הפועל פתח תקווה כדורגל נשים

הפועל "מבנה" פתח תקווה כדורגל נשים במהלך היסטורי: מוכרת מנויים ב-50 ש"ח

לראשונה בכדורגל הנשים בישראל, קבוצה מוכרת מנוי למשחקיה הביתיים. אומנם העלות היא סמלית, 50 ש"ח בלבד, אבל יש כאן סוג של אמירה, שגם על כדורגל של המין היפה – צריך לשלם. הצעד החריג, מגיע בד בבד, עם החסות שקיבלה הקבוצה מ"מבנה" והמשחקים של הקבוצה, שנערכים באצטדיון "שלמה ביטוח" – הכל מתוך מגמה לשמור על שוויוניות עם הגברים. מנוי ליציע הכבוד יעלה 500 ש"ח.

"המטרה היא העלאת קרנו של הענף. יש פה מוצר ששווה משהו". אמרו במועדון הנשי, שרק לפני פחות מחודש זכה בגביע המדינה ומועמד לזכייה באליפות. "השחקניות משקיעות את כל כולן על מנת להיות שחקניות כדורגל וצריכים להתייחס אליהן ברצינות". במועדון הדגישו שהמטרה היא לא להרוויח כסף ממכירת המנויים, אלא להשקיע את כל הכספים מהמכירות בחזרה בקהל האוהדים. "נכון לעכשיו נמכרו 100 מנויים ואנחנו צופים להגיע לפחות ל-300 כאלו", מסרו בקבוצה

מחזיקת גביע המדינה - הפועל מבנה פתח תקווה
מחזיקת גביע המדינה - הפועל מבנה פתח תקווה

ניתן לרכוש מנויים במזומן מנציגי המועדון שימתינו בכניסה ליציע לפני כל משחק בית, או באמצעות פייבוקס בקישור שלמטה. שימו לב שמי שיש לו מנוי דיגיטלי לקבוצת הגברים, יקבל כניסה חופשית למשחקים של הנשים בהצגת המנוי בכניסה ליציע. בנוסף, ילדים וילדות עד גיל 13, שיגיעו עם חולצה כחולה – יוכלו להיכנס לאצטדיון ללא תשלום. מחר הקבוצה תתמודד במשחק בית מול אס"א תל אביב.

צילומים באדיבות: שאול גרינפלד, הפועל 'מבנה' פתח-תקוה

עוד ב-ספורט

פיני בלילי יוסי בניון אילן פיורנטינו

צפו: בניון, בלילי, גולן ונוספים חלקו כבוד לאילן פיורנטינו ז"ל באצטדיון "שלמה ביטוח"

ביוזמה מרגשת, שנולדה משיתוף פעולה של קבוצת מכבי פתח תקווה, ההתאחדות לכדורגל וקבוצת ותיקי "שער הנגב", בה שיחק פיורנטינו, שהיה הרבש"ץ של קיבוץ נחל עוז ונהרג בגבורה ב-7.10 – כשהגן על ישובו והציל בכך הרבה אנשים. שורה ארוכה של כוכבי כדורגל מהעבר, שהרכיבו את "ותיקי ישראל" ו-"ותיקי מכבי פתח תקווה",, כיבדו בנוכחותם. עודד, אחיו של אילן: "הוא אהב כדורגל כל ימיו. זה ערב מרגש".

המשך קריאה »
רוכבים בתקווה פתח תקווה מירוץ אופניים פתח תקווה

אירוע האופניים הענק של פתח תקווה "רוכבים בתקווה 2024" יתקיים ב-18.10

אחרי שהאירוע בשנה שעברה התבטל מפאת המלחמה, עיריית פתח תקווה פרסמה היום, שהיא מחזירה השנה את המירוץ "למסלול" והוא יתקיים ביום שישי, אחרי החג הראשון של סוכות. האירוע יכלול שלושה מקצים: 40 ק"מ לאלה שמחפשים אתגרים, 20 ק"מ לחובבים ו-10 ק"מ במסלול העממי. נקודת הזינוק תהיה באצטדיון "שלמה ביטוח". מחיר כניסה ליחיד (ללא השכרת אופניים) – 30 ש"ח.

המשך קריאה »

כ-1000 אוהדי מכבי פתח תקווה ראו באצטדיון "שלמה ביטוח" 0:0 נגד הפועל חיפה

הקבוצה של דן רומן הייתה טובה מיריבתה, אבל לא הצליחה לנצל מצבים, ביניהם בעיטה לקורה של הרכש עדן שמיר בדקה ה-7. למרות המשחק החלש, אוהדי מכבי, גילו תמיכה ועודדו כמעט לאורך כל המשחק. מנגד, 500 אוהדים חיפאים, מחו נגד הבעלים יואב כץ וביקשו את עזיבתו. ביום חמישי הפועל פתח תקווה ניצחה, גם היא בבית, את מכבי הרצליה 1:0. GIF של החמצת העונה – בפנים

המשך קריאה »