יזהר כהן שימי תבורי בשכונת שעריה פתח תקווה

צפו: מאות הגיעו לתימאנה בשעריה להופעה של יזהר כהן ושימי תבורי (וידאו)

עיריית פתח תקווה בשיתוף המתנ"ס בשכונה שבמזרח העיר ארגנה ערב בלתי נשכח עם שני אגדות הזמר התימני, שהראו שעוד לא נס ליחם. שיא הערב היה עם שירו אל כהן, א-ב-ני-בי, שזכה באירוויזיון לפני 46 שנים, אבל עד עכשיו הוא גורם, גם למבוגרים שהיו שם, לקום מהכסא. אל הבמה הוזמנו שתי תושבות כזמרות ליווי – והן לא ביישו את השכונה. ראש העיר גרינברג הגיע אף הוא ונשא דברים.

"זה היה ערב אותנטי", סיפרה לנו גלית כהן-צברי, תושבת השכונה ואחת ממארגנות האירוע. "התושבים הרבים שהגיעו, נהנו מהמפגש החברתי והקהילתי. התימאניה מתקיימת כבר מס שנים בשכונה והמטרה לשמור על המסורת של ניגונים שירה וריקוד. הקהל נשאר עד הסוף היה ערב מוצלח מאוד. ליאה צור, חברת המועצה גם כן נכחה באירוע והתחבקה עם גלית, חברתה לסיעת "התחדשות" של גרינברג.

צפו בא-ב-ני-בי של יזהר כהן ובדבריה של גלית כהן-צברי

@ptnews.tiktok

צפו: מאות הגיעו לתימאנה בשעריה להופעה של יזהר כהן ושימי תבורי (וידאו) עיריית פתח תקווה בשיתוף המתנ"ס בשכונה שבמזרח העיר ארגנה ערב בלתי נשכח עם שני אגדות הזמר התימני, שהראו שעוד לא נס ליחם. שיא הערב היה עם שירו אל כהן, א-ב-ני-בי, שזכה באירוויזיון לפני 46 שנים, אבל עד עכשיו הוא גורם, גם למבוגרים שהיו שם, לקום מהכסא. אל הבמה הוזמנו שתי תושבות כזמרות ליווי - והן לא ביישו את השכונה. ראש העיר גרינברג הגיע אף הוא ונשא דברים. "זה היה ערב אותנטי", סיפרה לנו גלית כהן-צברי, תושבת השכונה ואחת ממארגנות האירוע. "התושבים הרבים שהגיעו, נהנו מהמפגש החברתי והקהילתי. התימניאדה מתקיימת כבר מס שנים בשכונה והמטרה לשמור על המסורת של ניגונים שירה וריקוד. הקהל נשאר עד הסוף היה ערב מוצלח מאוד. ליאה צור, חברת המועצה גם כן נכחה באירוע והתחבקה עם גלית, חברתה לסיעת "התחדשות" של גרינברג.

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

צפו בתמונות מהאירוע (צלם: ליאור שמחי)

עוד חדש בפתח תקווה

BIG פתח תקווה

סניפים של טיב טעם וקרפור ייפתחו ב-BIG פתח תקווה. יהיו פתוחים בשבת?

בגלובס פורסם כי רשתות המזון טיב טעם וקרפור זכו במכרז ויפתחו סניפים חדשים במתחם BIG פתח תקווה (BIG FASHION). בחודש פברואר דיווחנו כי המכרז יצא לדרך וכעת פורסם כי שתי הרשתות גברו על מתחרותיהן וירחיבו את אחיזתן בעיר. כזכור, באפריל דיווחנו כי הפרויקט צפוי לאכלס את הבניין הראשון שלו בסוף שנת 2028 ולצד שטחי משרדים, מסחר ומלונאות, יוקמו בו שני סופרמרקטים רחבי היקף.

המשך קריאה »

כ-1500 צפו בתבוסה 5:2 של מכבי פ"ת להפועל ב"ש. האוהדים קראו לפטר את רומן (וידאו)

הכחולים-לבנים אכזבו פעם נוספת והושפלו על ידי האדומים מהדרום, שהביאו כ-500 אוהדים, שחגגו ביציע המזרחי. בשערים 1 ו-2 אוהדי מכבי זעמו על המאמן וההנהלה ורבים מהם הלכו הביתה כבר כשהיה 5:1 בדקה ה-78. למרות האכזבה, רומן יישאר בינתיים. "תחושות לא טובות, יום רע מאוד שלנו", אמר המאמן בסיום. אפליקציית "סטאדיקום" המאפשרת להזמין מהמזנון למושב – הושקה אתמול.

המשך קריאה »

צפו: פיצוץ רכב ברחוב דגל ראובן בכפר גנים פתח תקווה. הרקע – פלילי. אין נפגעים

אם לא מספיק סף החרדה הנמוך של הפתח תקוואים, נוכח המתיחות הביטחונית, עולם הפשע בעיר, לא מפסיק לנוח והלילה, אחרי חצות – קיבלנו הוכחה לכך עם "בום" חזק שנשמע עד רמת גן וקרית אונו. למרבה המזל, או שאולי לפי התכנון, אף אחד לא נפגע, חוץ מהרכב המופצץ, שעלה באש לעיני השכנים ההמומים, שמצאו את עצמם שוב כתפאורה של מלחמת עבריינים, שלא נגמרת בפתח תקווה.

המשך קריאה »

גול המועד: מכבי והפועל פתח תקווה יארחו היום ומחר ב"שלמה ביטוח" תחת הגבלות

אחרי פגרת הנבחרת, יום כיפור וחג סוכות – שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות חוזרות לשגרה. יותר נכון, לסוג של שגרה, כשברקע עדיין קיים חשש מירי טילים למרכז והגבלת פיקוד העורף לקהל צופים של 2000 בלבד. אם זה, פחות או יותר, אמור היה להיות המספר במשחקה של הפועל (יום שני, 19:30) מול בני יהודה, הרי שבמשחקה של מכבי היום מול הפועל ב"ש (20:15) היו צפויים להגיע הרבה יותר.

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading