ארט ווין פתח תקווה

"ארט ווין" (ART WINE) פותחים את הסניף הראשון שלהם בפתח תקווה מרכז רום

אפשר להרים כוסית? תושבי אם המושבות החדשה יכולים לרשום לעצמם עוד אופציה לבילוי השכונתי: החנות ובר היין החדשים, שמבטיחים לנו גם סטנדרט גבוה של קפה-מאפה ובירה, נמצאים בשלב הרצה ומתכוננים לאירוע הפתיחה, שייערך בעוד יומיים, לפני ראש השנה. "מביאים סגנון בילוי תל אביבי לשכונה. המקום יהיה פתוח בערבי שישי ובימי שבת", מוסר הבעלים ארטיום קנטורוביץ.

רק בתחילת החודש "ארט ווין" (ART WINE) פתח תקווה, קיבלו את המפתחות לשטח, שהתפנה במרכז רום בעקבות עזיבת סניף המובייל של ICELL, שלא סיפק את הסחורה. הם חיברו את המקום, יחד עם חנות הבגדים, שעזבה שם קודם, ושכרו מבעלי המתח,ם חן ליפין, שטח של 50 מ"ר בפנים ו-50 מ"ר של ישיבה בחוץ – במטרה להפוך לאטרקציה של המרכז השכונתי התוסס – עם עוד עסק שיהיה פתוח גם בסופ"ש, אחרי שסבן אילבן נסגר. 

תוך שבועיים הרימו מקום: ארט ווין פתח תקווה
תוך שבועיים הרימו מקום: ארט ווין פתח תקווה

"לבוא עם כפכפים. בלי להזיז את האוטו"

המקום החדש יוצר משולש קולינארי, שיכול להתאים לקהל בוגר יותר, שישמח לחסוך את הטרחה בלהזיז את האוטו והוא פשוט יוכל באופן ספונטני לשים כפכפים ולהיפגש עם חברים שכנים לכוס יין, כוס בירה ו/או קפה-מאפה. מדמיינים את הפרלמנט של שבת בבוקר יושב עם על כוס בירה או קפה טובה? אז בטוח שהבעלים-שותף של "ארט ווין", ארטיום קנטורוביץ (31), יכול כבר לדמיין את זה.

"הרעיון של המקום נולד אחרי שפגשתי את השותף שלי, שגר באם המושבות", הוא מספר. "חיפשנו מקום קרוב בלי להזיז את האוטו עם קפה איכותי בסגנון של "קפליקס", "קפה נחת" התל אביביים. לא מצאנו. גם בר יין לא מצאנו. מכאן הגיע הרעיון של "ארט ווין" פתח תקווה".

ארטיום הסתער של המיזם ובתוך שבועיים הרים את המקום – שעכשיו פועל בהרצה. הוא יודע שהשכונתיות וגם המחיר – נותנים לו יתרון על פני מקומות בילוי רחוקים יותר מהשכונה ויקרים יותר – כמו ה"מיה וואלאס" ו-"וין אנד ויאנדה" – שצפויים להיפתח בקרוב ברח' שחם, כפי שכתבנו ראשונים לאחרונה.

חלק ממה שתוכלו למצוא בארט ווין פתח תקווה החדש
חלק ממה שתוכלו למצוא בארט ווין פתח תקווה החדש

60-90 ש"ח לבקבוק יין. 15-20 ש"ח לבירה

בעוד יומיים (יום שלישי) הוא יעשה את הפתיחה הרשמית – אבל כבר עכשיו יש תפוסה יפה של תושבי השכונ,ה שבאו לבדוק את המקום, המכיל כ-50 מקומות ישיבה – שחלק ממנו הוא חנות יין והחלק השני הוא הבר/בית הקפה. "אנחנו מציעים ב"ארט ווין" בקבוקי יין איכותיים כמו שאבלי ובורדו במחירים תחרותיים של 60-90 ש"ח לבקבוק", מציין ארטיום, שבעברו גר כ-4 שנים בפתח תקווה, מאז עלה ארצה ב-2015. "מי שירצה חליצה ולשבת על כוס היין, ישלם רק 30 ש"ח נוספים". 

ארטיום בא מרקע אקדמי של מלונאות והיה אחראי מחלקת אלכוהול בחברת "בי לידר" ובעל הסמכה של מומחה יין (סומלייה). אבל עם כל המומחיות ביין, ארטיום החליט שהוא גם לא מוותר על האנשים של הבירה והקפה עם מאפה. לכן, כשבהמשך "ארט ווין" ייפתח בבקרים, המקום יגיש קפה, שיוכן עם מכונת "בריטסה" חדשנית ומתקדמת.

"זה יהיה קפה מיוחד. לא עוד אספרסו", מבטיח ארטיום. למאפה שיוגש לצד הקפה יבוסס על המאפים של המאפייה השבדית FIKA. ואם חפצתם בבירה שכונתית – גם כאן "ארט ווין" ייתן לכם מענה עם פחיות של בירה "קראפט" (במחיר של 15-20 ש"ח בלבד). אבל עם כל האטרקטיביות של המוצרים, מה שיעשה את המקום, זה האווירה, השירות, היחס – ומבחינת התושבים, לדעת שיש מקום טוב לשבת בו.

ארט ווין פתח תקווה - מתכוננים לפתיחה

בינתיים: פתוח בכל יום (גם בערבי שישי) בין 18:00 ל-24:00

היתרון הנוסף הוא כמובן הפתיחה בערבי שישי ובימי שבת – מצרך שכל כך חסר בעולם האוכל והבילויים של פתח תקווה. כיום פועלים במרכז רום וב-Giss-in מספר עסקים שפועלים בשבת, כמו: ג'ויה, וניליה, בית הפנקייק, הסושיה ועוד – אבל עוד מקום כזה, זה תמיד טוב מבחינת התושבים החילונים הרבים שגרים באיזור. "אני בטוח שנתנו מענה לצורך מרכזי של תושבי השכונה ומסביב", מסכם ארטיום. 

 ארט ווין (ART WINE) נמצא במרכז יעל רום, אם המושבות פתח תקווה. רח' יעל רום 8. שעות הפתיחה כרגע: 18:00 עד 24:00 בכל יום – כולל ערבי שישי. 

מרכז רום - רח' יעל רום פתח תקווה
מרכז רום אם המושבות

עוד ב-אוכל ובילויים

מרלין פתח תקווה MERLIN

המסעדה הקווקזית מרלין (MERLIN) פתח תקווה – תיפתח ביום א' במקום ג'מס הישן

ביום ראשון, אחרי שלושה חודשים של הקמה, מסעדת השף, שברחוב לשם 7, תפתח את שעריה לקהל, עם קונספט שלא קיים כיום בעיר. מדובר במסעדת אווירה, על טהרת האוכל הקווקזי עם דגש על בשרים. הסועדים יהנו בכל ערב מסוג של חאפלה עם זמר אורח, שיעבור בין השולחנות וישיר בעיקר ישראלי וים-תיכוני עם מיקרופון נייד. בתפריט: מנות קווקזיות, כולל פלטת המלך עם בשרים איכותיים

המשך קריאה »
בית קפה האגם הפארק הגדול פתח תקווה

החברה לפיתוח פתח תקווה הוציאה מכרז להקמת בית קפה וקיוסק בפארק הגדול

הרבה פתח תקוואים חיכו לזה – ועכשיו זה קורה: אם הכל יילך לפי התוכניות, בעוד כשנה-שנתיים יהיה לתושבים עוד אופציה לאכול בחוץ, אבל הפעם בלוקיישן מתבקש – האמפי החדש של הפארק, של שפת האגם. במקום כבר יש את כל התשתית לאחסון, מטבח, כיסאות, שולחנות – ועכשיו רק חסר מישהו שיפעיל את המקום. והדבר הכי מעניין: לפי תנאי המכרז, אין מגבלה על פתיחת העסק לשבת.

המשך קריאה »

צפו: חגיגת מוסיקה יוונית ב"חומוס אליהו" פתח תקווה עם הזמר איציק שטרית (וידאו)

במה שכבר הופך למסורת, הסניף הפתח תקוואי, של רשת החומוסיות הארצי, מנצל את ימי השישי היפים של העיר ובמיוחד של עמי ב.ס.ר סיטי ומזמין אליו לאכול חומוס, לשתות אלכוהול ולהיכנס לתוך השבת בכיף – עם אירוע מוסיקה, שאפשר היה לשמוע מרחוק. עשרות הגיעו לאירוע וגם ניסו את כוחם בשירה – ביניהם אלעד שטרית ורפי ימין – זכייני הסניף, שאיחלו לכולם: "שנה טובה לכולם, שהחטופים יחזרו במהרה – והחיילים בשלום".

המשך קריאה »

צפו: הראפר "שחק" הפתח תקוואי עם הקליפ החדש "גורד שחקים", שצולם בפתח תקווה

אם חשבתם שראפרים מפתח תקווה זה רק טונה, פלוטניק ושרק – אז תשנו דיסק: שחק פאר, שגר 20 שנים בעיר, מתקרב לפופולאריות של בכירי סצינת ההיפהופ בעיר וכבר סוגר מופעים מלאים בתל אביב (הקרובה בעוד חודש בלבונטין). את האהבה לעיר הוא מבטא בקליפ, שמצולם ומופק באיכות ניו יורקית, שבולטים בו גורדי השחקים שלנו. הקליפ צולם ביכין, ב.ס.ר סיטי, בתחנה המרכזית. צפו בקליפ.

המשך קריאה »