10 אירועי סוכות פתח תקווה

מסדרים לכם את החג: 10 אירועים בולטים ששווה לבדוק – בסוכות 2024 פתח תקווה

בצל רוחות המלחמה שעדיין מנשבות, עם אזעקה שלשום (מספר 37 בעיר מה-7.10), שהזכירה לנו את המציאות המטורפת בה אנחנו חיים – רוב האירועים המתוכננים לסוכות תשפ"ה – צפויים להתקיים כמתוכנן. האירוע הגדול ביותר שתוכנן – פסטיבל יאסו עם אתניקס ועדן חסון, שאמור היה להתקיים בפארק אוחיון – בוטל, אבל יש לא מעט אירועים קטנים יותר, שיכולים להעביר לפתח תקוואים את החג בנעימים.

להלן 10 אירועים בולטים:

רוקדים לנצח עם ירון מידן

מה יהיה? בהתחלה לימוד הריקוד למתחילים בשיטה ייחודית ואחרי זה מסיבה אל תוך הלילה עם מיטב סגנונות הריקוד: סלסה, בצ`אטה, רומבה, וואלס, מרנגה, פריסטייל, רוקנרול, צ`ה צ`ה צ`ה, שורות ועוד.
מתי? 17.10 (יום חמישי, 20:00)
איפה? מרכז קהילתי, הדר המושבות. זכרון יעקב 50
כמה עולה? 30 ש"ח

ריקודים עם ירון מידן

סטנדאפ דניאל כהן

מה יהיה? מופע של אחד מהסטנדאפיסטים החזקים של התקופה האחרונה. מומלץ בעיקר להורים, שיוכלו להזדהות עם סיפורי החיים של כהן בזווית מצחיקה ומוכרת לכל אחד
מתי? 19.10 (מוצ"ש, 21:30)
איפה? אולם גולדה, אריה בראון 3
כמה עולה? לא רלוונטי. כבר אין כרטיסים

דניאל כהן סטנד אפ פתח תקווה

יום אימוץ כלבים

מה יהיה? למקום יובאו עשרות כלבים מהכלביה העירונית, שמחפשים בית חם. כל הכלבים מטופלים ומחוסנים – ורק מחפשים מישהו שייקח אותם לחיקם וידאג להם. קבלת הכלב והרישום יתבצע במקום.
מתי? 19.10 (יום שבת) משעה 10:00 עד 14:00
איפה? גינת הכלבים ברחוב הרב פינטו
כמה עולה? חינם

אימוץ כלבים פתח תקווה

הפנינג סוכות אחדות

מה יהיה? תושבי השכונה יוכלו להינות בסוכות מהפנינג ענק שיכלול מכירת כלי בית, הנעלה וביגוד, מתנפחים, הצגת ילדים, DJ, קוסמטיקה, תכשיטים, דוכני מזון בתשלום. ראש העיר יבוא לברך.
מתי? 20.10 (יום ראשון, 17:00 עד 19:00)
איפה? מתנ"ס אחדות, רחוב שפרינצק 39
כמה עולה? חינם

מפגש ושיח ב"דירת השירה"

מה יהיה? אירוע בבניין שעבר הריסה וכיום יש בו "דירת שירה", עליה כיתובים רבים עם מילים לשירים ברוח התקופה, שמביעים את כל קשת הרגשות, שסוערים בכולנו בימים אלה
מתי? 20.10 (יום א', שעה 16:00)
איפה? הנשיאים 47,

דירת השירה פתח תקווה

סדנת יצירת בובות חרוזים דינאמית

מה יהיה? סדנה לילדות (אבל גם ילדים יוזמנו בשמחה) בהנחיית האומנית אילנה ישראלי. דרך מצוינת להעביר את הזמן של הילד/ה ביצירתיות – תרתי משמע. מתאים לגילאי 5 עד 7.
מתי? 21.10 (יום שני, 17:15)
איפה? מרכז קהילתי מטלון, הצפירה 4
כמה עולה? 25 ש"ח

התימאנה העירונית

מה יהיה? חגיגת מוסיקה לחובבי הז'אנר התימני בהשתתפות האגדות שימי תבורי ויזהר כהן, שמשנות ה-70 נחשבים לגדולים שבתחום. עוד יופיעו – להקת בת נדיבים הפתח תקוואית. רמי גרינברג יבוא לברך. דוכני אוכל – בתשלום.
מתי? 21.10.24 (יום שני, 20:00)
איפה? מגרש כדורגל מתנ"ס שערים, רח' שולמית 1.
כמה עולה? חינם

תימאנה פתח תקווה
תימאנה פתח תקווה

הרפתאות ינץ לוי

מה יהיה? מופע לילדים, שכולל שירים, צחוק וריקודים בהובלתו של מחבר רב המכר "הרפתקאות דוד אריה". לדברי לוי, אין צורך בהיכרות מוקדמת עם הספרים – כדי ליהנות מהמופע.
מתי? 22.10.22 (יום שלישי, 17:30)
איפה? תאטרון גולדה, אריה בראון 3.
כמה עולה? 40 ש"ח לכל ילד

ינץ לוי בפתח תקווה

הקפות שניות

מה יהיה? ההקפות של שמחת תורה בפתח תקווה יהיו השנה בסימן "אחדות ישראל". ההקפות יתבצעו בכל שכונות העיר ויהיה בהם די.ג'יי, זמר ויקראו תהילים להחזרת החטופים.
מתי? 24.10 (יום חמישי) משעה 21:00 עד 23:00
איפה? בבתי הכנסת בכל רחבי העיר (ראו קישור)
כמה עולה? חינם

הקפות שניות בפתח תקווה

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

גיל קטה על רקע פרויקט בזל פארק

קטה גרופ רכשה קרקע ב-22 מיליון ש"ח ליד האגם של פ"ת – אך המכרז נפתח מחדש

האם חברת הנדל"ן מפתח תקווה, שבונה גם מחוץ לעיר, נכנסת לתחום הנדל"ן המשרדי? לפי דיווח של אתר "מרכז הנדל"ן", עסקת ענק, שנרקמה לאחרונה, מלמדת על כך, אולם העסקה מוטלת בספק כרגע – זאת מכיוון שבית המשפט קבע כי הערך של הקרקע הוא גבוה יותר – וכעת מחכים שיזמים נוספים ישלחו הצעות. ברקע עולות השערות כי קטה ידחפו לשינוי הייעוד למגורים – וכך ירוויחו יותר מהפרויקט.

המשך קריאה »
גשר נובה פתח תקווה

"גשר נובה" ברמת ורבר פ"ת נחנך אמש בהשתתפות משפחות של קורבנות ה-7.10

עיריית פתח תקווה החליטה לקרוא לגשר שברחוב ז'בוטינסקי, סמוך לתחנת הדלק "דלק" ולבית חינוך "אפיק", על שם המסיבה, שהתקיימה לפני שנה ברעים והסתיימה עם כמעט 400 נרצחים – באירוע הטרור הגדול ביותר שידעה ישראל. בטקס נכחה משפחתה של מאיה ביטון ז"ל הפתח תקוואית, שנרצחה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, בן העיר אף הוא. לאחר טקס החניכה, במעמד ראש העיר, נערכה מסיבה במגרש הסמוך.

המשך קריאה »
וין אנד ויאנדה פתח תקווה VIN AND VIANDE פתח תקווה

המסעדה וחנות היין "וין אנד ויאנדה" פתחו רשמית בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

אחרי כמעט שנתיים של תכנון והקמה, נפתח במתחם העסקים הגדול של העיר (בבניין C, רחוב שחם 1), מקום בילוי עם קונספט מיוחד: למטה חנות בה תוכלו למצוא כ-400 סוגים של בקבוקי יין ולמעלה מסעדת גורמה, שמבטיחה בשורה קולינרית עם תפריט שף אווירה מיוחדת. הרעיון הוא פרי מוחו של היזם, רן דור-חי, בעלי הוויסקי בר מוזיאון בתל אביב, שמסר: "פונים לקהל שמעריך חווית בילוי ברמה גבוהה".

המשך קריאה »
קמפוס צמרות בפנגו פתח תקווה

AI פתח תקווה. העירייה: "נתחיל לשלב לימודי בינה מלאכותית ב"קמפוס צמרות""

תוכנית המצוינות של אגף לחינוך על יסודי בעיריית פתח תקווה, בשיתוף אגף המחוננים והמצטיינים במשרד החינוך – תקבל השנה שדרוג ורוח חדשנות נוספת עם לימודים של מה שכבר עכשיו נחשב לתחום טכנולוגי, שמשפיע בהווה וימשיך להשפיע בעתיד על החיים של כולנו. "בכל הקורסים ישולבו השנה כלי בינה מלאכותיים ויתקיימו סיורים חווייתיים במרחב העירוני", נמסר בעירייה.

המשך קריאה »