הקניון הגדול פתח תקווה

איפה תעשו מחר קניות לחג? עופר הקניון הגדול מודיע – "אנחנו פתוחים מחר, כפוף להנחיות"

המצב הבטחוני בישראל, מעורר הרבה מתח ואי בהירות גם בעולם המסחר והעסקים של פתח תקווה – זאת בעקבות ההודעה של פיקוד העורף על כך שיש עדכון בהנחיות, מחשש לאיום טילים מאיראן. עיריית פתח תקווה פרסמה כי יש כעת מגבלה של עד 300 איש במבנה ועד 30 איש במרחב הפתוח – מה שאומר ששני הקניונים (גדול וסירקין) יהיו סגורים. קניוני עופר בתגובה: "הקניון יישאר פתוח".

היום בשעה 11:00, נשמעה בפתח תקווה אזעקה בפעם ה-34, מאז ה-7 באוקטובר. האזעקה לא הכניסה לפאניקה במקומות העבודה ובמוסדות החינוך, למרות שרסיסים של יירוט נפלו בסמוך מחלף חורשים, כ-10 קילומטרים מפתח תקווה. יחד עם זאת, בעקבות ההודעה האמריקנית כי צפויה מתקפה קרובה מכיוון איראן, מיהרו אנשים לצאת מהמשרדים ומרכזי הקניות ולהגיע הביתה.

הקניון הגדול פתח תקווה בשבת האחרונה

בינתיים, בעופר הקניון הגדול, המקום הכי מסחרי בפתח תקווה – מודיעים כי בערב חג (שבימים רגילים עמוס מאוד) – יהיה פתוח – זאת למרות הגבלת ההתקהלות ל-300 איש וזאת בניגוד להודעת העירייה בשעה 16:00 כי השוק וגם שני הקניונים – הגדול וסירקין – יהיו סגורים. בנוסף הודיעו בעירייה כי "לקראת יום ראשון והחזרה ללימודים מתבצעת הערכת מצב ונעדכן בהקדם בשינויים הנדרשים לאור ההנחיות וכפי שנהגנו בעבר במצבים דומים".

מעופר הקניון הגדול נמסר: "שלום לכולם. עופר הקניון הגדול פתוח ופעיל בהתאם לשעות הפעילות הרגילות ובכפוף להנחיות פיקוד העורף. קיים שילוט בכל רחבי הקניון המכוון למרחבים המוגנים, בקרת הקניון פה לשירותכם בכל שאלה. בהזדמנות זו אנו רוצים לאחל שנה טובה ובריאות לכם ולבני משפחתכם🙏🏽". 

עוד ב-חנויות

חנות נעלי איציק עלתה באש במרכז פתח תקווה. סחורה רבה נשרפה. אין נפגעים

באחת מחנויות הנעליים הותיקות בעיר, של איציק וחיותא רשף, ברחוב חיים עוזר 18, פרצה שריפה בשעה 14:30. מכבי האש הגיעו תוך כ-10 דקות ועמלו במשך שעות ארוכות בכיבוי השריפה, עד שהשתלטו עליה, תוך כדי סריקה אחר לכודים בחנות ובדירות המגורים שמעליה. "תודה לאל שלא נגרם נזק לנפש. מקווים לשפץ כמה שיותר מהר ולחזור לעבודה בהקדם", מסרו בחנות.

המשך קריאה »
שמו SHEMO פתח תקווה עופר הקניון הגדול

יש מה להביא לארוחת החג: שמו (SHEMO) פ"ת נפתח השבוע בעופר הקניון הגדול (וידאו)

אתמול, רגע לפני האזעקות, ביקרנו בקונדיטוריה החדשה, שנפתחה ביום שלישי האחרון בקומה האמצעית של הקניון. הקונדיטוריה הייתה עמוסה בקונים, שחיפשו את הלחמים והעוגות – שישדרגו להם את ארוחת החג. זהו הסניף ה-14 של הרשת בבעלותו של השף קונדיטור המוכר מיקי שמו וגודלו כ-30 מ"ר והושקעו בו כ-700 אלף ש"ח. מנהלת החנות, חני דדוש: "שווה לבוא אלינו גם בגלל היחס והשירות".

המשך קריאה »
אורן נווה עם מארזי מתנות בקניון הגדול (צילום: יח,צ)

מעצבת המתנות אורן נווה תפתח עוד שבוע חנות פופ-אפ מתנות בעופר הקניון הגדול

המעצבת ומשפיענית הרשת, עם מעל 50 אלף עוקבים באינסטגרם, מגיעה לקניונים המרכזיים של פתח תקווה לקראת החגים ותפתח את החנויות מה-29.9 עד ה-2.10, בהן אפשר יהיה למצוא מגוון עשיר של מתנות מיוחדות, מעוצבות ומקוריות לחג, לצד עציצים חגיגיים במבחר סוגים. הכל פרי עיצובה והשראתה של נווה, שמסרה לפתח תקווה NEWS: "המתנה הכי משתלמת והכי מדויקת לחג הזה".

המשך קריאה »
קניון הגדול קניון סירקין פתח תקווה

בושם ב-20 ש"ח: עופר הקניון הגדול וקניון סירקין פתח תקווה יוצאים במבצע לחגים

במה שהפך לסוג של מסורת, גם השנה, לקראת ראש השנה תשפ"ד, יציעו שני הקניונים הגדולים בעיר את מבצע ה-20 ש"ח, שיאפשר לפתח תקוואים ולגרים בסביבה לקנות מתנה לחג מבלי לקרוע את הכיס. זה קורה במסגרת מבצע של 17 קניוני עופר והוא ייערך כשבועיים – מה-18.9 עד לערב החג ב-2.10. במבצע: מגוון רחב של מותגי אופנה, כלי בית, מוצרי מטבח, קוסמטיקה, משחקים, ספרים, מוצרי מזון ועוד.

המשך קריאה »