שריפה בקולנוע היכל פתח תקווה חשוד נעצר בהצתה

צפו: מעצרו של החשוד בהצתת קולנוע היכל במרכז פתח תקווה (וידאו בלעדי)

לידי פתח תקווה NEWS הגיעו התמונות ממעצרו של החשוד בהצתה של אולם הקולנוע הנטוש ברחוב ההסתדרות שבעיר. מהמשטרה עדיין לא נמסר מה המניע לאירוע החריג. במשך שעה ארוכה עמלו כארבעה צוותי כיבוי אש, לצד עשרות אמבולנסים וניידות שחסמו את הרחוב העמוס, לכבות את השריפה, שלבסוף כובתה ללא נפגעים. בית הקולנוע היכל אינו פעיל מזה 20 שנה.

עשן כבר היתמר אחרי הצהרים במרכז פתח תקווה, בעקבות שריפה שהתחוללה בקולנוע היכל. לאיזור הגיעו כוחות גדולים של הצלה, כיבוי, מד"א ומשטרה. בד בבד עם ההשתלטות על השריפה על ידי מכבי האש, המשטרה עצרה במקום צעיר עם חולצה לבנה, שלפי החשד – הוא זה שהצית את הקולנוע. במשך שני עשורים הקולנוע נטוש – ועדיין העירייה לא החליטה מה לעשות עם המבנה.

צפו בצילומי וידאו מתוך השריפה (באדיבות דוברות מכבי האש) ובמעצר

@ptnews.tiktok שריפה בקולנוע היכל בפתח תקווה צפו במעצר החשוד בהצתה #שריפה #פתחתקווה ♬ צליל מקורי פתח תקווה NEWS

קולנוע היכל, שהוקם בראשית ימי המדינה ונמצא ברחוב ההסתדרות, סמוך לפינת חיים עוזר ידוע בעיקר בגלל הפרשה שהעלתה אותו לכותרות בעקבות פתיחתו בשבת ב-1984 – ובכך הפר את הסטטוס קוו בין דתיים לחילוניים בפתח תקווה. ההפגנות נגד פתיחתו בשבת נמשכו במשך שלוש שנים רצופות. לבסוף הוא המשיך לפעול בשבת – עד סגירתו ב-2004.

בשנת 2018 הוא חזר לכותרות לאחר פתיחת קבוצת מחאה בפייסבוק בשם "להציל את קולנוע היכל", בעקבות שנודע בתקשורת על כוונתו של ראש העיר רמי גרינברג, להרוס את מבנה הקולנוע ולבנות במקומו בית קפה ובניין לזוגות צעירים בעיר, הקבוצה, שנוסדה על ידי שחר נעמני תושב העיר, תפסה תאוצה והצטרפו אליה תושבים רבים,

הקבוצה קראה לשמר באופן מלא את בית הקולנוע ולהפעילו כבית קולנוע/תיאטרון מסחרי, או עירוני (סנימטק) הקבוצה מכילה מעל 1600 חברים ובה מתפרסמים דיונים בנושא בתי קולנוע ישנים/ מבנים לשימור, או בניית בתי קולנוע חדשים בלב העיר וסנימטקים, כמו כן פורסמו בקבוצה תמונות של בית הקולנוע כיום שנטוש מאז סוף קיץ 2004.

העשן במרכז העיר

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

10 אירועי סוכות פתח תקווה

מסדרים לכם את החג: 10 אירועים בולטים ששווה לבדוק – בסוכות 2024 פתח תקווה

בצל רוחות המלחמה שעדיין מנשבות, עם אזעקה שלשום (מספר 37 בעיר מה-7.10), שהזכירה לנו את המציאות המטורפת בה אנחנו חיים – רוב האירועים המתוכננים לסוכות תשפ"ה – צפויים להתקיים כמתוכנן. האירוע הגדול ביותר שתוכנן – פסטיבל יאסו עם אתניקס ועדן חסון, שאמור היה להתקיים בפארק אוחיון – בוטל, אבל יש לא מעט אירועים קטנים יותר, שיכולים להעביר לפתח תקוואים את החג בנעימים.

המשך קריאה »
גיל קטה על רקע פרויקט בזל פארק

קטה גרופ רכשה קרקע ב-22 מיליון ש"ח ליד האגם של פ"ת – אך המכרז נפתח מחדש

האם חברת הנדל"ן מפתח תקווה, שבונה גם מחוץ לעיר, נכנסת לתחום הנדל"ן המשרדי? לפי דיווח של אתר "מרכז הנדל"ן", עסקת ענק, שנרקמה לאחרונה, מלמדת על כך, אולם העסקה מוטלת בספק כרגע – זאת מכיוון שבית המשפט קבע כי הערך של הקרקע הוא גבוה יותר – וכעת מחכים שיזמים נוספים ישלחו הצעות. ברקע עולות השערות כי קטה ידחפו לשינוי הייעוד למגורים – וכך ירוויחו יותר מהפרויקט.

המשך קריאה »
גשר נובה פתח תקווה

"גשר נובה" ברמת ורבר פ"ת נחנך אמש בהשתתפות משפחות של קורבנות ה-7.10

עיריית פתח תקווה החליטה לקרוא לגשר שברחוב ז'בוטינסקי, סמוך לתחנת הדלק "דלק" ולבית חינוך "אפיק", על שם המסיבה, שהתקיימה לפני שנה ברעים והסתיימה עם כמעט 400 נרצחים – באירוע הטרור הגדול ביותר שידעה ישראל. בטקס נכחה משפחתה של מאיה ביטון ז"ל הפתח תקוואית, שנרצחה יחד עם בן זוגה, אלירן מזרחי, בן העיר אף הוא. לאחר טקס החניכה, במעמד ראש העיר, נערכה מסיבה במגרש הסמוך.

המשך קריאה »
וין אנד ויאנדה פתח תקווה VIN AND VIANDE פתח תקווה

המסעדה וחנות היין "וין אנד ויאנדה" פתחו רשמית בעמי ב.ס.ר סיטי פתח תקווה

אחרי כמעט שנתיים של תכנון והקמה, נפתח במתחם העסקים הגדול של העיר (בבניין C, רחוב שחם 1), מקום בילוי עם קונספט מיוחד: למטה חנות בה תוכלו למצוא כ-400 סוגים של בקבוקי יין ולמעלה מסעדת גורמה, שמבטיחה בשורה קולינרית עם תפריט שף אווירה מיוחדת. הרעיון הוא פרי מוחו של היזם, רן דור-חי, בעלי הוויסקי בר מוזיאון בתל אביב, שמסר: "פונים לקהל שמעריך חווית בילוי ברמה גבוהה".

המשך קריאה »