מרלין פתח תקווה MERLIN

המסעדה הקווקזית מרלין (MERLIN) פתח תקווה – תיפתח ביום א' במקום ג'מס הישן

ביום ראשון, אחרי שלושה חודשים של הקמה, מסעדת השף, שברחוב לשם 7, תפתח את שעריה לקהל, עם קונספט שלא קיים כיום בעיר. מדובר במסעדת אווירה, על טהרת האוכל הקווקזי עם דגש על בשרים. הסועדים יהנו בכל ערב מסוג של חאפלה עם זמר אורח, שיעבור בין השולחנות וישיר בעיקר ישראלי וים-תיכוני עם מיקרופון נייד. בתפריט: מנות קווקזיות, כולל פלטת המלך עם בשרים איכותיים.

לאוהבי האוכל מפתח תקווה צפויה חוויה קולניארית רעננה, עם פתיחתה של מרלין (MERLIN), המסעדה הקווקזית החדשה, שסיימה השבוע את הקמתה ומוכנה לארח סועדים – מיד אחרי יום כיפור. בעלי המסעדה הגיעו מהרצליה וחדרה לפתח תקווה, לאחר שזיהו דרישה למסעדה, שהיא לא רק אוכל, אלא גם (ובעיקר) בילוי. הם בחרו במקום בו פעל עד לפני כשנה וחצי בר הג'מס הישן (שעבר לפני שנתיים לרח' אפעל).

המסעדה פונה לקהל שאוהב את האוכל הקווקזי וכזה שמחפש מקום עם אוכל טוב לקיים בו אירוע – בר מצווה, ברית, גיבוש חברה – ועוד. המקום מכיל כ-100 מקומות ישיבה, המפוזרים בשולחנות בפנים ובמרפסת – ועל הבר. התפריט כולל סלטים קווקזים, כמו בודונג'ון (ליבת חציל בלעדי על גריל), מנות פתיחה, כמו סלמון גחלים (סלמון צלוי על גחלים בתיבול קווקזי) ותוספות כמו סירות תפוח אדמה מתובלות (עם שמן זין טימין, שום, שמיר ותבלינים).

אבל המנה הבולטת היא פלטת המלך, שכוללת, לדברי הצוות של MERLIN, פלטת בשרים מפנקת, אותה שמים במרכז השולחן עם מגוון של בשרים צלויים על גחלים – אנטריקוט, פרגיות, כבש, קבב – בתוספת ירקות על האש. מחיר הפלטה הוא 300 ש"ח. המקום, לו כשרות רגילה, צפוי להיות פתוח מ-6 בערב עד השעות הקטנות של הלילה ויהיה סגור בשישי ערב.

אוכל קווקזי במרפסת - מרלין MERLIN פתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

בית קפה האגם הפארק הגדול פתח תקווה

החברה לפיתוח פתח תקווה הוציאה מכרז להקמת בית קפה וקיוסק בפארק הגדול

הרבה פתח תקוואים חיכו לזה – ועכשיו זה קורה: אם הכל יילך לפי התוכניות, בעוד כשנה-שנתיים יהיה לתושבים עוד אופציה לאכול בחוץ, אבל הפעם בלוקיישן מתבקש – האמפי החדש של הפארק, של שפת האגם. במקום כבר יש את כל התשתית לאחסון, מטבח, כיסאות, שולחנות – ועכשיו רק חסר מישהו שיפעיל את המקום. והדבר הכי מעניין: לפי תנאי המכרז, אין מגבלה על פתיחת העסק לשבת.

המשך קריאה »
ארט ווין פתח תקווה

"ארט ווין" (ART WINE) פותחים את הסניף הראשון שלהם בפתח תקווה מרכז רום

אפשר להרים כוסית? תושבי אם המושבות החדשה יכולים לרשום לעצמם עוד אופציה לבילוי השכונתי: החנות ובר היין החדשים, שמבטיחים לנו שיכללו גם סטנדרט גבוה של קפה-מאפה ובירה, נמצאים בשלב הרצה ומתכוננים לאירוע הפתיחה, שייערך בעוד יומיים, לפני ראש השנה. "מביאים סגנון בילוי תל אביבי לשכונה. המקום יהיה פתוח בערבי שישי ובימי שבת", מוסר הבעלים ארטיום קנטורוביץ.

המשך קריאה »

צפו: חגיגת מוסיקה יוונית ב"חומוס אליהו" פתח תקווה עם הזמר איציק שטרית (וידאו)

במה שכבר הופך למסורת, הסניף הפתח תקוואי, של רשת החומוסיות הארצי, מנצל את ימי השישי היפים של העיר ובמיוחד של עמי ב.ס.ר סיטי ומזמין אליו לאכול חומוס, לשתות אלכוהול ולהיכנס לתוך השבת בכיף – עם אירוע מוסיקה, שאפשר היה לשמוע מרחוק. עשרות הגיעו לאירוע וגם ניסו את כוחם בשירה – ביניהם אלעד שטרית ורפי ימין – זכייני הסניף, שאיחלו לכולם: "שנה טובה לכולם, שהחטופים יחזרו במהרה – והחיילים בשלום".

המשך קריאה »

צפו: הראפר "שחק" הפתח תקוואי עם הקליפ החדש "גורד שחקים", שצולם בפתח תקווה

אם חשבתם שראפרים מפתח תקווה זה רק טונה, פלוטניק ושרק – אז תשנו דיסק: שחק פאר, שגר 20 שנים בעיר, מתקרב לפופולאריות של בכירי סצינת ההיפהופ בעיר וכבר סוגר מופעים מלאים בתל אביב (הקרובה בעוד חודש בלבונטין). את האהבה לעיר הוא מבטא בקליפ, שמצולם ומופק באיכות ניו יורקית, שבולטים בו גורדי השחקים שלנו. הקליפ צולם ביכין, ב.ס.ר סיטי, בתחנה המרכזית. צפו בקליפ.

המשך קריאה »