איתי פוגל ואלקנה נבון

טרגדיה בלתי נתפסת: אברי ודליה נבון מפ"ת איבדו במלחמה שני נכדים תוך 40 יום

הסבא והסבתא מכפר גנים קיבלו את הבשורה הקשה על נפילת נכדם, סמ"ר איתי פוגל ז"ל, בן 22, בדרום רצועת עזה, כשעה לפני כניסת צום כיפור, זאת לאחר שלפני כחודש וחצי (31.8), נפל סמ"ר אלקנה נבון ז"ל (20) בפעילות מבצעית בצפון השומרון. בהלוויתו של אלקנה בבית העלמין סגולה, אמר הסב: "לפני שנכנסת לג'נין הספקתי עוד לברך אותך. סבא קובר נכד, הורים קוברים בן. זה לא נתפס".

יום הכיפורים 2024 עבר בשקט יחסי בפתח תקווה, אבל במשפחה אחת בעיר, שרר אבל גדול, בלתי נתפס. אברי ודליה נבון, ילוו בצאת החג בדרכו האחרונה נכד נוסף, זאת כ-40 יום אחרי שקברו את בן דודו, שגם הוא נפל במלחמה. המציאות הקשה של מלחמת השבעה באוקטובר, טופחת על פנינו, ומזמנת לנו עוד צירופי מקרים טראגיים – כמו זה של הנבונים מפתח תקווה.

לפי כניסת החג הותר לפרסום כי סמ"ר פוגל, בן 22, מהיישוב יקיר ומפקד טנק בגדוד 46, נפל בלחימה בדרום הרצועה מירי נ"ט. "הארי שבחבורה, מלא באהבת ישראל", סיפרו ביישובו שבשומרון. "כל השאיפות שלו בחיים היו לעשות טוב". איתי פוגל למד בישיבת נחלים ומספרים כי היה ממובילי הנוער ביישוב יקיר, מדריך בבני עקיבא ומתנדב בעמותת "להושיט יד". היה לו ממי ללמוד – סבו, אברי נבון, בן ה-72, מתנדב בעמותת "ידידים" בדרכים.

הטרגדיה של הסבא והסבתא מכפר גנים, היא שב-31.8, קברו גם את נכדם סמ"ר אלקנה בן ה-20, תושב פתח תקווה, שנפל בלחימה בג'נין, בעת ששימש כמפקד כיתה בגדוד 906 בחטיבת ביסל"ח. הלווייתו נערכה בחלקה הצבאית של בית העלמין סגולה, שם ספד לו גם סבו אברי שאמר: "לפני שנכנסת לג'נין הספקתי עוד לברך אותך. הלב שלי כואב שזו הייתה הפעם האחרונה שדיברנו. סבא קובר נכד, הורים קוברים בן. זה לא נתפס".

הסב אברי נבון בכתבה של "ידידים"

שימוש בתמונות תחת סעיף 27 א'

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

יום כיפור פתח תקווה 2024

יום כיפור בפתח תקווה 2024 – תחושה של מתח באוויר. גרינברג במסר מרגיע

החג השנה ייכנס בעיר היום (שישי, 11.10) בשעה 17:50 וייצא למחרת בשעה 18:48 – וכבר עכשיו ברור שהוא לא יהיה יום כיפור שגרתי, זאת בעקבות המציאות הביטחונית המתוחה והחשש שאויבנו ינצלו את הרגישות של היום הקדוש כדי לבצע שיגור טילים, או חס וחלילה פיגועים. פיקוד העורף והעירייה נערכים לכל התרחישים. ראש העיר, רמי גרינברג: "הנחיתי להגביר את הסיורים בעיר".

המשך קריאה »

אורלי גלבוע, אמה של דניאלה: תנו לסינוואר גבינה, שתוציא אותו החוצה (מתוך ערוץ 12)

אמה של התצפיתנית הפתח תקוואית החטופה, התראיינה הבוקר, רגע לפני יום כיפור, לתכנית הבוקר של יואב לימור ואדווה דדון – וביקשה מהממשלה והעומד בראשה לעשות חשבון נפש, אחרי שנה וארבעה ימים, מאז שבתה נחטפה מבסיס נחל עוז, באותה שבת שחורה. "מי שצריך לבקש סליחה, אלה המנהיגים שלנו, מקבלי ההחלטות וכל מי שזה באמת בידיים שלו לעשות פעולה שיכולה להחזיר אותה".

המשך קריאה »
מעצר השוהה הבלתי חוקי בבית ספר אמיר פתח תקווה

בהלה ב"אמיר": שוהה בלתי חוקי קפץ מעל גדר בית הספר – ונתפס ע"י המשטרה

על רקע מציאות ביטחונית קשה, הייתה לנו הבוקר דרמה לא קטנה בבית הספר היסודי של החינוך הממלכתי ברחוב פוחס, שבשכונת עין גנים. שוטרי מחוז מרכז עצרו ליד בית הספר שני שוהים בלתי חוקיים, שעליהם מצאו אולר, כפפות ואמצעים נוספים, שמשמשים על פי החשד לגניבת רכבים. חשוד אחד, תושב שטחים נעצר במקום. השני קפץ לתוך בית הספר – השוטר זעק לשומר, שביצע מעצר, תוך שליפת נשק.

המשך קריאה »
פסטיבל יאסו פתח תקווה

עקב מצב הלחימה בישראל: נדחו שני אירועי סוכות משמעותיים בפתח תקווה

אחרי חמש התראות אזעקה בעיר בשבועיים האחרונים, יחד עם המתיחות הבטחונית וגל הפיגועים היומיומי שתוקף את ישראל, החליטה העירייה לדחות את פסטיבל "יאסו סוכות", שאמור היה להיערך בפארק יצחק אוחיון (הפארק הגדול) בחול המועד סוכות (יום שלישי, 22.10) וכן את המופע המקדים של קוגומלו, לדחות ל-14.11. "כל הכרטיסים שנרכשו בטלים – והחזר כספי יוחזר לתושבים תוך מספר ימי עבודה", נמסר.

המשך קריאה »