סלומון 2 א התאבדות

אם נהרגה ובנה נפצע קשה בנפילה מגג בית מגורים ברח' סלומון פתח תקווה

האירוע הטראגי ארע בשעות הבוקר (שבת,5.10) במרכז פתח תקווה על פינת רוטשילד. לדברי השכנים, האמא בת הכ-65 ובנה בן ה-45, עלו על גג הבניין בן שש הקומות ובסביבות השעה 11:15, נשמעה חבטה עצומה, שהפרה את שלוות השבת. כשיצאו החוצה ראו מחזה מחריד: האם נפלה על ראשה ומתה במקום ואילו בנה נמצא על גדר שיח רך, שבלמה את נפילתו והוא נותר פצוע קשה.

השכנים הזמינו מיד כוחות למקום ותוך זמן קצר הגיעו אמבולנסים של מד"א וניידות משטרה. האם כוסתה במהרה בשקית ניילון ואילו הבן הובהל לבית החולים בילינסון במצב קשה. לפי השכנים, ההורים שכרו במשך כחמש שנים דירה בקומה הרביעית של הבניין, אותה עזבו רק לפני מספר חודשים, אחרי שרכשו דירה משלהם. היום, כאמור, מסיבה לא ברורה, הגיעו האם ובנה לבניין המגורים ועלו על הגג, באמצעות סולם מהקומה האחרונה.

זירת האירוע (צילום באדיבות מד"א)

המשטרה עדיין חוקרת את האירוע הטראגי, כשההערכה המרכזית היא שמדובר בהתאבדות ובניסיון התאבדות. במשטרה עדיין לא שוללים את האופציה של רצח והתאבדות וכל כיווני החקירה הנבדקים. התשובה, מן הסתם, נמצאת אצל הבן, אך הוא, כאמור, נמצא במצב קשה בבית החולים ועדיין לא נחקר. "לא ראינו שום סימן שמעיד על כך שדבר כזה יכול לקרות", אמר לנו אחד השכנים.

הכרתם אותם טוב?

"אפשר להגיד שכן. היינו רואים אותם הרבה. הבן היה מגיע לפה הרבה פעמים עם הילדים כדי לבקר את הסבא והסבתא. הכל היה נראה נורמלי במשפחה הזאת. אחרי שהם עזבו את הדירה, הם השכירו אותה לזוג דתיים, שלא היה בדירה באותם רגעים. זה מקרה מאוד עצוב. בעיקר עבור שני הילדים הקטנים, שאיבדו סבתא שגידלה אותם".

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

10 אירועי סוכות פתח תקווה

מסדרים לכם את החג: 10 אירועים בולטים ששווה לבדוק – בסוכות 2024 פתח תקווה

בצל רוחות המלחמה שעדיין מנשבות, עם אזעקה שלשום (מספר 37 בעיר מה-7.10), שהזכירה לנו את המציאות המטורפת בה אנחנו חיים – רוב האירועים המתוכננים לסוכות תשפ"ה – צפויים להתקיים כמתוכנן. האירוע הגדול ביותר שתוכנן – פסטיבל יאסו עם אתניקס ועדן חסון, שאמור היה להתקיים בפארק אוחיון – בוטל, אבל יש לא מעט אירועים קטנים יותר, שיכולים להעביר לפתח תקוואים את החג בנעימים.

המשך קריאה »
גיל קטה על רקע פרויקט בזל פארק

קטה גרופ רכשה קרקע ב-22 מיליון ש"ח ליד האגם של פ"ת – אך המכרז נפתח מחדש

האם חברת הנדל"ן מפתח תקווה, שבונה גם מחוץ לעיר, נכנסת לתחום הנדל"ן המשרדי? לפי דיווח של אתר "מרכז הנדל"ן", עסקת ענק, שנרקמה לאחרונה, מלמדת על כך, אולם העסקה מוטלת בספק כרגע – זאת מכיוון שבית המשפט קבע כי הערך של הקרקע הוא גבוה יותר – וכעת מחכים שיזמים נוספים ישלחו הצעות. ברקע עולות השערות כי קטה ידחפו לשינוי הייעוד למגורים – וכך ירוויחו יותר מהפרויקט.

המשך קריאה »
גשר נובה פתח תקווה

"גשר נובה" ברמת ורבר פ"ת נחנך אמש בהשתתפות משפחות של קורבנות ה-7.10

עיריית פתח תקווה החליטה לקרוא לגשר שברחוב ז'בוטינסקי, סמוך לתחנת הדלק "דלק" ולבית חינוך "אפיק", על שם המסיבה, שהתקיימה לפני שנה ברעים והסתיימה עם כמעט 400 נרצחים – באירוע הטרור הגדול ביותר שידעה ישראל. בטקס נכחה משפחתה של מאיה ביטון ז"ל הפתח תקוואית, שנרצחה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, בן העיר אף הוא. לאחר טקס החניכה, במעמד ראש העיר, נערכה מסיבה במגרש הסמוך.

המשך קריאה »
וין אנד ויאנדה פתח תקווה VIN AND VIANDE פתח תקווה

המסעדה וחנות היין "וין אנד ויאנדה" פתחו רשמית בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

אחרי כמעט שנתיים של תכנון והקמה, נפתח במתחם העסקים הגדול של העיר (בבניין C, רחוב שחם 1), מקום בילוי עם קונספט מיוחד: למטה חנות בה תוכלו למצוא כ-400 סוגים של בקבוקי יין ולמעלה מסעדת גורמה, שמבטיחה בשורה קולינרית עם תפריט שף אווירה מיוחדת. הרעיון הוא פרי מוחו של היזם, רן דור-חי, בעלי הוויסקי בר מוזיאון בתל אביב, שמסר: "פונים לקהל שמעריך חווית בילוי ברמה גבוהה".

המשך קריאה »