כ-1500 צפו בתבוסה 5:2 של מכבי פ"ת להפועל ב"ש. האוהדים קראו לפטר את רומן (וידאו)

הכחולים-לבנים אכזבו פעם נוספת והושפלו על ידי האדומים מהדרום, שהביאו כ-500 אוהדים, שחגגו ביציע המזרחי. בשערים 1 ו-2 אוהדי מכבי זעמו על המאמן וההנהלה ורבים מהם הלכו הביתה כבר כשהיה 5:1 בדקה ה-78. למרות האכזבה, רומן יישאר בינתיים. "תחושות לא טובות, יום רע מאוד שלנו", אמר המאמן בסיום. אפליקציית "סטאדיקום" המאפשרת להזמין מהמזנון למושב – הושקה אתמול.

לא כך רצו במכבי פתח תקווה לחגוג את סוכות. למרות שמחזיקת הגביע הפגינה חולשה מפתיחת העונה, אף אחד לא ציפה לתבוסה ביתית 5:2 ועוד למאמנה מהעונה שעברה, רן קוז'וך. רק 1500 צופים (כ-1000 מכבי ו-500 באר שבע) הגיעו לאצטדיון "שלמה ביטוח", שהוגבל לכניסה של 2000, עקב מגבלות פיקוד העורף. המציאות טפחה על פני האוהדים כבר בדקה ה-2 עם שער של דן ביטון, שהעלה את ב"ש ל-1:0.

צפו בקריאות מהיציעים. מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok מכבי_פת_V1אלף אוהדי מכבי פתח תקווה ועוד 500 אוהדי הפועל באר שבע הגיעו למשחק אמש באצטדיון שלמה ביטוח. באר שבע עלתה ליתרון מהיר בדקה השניה אבל אנס מחמיד הישווה למכבי פתח תקווה. באר שבע החזירה עם עוד רביעייה והמשחק הסתיים בתבוסה 5:2. אוהדי מכבי קראו לקראת הסיום המשחק לאבי לוזון לפטר את המאמן דן רומן. בינתיים רומן נשאר וינסה לתקן כבר בשבוע הבא מול אשדוד בחוץ #מכביפתחקווה #הפועלבארשבע ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

ההמשך עוד היה אופטימי, עם שער שוויון בנגיחה של אנס מחמיד בדקה ה-8, אבל באר שבע החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-36 עם שער יתרון של יוני סטויאנוב. במחצית השנייה זאת הייתה כבר אופרה אחרת ובאר שבע כבשה שלושה שערים נוספים מול ההגנה המחוררת של מכבי. לירן חזן, שנכנס כמחליף (למה?), צימק ל-5:2 בתוספת הזמן, עם גלולה שלא המתיקה את הדיכאון של אוהדי מכבי, שרובם הביתה לכו כבר אחרי ה-5:1.

לאורך החצי שעה האחרונה נקראו לעבר הקודקוד אבי לוזון, שישב ביציע סמוך לספסל, קריאות לפטר את רומן. לוזון נראה כעוס, אבל בינתיים, לאחר התייעצות עם היו"ר אופיר לוזון והמנהל המקצועי, טל בן חיים, הוחלט להשאיר את רומן בתפקיד, לפחות עד המשחק בשבוע הבא (26.10, 19:00) מול אשדוד. ""תחושות לא טובות, יום רע מאוד שלנו", סיכם רומן.

אוהדי מכבי פתח תקווה - מאוכזבים מאוד

"בחצי הראשון עוד היה משחק שקול, ברגע שאיבדנו את הסדר שלנו נראינו רע מאוד וזה לא יכול להיראות ככה, נצטרך לתקן. היו הרבה טעויות שצריך לתקן. באנו מתקופה טובה יותר למשחק הזה, היום קיבלנו בעיטה בתחת, זה שיעור בשבילנו כי אנחנו רוצים להגיע בסוף להתחרות מל הקבוצות האלו. כרגע אני נותן לשחקנים להתאשש ומה שיש לי להגיד להם אני אגיד".

אם יש משהו חיובי מאמש, זוהי השקת האפליקציה "סטאדיקום", המאפשרת להזמין למושב אוכל והשתייה מהמזנון. עקב מיעטו הצופים לא התקבלו הרבה הזמנות, אבל אלה שהזמינו – אהבו את החידוש. מדובר באפליקציה ייחודית, ביוזמת החברה לפיתוח פתח תקווה, שקיימת בישראל רק באצטדיון "שלמה ביטוח".

איך מזמינים אוכל ושתייה מהמזנון של אצטדיון "שלמה ביטוח" למושב ביציע באמצעות STADICOM?

@ptnews.tiktok אפליקציה חדשה מאפשרת להזמין אוכל מהמזנון למושב שלך ביציע #סטאדיקום ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

מהחברה לפיתוח פתח תקווה נמסר: "השקנו בהצלחה אמש פיילוט שלנו עם העירייה, חברת STADICOM, האצטדיון, בשיתוף קבוצות הבית מכבי והפועל פ"ת, ובמסגרתו אפשרות להזמין אוכל מהמזנון עד לכסא ביציע. זאת כחלק מהפיכת אצטדיון שלמה ביטוח למרכז חדשנות והקמת רשת דור 5 פרטית באצטדיון. השירות הייחודי הקיים רק באצטדיון שלמה ביטוח, ניתן לאורך כל המשחק ללא עלות נוספת בהזמנות מאפליקציית STADICOM (זמינה לשימוש רק בתחומי האצטדיון), באמצעות שליחים ייעודיים שיביאו את ההזמנות לאוהדים ביציעים".

השלט בפתח אצטדיון שלמה ביטוח

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

צפו: פיצוץ רכב ברחוב דגל ראובן בכפר גנים פתח תקווה. הרקע – פלילי. אין נפגעים

אם לא מספיק סף החרדה הנמוך של הפתח תקוואים, נוכח המתיחות הביטחונית, עולם הפשע בעיר, לא מפסיק לנוח והלילה, אחרי חצות – קיבלנו הוכחה לכך עם "בום" חזק שנשמע עד רמת גן וקרית אונו. למרבה המזל, או שאולי לפי התכנון, אף אחד לא נפגע, חוץ מהרכב המופצץ, שעלה באש לעיני השכנים ההמומים, שמצאו את עצמם שוב כתפאורה של מלחמת עבריינים, שלא נגמרת בפתח תקווה.

המשך קריאה »

גול המועד: מכבי והפועל פתח תקווה יארחו היום ומחר ב"שלמה ביטוח" תחת הגבלות

אחרי פגרת הנבחרת, יום כיפור וחג סוכות – שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות חוזרות לשגרה. יותר נכון, לסוג של שגרה, כשברקע עדיין קיים חשש מירי טילים למרכז והגבלת פיקוד העורף לקהל צופים של 2000 בלבד. אם זה, פחות או יותר, אמור היה להיות המספר במשחקה של הפועל (יום שני, 19:30) מול בני יהודה, הרי שבמשחקה של מכבי היום מול הפועל ב"ש (20:15) היו צפויים להגיע הרבה יותר.

המשך קריאה »

חלוץ התייחס בפ"ת לניסיון ההתנקשות בנתניהו: "צריך שיעוף מחיינו בדרך אחרת" (וידאו)

הרמטכ"ל לשעבר, אחד מראשי המוחים נגד ראש הממשלה, התייחס הערב בכיכר גורן שבכפר גנים לניסיון ההתנקשות היום, באמצעות כטב"מ מלבנון, שיועד לפגוע בביתו של נתניה בקיסריה. רק לפני פחות מחודש, חלוץ נגרר על הרצפה על ידי המשטרה, שהרחיקו אותו בהפגנה בקיסריה ליד המעון הפרטי של ראש הממשלה. באירוע, אליו הגיעו כ-200 איש, גם נאמה אשת התקשורת לינוי בר גפן.

המשך קריאה »

מישהו ראה את נאוד סיהבאטו? תושב פתח תקווה בן 16 נעלם מיום רביעי

דוברות המשטרה פרסמה היום בקשת סיוע מהציבור לאיתור נעדר בסיכון תושב העיר. מדובר בנאוד סיהבאטו, רק בן 16, שנראה לאחרונה ב-16.10 ברחוב שטמפפר במרכז העיר ובדקות אלה ניתן אישור לפרסם את דבר היעדרותו. כל היודע על דבר על מקום הימצאו, מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת פתח תקווה, בטלפון: 039393444. תיאורו:

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading