוריון. "אובדן קשה נוסף של גיבור, בן עירינו, שהקריב את חייו למענינו ולמען ביטחון ישראל", מסר ראש העיר רמי גרינברג. "אנו תקווה שנהיה ראויים לאובדן של ברק ושל הגיבורים הרבים שחרפו את נפשם בכל החזיתות. משתתפים בצערה הכבד של משפחת סגן".

בפעילות בה נפל סגן, נפלו גם סמל עידו בן צבי (21) ממשמרת וסמל הלל אליהו עובדיה (22) מירושלים. השלושה נהרגו מפיצוץ מטען במהלך פעילות צה"ל לפנות בוקר, בשעה שהלוחמים כיתרו את בית החולים כמאל עדואן בבית לאהיא. הטנק בו הם נסעו נפגע תוך כדי נסיעה, ככל הנראה מפיצוץ מטען עוצמתי. כתוצאה מהפיצוץ נהרגו שלושת הלוחמים, ולוחם נוסף נפצע. מועד הלוויתו של סגן – טרם נמסר.

קורבנות העיר פתח תקווה

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

אינטל פתח תקווה

אימת "אחרי החגים": כמה עובדים יפוטרו מהמשרדים של אינטל בפתח תקווה?

לאחר שבארצות הברית כבר פוטרו 2,255 עובדים של ענקית השבבים העולמית, ממרכזי העבודה באורגון, אריזונה, טקסס בקליפורניה, כעת בישראל, בה יש כ-11,000 עובדים (מתוכם כ-1500 שעובדים בעיר) -יש דיבור במשרדים שברחוב חרוצים 7, שגל הפיטורים גם יגיעה אליהם, כפי שדווח בכלי תקשורת שונים. מאינטל ישראל נמסר: "נאלצים לקבל החלטות קשות, אך הכרחיות, לצמצום מצבת העובדים שלנו".

המשך קריאה »
יש לכם חנות או מסעדה? כדאי להכיר: 10 מתחמי מסחר חדשים בפתח תקווה יש לכם חנות או מסעדה? כדאי להכיר: 10 מתחמי מסחר חדשים בפתח תקווה

מחפשים מקום לחנות או מסעדה חדשה? כדאי להכיר: 10 מתחמי מסחר חדשים בפ"ת

התנופה העסקית של העיר מקבלת ביטוי בעשרות אלפי מ"ר של שטחים המיועדים למסחר, שנמצאים כבר אחרי, או בעיצומו של שלב הבנייה – ורק מחכים שחנויות, מסעדות, או נותני שירותים למיניהם, יאכלסו אותם במהרה. רוב המתחמים נמצאים בקרקעית של מגדלי משרדים ענקיים וחלקם בשכונות בסמיכות לבנייני מגורים. אז אם אתם בעלי עסקים מסחריים, שמחפשים מקום בעיר לעסק שלכם – הנה ה-TOP10 שלנו.

המשך קריאה »
טרור פלילי בפתח תקווה

עיר פצצה: 10 אירועים פליליים חמורים של פשע מאורגן בפ"ת מתחילת 2024

לצד המציאות הבטחונית הקשה, תושבי העיר חווים גם ירידה בתחושת הביטחון האישי מהכיוון הפלילי, בעקבות רצף אירועים שמתאימים יותר לשנות ה-80' בשיקגו. האחרון ברצף האירועים קרה היום בבוקר בשכונת אם המושבות החדשה והסתיים, למזלנו, עם פיצוץ מבוקר של מטען צמוד למכונית, שיועד להתפוצץ על עבריין צמרת שגר בשכונה. העירייה: "עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם המשטרה".

המשך קריאה »
יזהר כהן שימי תבורי בשכונת שעריה פתח תקווה

צפו: מאות הגיעו לתימאנה בשעריה להופעה של יזהר כהן ושימי תבורי (וידאו)

עיריית פתח תקווה בשיתוף המתנ"ס בשכונה שבמזרח העיר ארגנה ערב בלתי נשכח עם שני אגדות הזמר התימני, שהראו שעוד לא נס ליחם. שיא הערב היה עם שירו אל כהן, א-ב-ני-בי, שזכה באירוויזיון לפני 46 שנים, אבל עד עכשיו הוא גורם, גם למבוגרים שהיו שם, לקום מהכסא. אל הבמה הוזמנו שתי תושבות כזמרות ליווי – והן לא ביישו את השכונה. ראש העיר גרינברג הגיע אף הוא ונשא דברים.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading