יהודה הרציג על רקע הדמיית פרויקט אימבר טאוואר

"אימבר טאוור" – המגדל שמבטיח להיות הגבוה ביותר בפ"ת, אושר ע"י הועדה המחוזית

עיריית פתח תקווה הודיעה אתמול בחשבון הפייסבוק שלה, כי אחד מהפרויקטים הנדל"ניים הגרנדיוזיים ביותר בעיר, עולה שלב, לאחר שניתן את האישור הסופי להקמתו. לפי התכנית, מדובר במגדל משרדים גורד שחקים, מהסטייל שאנחנו רואים בדובאי, שיכלול לא פחות מ-40 קומות וימוקם ברחוב אימבר 24-26. היזמית היא קבוצת הרציג נדל"ן, של יהודה הרציג, שמסר: "הפרויקט ייצא לדרך מהר מהמתוכנן".

ב-5 בינואר 2022 דיווחנו לכם ראשונים על פרויקט הענק "אימבר טאוור" בקרית אריה, לאחר שהומלץ להפקדה. יזמי הפרויקט שיווקו אותו כמגדל הכי גבוה בפתח תקווה, אלא שמאז, גם אושרה תכנית "מתחם קניאל", או בשמה המודרני "מתחם BIG פאשן פתח תקווה", בו, לצד שטחי המסחר הרבים, גם צפויים לקום שלושה מגדלי משרדים ענקיים, שישתוו ל"אימבר טאוור" עם  40 קומות כל אחד.

תכנית פרויקט אימבר טאוואר
תכנית פרויקט אימבר טאוואר - לחצו להגדלה

מזכיר את דובאיי

נעשה לכם סדר: הסקייליין של פתח תקווה מורכב כיום משמונה בניינים גבוהים – רביעיית ב.ס.ר סיטי של קבוצת ב.ס.ר, מגדל גלובל טאוורס 1 (מגדל ALIGN) של מגדלי ישראל, פארק גיסין של ישרס, חוגי ONE של ששון חוגי ובזל פארק של סופרין + וויס. כולם בניינים של 24 קומות ומעלה. עד סוף 2028, אמורים לעקוף אותם שלושת מגדלי הענק של מתחם BIG בני 40 הקומות – וגם הפרויקט המדובר של "אימבר טאוור".

"אימבר טאוור" מתוכנן וגם משווק כפרויקט מסחרי יוקרתי החולש על כ-40 אלף מ"ר והוא אמור לקום בעלות השקעה מוערכת של 250 מיליון ש"ח. המגדל בן 40 הקומות (37 מתוכן משרדים), יתנשא לגובה של 171 מטרים ועתיד להשתרע על שטח של 5.2 דונם. מה שמייחד אותו הוא העיצוב החדשני, פרי הרעיון של משרד האדריכלים "בלנדר אדריכלות ובינוי ערים" – ומזכיר את גורדי השחקים של דובאיי.

מגדל אימבר (אימבר טאוואר) - הדמיה
מגדל אימבר (אימבר טאוואר) - הדמיה

מיקום אטרקטיבי עם גישה נוחה לתחב"צ

פרויקט "אימבר טאוור" בקרית אריה יהיה מיועד לשכירות משרדים ארוכת טווח למגוון סוגים של חברות. בהרציג בונים על מיקום האטרקטיבי בסמיכות לתחנת הרכבת קריית אריה, לרכבת הקלה ולקו המטרו העתיד להיבנות, כמו גם לקומות מסחר, יאפשר לעובדים גישה נוחה למקום העבודה ומענה לצרכיהם השונים. הפרויקט צפוי לקום על בניין המשרדים של אימבר 24 הישן ועל מתחם החניה שלצידו.

היזם של הפרויקט הוא יהודה הרציג, בעלי קבוצת הנדל"ן הרציג, שבאוגוסט 2023 דיווחנו על כך, שהוא נקלע לקשיים, לאחר שדן אנד ברדסטריט העלתה את רמת הסיכון העסקי שלה, בעיקר עקב הודעה של בנק לאומי, שטען כי לחברה יש חוב של 19.3 מיליון שקל – וכי אין לה את היכולת להחזירו. בדוח של דן אנד ברדסטריט צויינו עדויות לצ'קים חוזרים ולתיקי הוצאה לפועל כנגד החברה.

תכנית פרויקט אימבר טאוואר - לחצו להגדלה

יצאו מהמשבר

הצ'קים החוזרים ניתנו, לטענת הרציג, לספק שלא סיפק תמורה, ובוטלו. בהרציג טענו אז שאירוע נוכלות שפקד את החברה לפני חצי שנה הכניס אותה לקושי זמני. “מדובר בתבהלה בלבד, שנובעת מהפרסומים הקודמים על החברה”, מסר אז הרציג, שהבטיח כי פרויקט "אימבר טאוור" ופרויקט נוסף שלו ברחוב הסיבים 26, יתקדמו כמתוכנן. "בשנה הקרובה צפויה הקבוצה להכפיל את מס הפרויקטים שלה מסטטוס היתר לסטטוס ביצוע", אמר לנו היום.

אז יצאתם מהמשבר?

"בוודאי. אנחנו פה בכדי להישאר ולעוד רבות בשנים. איננו עוסקים ברעשי רקע. פרויקט אימבר טאואר הינו פרויקט ייחודי ושונה מסוגו וייצא לדרך בעזרת השם מהר מהמתוכנן. אנחנו נמשיך לקדם וליזום כמו שפעלנו במשך מעל ארבעה עשורים. אנחנו מתכוונים לצאת לביצוע עם מספר פרויקטים חדשים והיקף תקציב הביצוע בקבוצה צפוי לעמוד על מעל חצי מיליארד ש"ח".

עוד ב-נדלן

עיריית פתח תקווה

משרד הביטחון תובע את עיריית פתח תקווה ב-11 מיליון ש"ח על גביית ארנונת סירקין

לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד הוגשה אתמול (7.10) תביעה נגד העירייה, בדרישה להשיב סכום של 11,083,810 שקלים בגין גביית ארנונה שלא כדין, על שטחים במחנה סירקין, שם צפויה לקום שכונת "נוף ירקון". משרד הביטחון טען כי העירייה המשיכה לחייבו בארנונה, זאת למרות פינוי השטחים והודעות מצד משרד הביטחון, כי השטחים אינם עוד ברשותו. העירייה: "המשרד הסתיר נכסים".

המשך קריאה »
קטה גרופ חפץ חיים 80-82

צפו: פרויקט חפץ חיים 80-82 פתח תקווה של קטה גרופ אחרי שלב ההריסה (וידאו)

חברת הנדל"ן הפתח תקוואית, עם מספר הפרויקטים הרב ביותר של התחדשות עירונית בעיר, עולה הילוך עם פרויקט נוסף: והפעם הריסה של שני מבנים ישנים משנות ה-70', שבמקומם יקום מבנה חדש ומודרני בן 9 קומות עם 36 דירות. הפרויקט, על פינת רחוב פינס, ממוקם במזרח העיר, נמצא סמוך ליציאה לכביש 471. בחברה מבטיחים בניין בוטיק מעוצב עם לובי רחב ידיים וחנייה לכל דירה.

המשך קריאה »
רותם שני 2MORROW פתח תקווה

"רותם שני" נכנסים חזק לקריה האקדמית פ"ת: יחלו בקרוב פרי-סייל לשני בניינים

חברת הנדל"ן הותיקה פתחה משרד מכירות במקום ומתחילה בימים אלה את השיווק והמכירה של 2MORROW, פרויקט הדגל שלה בפתח תקווה, שיכלול מתחם עם מגדל חדשני בן 18 קומות ולצידו בניין בוטיק בן 7 קומות, עם תמהיל מגוון של דירות בנות 3-7 חדרים, ביניהן דירות גן, מיני פנטהאוזים, ודירות פנטהאוז ענקיות. בחברה לא חוששים מהתחרות הצפופה בפסגת הדר. "משקיעים בפיתוח הסביבתי".

המשך קריאה »
דירות חדשות בפתח תקווה

מתפשרים: מוכרי הדירות בפתח תקווה הורידו את המחיר הנדרש ב-5.5% מתחילת 2024

אם חשבתם לקנות דירה יד שנייה בפתח תקווה, יש לכם נתון, שיכול לעזור לכם להתמקח. לפי נתונים שמסר האתר יד2, מתחילת השנה, נמכרה בעיר דירה במחיר ממוצע של 2.348 מיליון ש"ח לעומת מחיר של 2.517 מיליון שקל שהתבקש במודעת המכירה שעלתה באתר – פער של כ-132 אלף שקל. הסיבה להתפשרות היא המלחמה, כמו גם עליית הריבית החדה מאז אפריל 2022 ומצוקת הדיור המתמשכת בארץ – שמובילים להורדת מחירים בשוק הדירות מיד שנייה.

המשך קריאה »