גול המועד: מכבי והפועל פתח תקווה יארחו היום ומחר ב"שלמה ביטוח" תחת הגבלות

אחרי פגרת הנבחרת, יום כיפור וחג סוכות – שתי קבוצות הכדורגל הפתח תקוואיות חוזרות לשגרה. יותר נכון, לסוג של שגרה, כשברקע עדיין קיים חשש מירי טילים למרכז והגבלת פיקוד העורף לקהל צופים של 2000 בלבד. אם זה, פחות או יותר, אמור היה להיות המספר במשחקה של הפועל (יום שני, 19:30) מול בני יהודה, הרי שבמשחקה של מכבי היום מול הפועל ב"ש (20:15) היו צפויים להגיע הרבה יותר.

מכבי פתח-תקוה תארח הערב את שחקניו של מאמנה מהעונה שעברה, רן קוז'וך למשחק מסקרן לא רק בגלל העניין הזה, אלא מכיוון ששתי הקבוצות נמצאות בפורמה טובה: הפועל באר שבע אחרי שלושה נצחונות ליגה רצופים ואילו מחזיקת הגביע שלנו אחרי ניצחון ביתי מול בני ריינה, שנערך לפני שבועיים ללא קהל. היום צפויים לחזור לאצטדיון אוהדי מכבי פתח-תקוה אחרי חודש, אבל הוא לא יהיה מלא.

אוהדי הפועל באר שבע באצטדיון שלמה ביטוח - הפעם לא יגיעו

הפועל באר שבע: לא נמכור כרטיסים למשחק

לפי ההערכות, צפויים להגיע בין 500 ל-1000 אוהדי מכבי פתח-תקוה שישבו ביציעי 1+2. בשל ההגבלות של פיקוד העורף, שמתיר 2000 צופים בלבד במשחקים במרכז – מכבי הקצתה לאוהדי הפועל באר שבע 200 כרטיסים בלבד (המינימום שנדרש של 10% מכל הכרטיסים) – ועוד במחיר גבוה יחסית של 70 ש"ח לכרטיס. ההחלטה עוררה זעם בבירת הנגב, שהחליטו שלא למכור כרטיסים למשחק, דרך אתר הבית.

בהודעת הפועל באר שבע נכתב: "אוהדים יקרים, בימים האחרונים הנהלת המועדון פעלה מול מועדון הכדורגל מכבי פתח תקווה להיערכות לקראת משחק החוץ של הקבוצה. לקראת פתיחת המכירה, מכבי פתח תקווה קבעה מחיר של 70 ש"ח אחיד לכרטיס למשחק (לפני עמלות) דבר שאינו מקובל, החלטה אותה ניסינו לשנות, לצערנו ללא הצלחה ולכן החלטנו לא לפתוח מכירה מוקדמת". אירוע זה רק מוסיף לדם הרע בין המועדונים, שגבר עם מעברו של קוז'וך לבאר שבע, מספר ימים אחרי הזכייה בגביע המדינה.

מסיבת העיתונאים של מכבי פתח-תקוה לפני המשחק

במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, אמר מאמן מכבי פתח-תקוה דן רומן: "אנחנו נצטרך להפיק את המקסימום עם קהל או בלי קהל", אמר. "חשוב שנגיע למשחק כשאנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות". עדן שמיר, אקס הפועל באר שבע, התייחס למשחק מול קבוצתו לשעבר: "יש בזה משהו נחמד אבל אני לא מתכונן למשחק הזה באופן שונה", אמר קשר הרכש.

כ-2000 אוהדי הפועל פתח תקווה צפויים להגיע למשחק מחר

גם במשחקה מחר (19:00) של הפועל פתח תקווה מול בני יהודה תוטל הגבלה של 2000 צופים בלבד. במקרה הזה, צפויים ללוות המארחת כמה עשרות – כשאוהדי הפועל, אמורים להוות את הרוב המכריע ביציעים, כשימלאו את יציעי 4 + 5, כפי שהיה במשחק הביתי האחרון, שהסתיים ב-0:0 מול מכבי יפו.

בקרב האוהדים יש תחושה טובה לגבי הקבוצה, אחרי ניצחון נוסף לפני שבוע 2:0 על הפועל עפולה, שרק קיבע את מקום הקבוצה במקום הראשון, כשההפרש בינה לבין בני יהודה, שגם היא מועמדת לעלייה, הוא כבר חמש נקודות. אגב, הפועל תל אביב, יריבה נוספת של הפועל פתח תקווה לעלייה, הפסידה שלשום לכפר קאסם 1:0 – תוצאה שהתקבלה בסיפוק רב בקרב האוהדים הפתח תקוואים.

היום (ראשון, 20.10) בבוקר תיפתח האפשרות לשריון כרטיס לחברי העמותה וכל המנויים שברשותם בלבד וזאת עד השעה 18:00, באמצעות מייל ו-SMS, בדומה למשחק מול מכבי יפו. במועדון מציינים כי בשעה 18:00, תיפתח האפשרות לשריון כרטיס לבעלי מנויים שנרכשו דרך ״לאן״ ושלא הצליחו לשריין כרטיס למשחק האחרון מול מכבי יפו, על בסיס כל הקודם זוכה ועד גמר המלאי. במידה ויישארו כרטיסים פנויים הם ייפתחו לכלל המנויים מחר (שני) ב-10:00 בבוקר.

ניר לוין חוזר להפועל פתח תקווה
ניר לוין, המנהל המקצועי. ימשיך לחייך?

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

כ-1500 צפו בתבוסה 5:2 של מכבי פ"ת להפועל ב"ש. האוהדים קראו לפטר את רומן (וידאו)

הכחולים-לבנים אכזבו פעם נוספת והושפלו על ידי האדומים מהדרום, שהביאו כ-500 אוהדים, שחגגו ביציע המזרחי. בשערים 1 ו-2 אוהדי מכבי זעמו על המאמן וההנהלה ורבים מהם הלכו הביתה כבר כשהיה 5:1 בדקה ה-78. למרות האכזבה, רומן יישאר בינתיים. "תחושות לא טובות, יום רע מאוד שלנו", אמר המאמן בסיום. אפליקציית "סטאדיקום" המאפשרת להזמין מהמזנון למושב – הושקה אתמול.

המשך קריאה »

צפו: פיצוץ רכב ברחוב דגל ראובן בכפר גנים פתח תקווה. הרקע – פלילי. אין נפגעים

אם לא מספיק סף החרדה הנמוך של הפתח תקוואים, נוכח המתיחות הביטחונית, עולם הפשע בעיר, לא מפסיק לנוח והלילה, אחרי חצות – קיבלנו הוכחה לכך עם "בום" חזק שנשמע עד רמת גן וקרית אונו. למרבה המזל, או שאולי לפי התכנון, אף אחד לא נפגע, חוץ מהרכב המופצץ, שעלה באש לעיני השכנים ההמומים, שמצאו את עצמם שוב כתפאורה של מלחמת עבריינים, שלא נגמרת בפתח תקווה.

המשך קריאה »

חלוץ התייחס בפ"ת לניסיון ההתנקשות בנתניהו: "צריך שיעוף מחיינו בדרך אחרת" (וידאו)

הרמטכ"ל לשעבר, אחד מראשי המוחים נגד ראש הממשלה, התייחס הערב בכיכר גורן שבכפר גנים לניסיון ההתנקשות היום, באמצעות כטב"מ מלבנון, שיועד לפגוע בביתו של נתניה בקיסריה. רק לפני פחות מחודש, חלוץ נגרר על הרצפה על ידי המשטרה, שהרחיקו אותו בהפגנה בקיסריה ליד המעון הפרטי של ראש הממשלה. באירוע, אליו הגיעו כ-200 איש, גם נאמה אשת התקשורת לינוי בר גפן.

המשך קריאה »

מישהו ראה את נאוד סיהבאטו? תושב פתח תקווה בן 16 נעלם מיום רביעי

דוברות המשטרה פרסמה היום בקשת סיוע מהציבור לאיתור נעדר בסיכון תושב העיר. מדובר בנאוד סיהבאטו, רק בן 16, שנראה לאחרונה ב-16.10 ברחוב שטמפפר במרכז העיר ובדקות אלה ניתן אישור לפרסם את דבר היעדרותו. כל היודע על דבר על מקום הימצאו, מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת פתח תקווה, בטלפון: 039393444. תיאורו:

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading