מיה וואלאס + וין & ואנדה

פרסום ראשון: שני מקומות חדשים (ושכנים) על טהרת האלכוהול צפויים להיפתח בקרוב בפ"ת

בשורה לחובבי הדרינקים הפתח תקוואים: אם הכל יילך לפי התכנון, בעוד מספר שבועות ייפתח הבר קוקטיילים-יין-דיינר "Mia Wallace" (מיה וואלאס) ביכין סנטר, צמוד ל-KFC בחלק המערבי-חיצוני של מתחם Y-Center (יכין), ליד הכיכר של רח' שחם. 200 מ' משם, באותו רחוב, אבל במתחם עמי ב.ס.ר סיטי, ייפתח באותו זמן Vin&Viande (וין אנד ויאנדה), הכולל חנות יין בקרקע ובר יין בפיאצה.

על רקע רוחות המלחמה, שמנשבות כרגע רק בצפון הארץ, הבליינים של פתח תקווה עדיין מחפשים אסקפיזם ואין כמו לברוח מהמציאות עם כוס של יין טוב. אולי כדי לענות על צורך זה, צפויים להיפתח בקרוב מאוד שני מקומות בילוי די דומים, הפונים לקהל המחפש אלכוהול איכותי ואווירה טובה – אבל מצד שני, הם כנראה יהיו שונים באופן מהותי אחד מהשני.

מיה וואלאס פתח תקווה על חורבות הברולו
מיה וואלאס פתח תקווה על חורבות הברולו

מיה וואלאס יהיה פתוח בשבת

במתחם Y-Center ייפתח בקרוב הבר קוקטיילים-יין-דיינר "Mia Wallace" (מיה וואלאס), על שם הדמות האייקונית של אומה ת'ורמן מהסרט "ספרות זולה". בעלי המקום, עם ניסיון רב בעולם הבילויים של פתח תקווה – אלעד שונשיין ואור שטרייפלר ("אוטו בר", "קנדי") – לא מנדבים יותר מדי פרטים על מה שצפוי להיות ב-Mia Wallace ומעדיפים להשאיר אותנו סקרנים. מה שכן אנחנו יכולים לספר, זה שהמקום יהיה פתוח בערבי שישי ושבת – שזה כבר שווה אייטם.

ההכנות לפתיחת ה-Mia Wallace הפכו לקדחתניות מאוד לאחרונה, כארבעה חודשים מאז שביקרנו במקום. הבר-מסעדה החדש, יחליף את הברולו, הבר מסעדה הקודם, שנסגר שם (שחם 11) כבר לפני כשנה וחצי. שונשיין ושטרייפלר בונים כמובן על הטראפיק שיגיע לאיזור הבילויים, אבל גם קורצים לחילוניים, שאוהבים לצאת בשבת – וסגרו להם את קפה מרלו, שממול, שהפך לאחרונה לכשר.

Vin & Viande פתח תקווה
Vin & Viande פתח תקווה

כוס יין בפיאצה

במרחק של דקה וחצי הליכה משם, ייפתח בקרוב ה-Vin&Viande (וין אנד ויאנדה), שמביא קונספט חדשני בפתח תקווה של חנות יין + בר יין. גם כאן, לבעלים, רן דור חי, יש רזומה מוכח בעסקי הבילויים בפתח תקווה – שמקבל ביטוי במקומות המצליחים: אוסקר ווילד וקולולו (גם הם ברח' שחם) ולאגר & אייל ביכין. כולם פונים לקהל בליינים מפתח תקווה והסביבה – שמחפשים את איכות הבילוי של תל אביב, במרחק קצר מהבית.

אגב תל אביב, הקונספט של Vin&Viande, יהיה כנראה לקוח מזה של "וויסקי בר מוזיאון" התל אביבי ממתחם שרונה – שגם הוא בבעלותו של דור חי. מקום לקנות בו את הבקבוק, למתנה או ארוחה בבית, אבל גם מקום לשבת על כוס יין עם חברים או בדייט. נראה גם כמקום מושלם לאירועים. ההקמה של Vin&Viande נמשכה כשנתיים – הרבה יותר זמן מהתכנון, בשל עיכובים שונים, שהם חלק מהעניין בסוג כזה של עסק ייחודי ומורכב. למי ששואל, המקום צפוי להיות סגור בשבת – כמו כל מתחם עמי ב.ס.ר סיטי

נוף עם כוס יין VIN & VIANDE
נוף עם כוס יין VIN & VIANDE

כשהעסקים ייפתחו – כמובן שנספר לכם ביותר הרחבה. בינתיים גם ב"מייה" וגם ב"וין" פרסמו שהם מחפשים עובדים. אז אם מתאים לכם להיות ברמנים/יות, מלצרים/יות, מארחים/ות במקומות הבילוי חמים בפתח תקווה – אז כדאי לכם לפנות אליהם.

מרחק 250 מ' - שני עסקי אלכוהול חדשים בפתח תקווה
מרחק 250 מ' - שני עסקי אלכוהול חדשים בפתח תקווה

עוד ב-אוכל ובילויים

מרלין פתח תקווה MERLIN

המסעדה הקווקזית מרלין (MERLIN) פתח תקווה – תיפתח ביום א' במקום ג'מס הישן

ביום ראשון, אחרי שלושה חודשים של הקמה, מסעדת השף, שברחוב לשם 7, תפתח את שעריה לקהל, עם קונספט שלא קיים כיום בעיר. מדובר במסעדת אווירה, על טהרת האוכל הקווקזי עם דגש על בשרים. הסועדים יהנו בכל ערב מסוג של חאפלה עם זמר אורח, שיעבור בין השולחנות וישיר בעיקר ישראלי וים-תיכוני עם מיקרופון נייד. בתפריט: מנות קווקזיות, כולל פלטת המלך עם בשרים איכותיים

המשך קריאה »
בית קפה האגם הפארק הגדול פתח תקווה

החברה לפיתוח פתח תקווה הוציאה מכרז להקמת בית קפה וקיוסק בפארק הגדול

הרבה פתח תקוואים חיכו לזה – ועכשיו זה קורה: אם הכל יילך לפי התוכניות, בעוד כשנה-שנתיים יהיה לתושבים עוד אופציה לאכול בחוץ, אבל הפעם בלוקיישן מתבקש – האמפי החדש של הפארק, של שפת האגם. במקום כבר יש את כל התשתית לאחסון, מטבח, כיסאות, שולחנות – ועכשיו רק חסר מישהו שיפעיל את המקום. והדבר הכי מעניין: לפי תנאי המכרז, אין מגבלה על פתיחת העסק לשבת.

המשך קריאה »
ארט ווין פתח תקווה

"ארט ווין" (ART WINE) פותחים את הסניף הראשון שלהם בפתח תקווה מרכז רום

אפשר להרים כוסית? תושבי אם המושבות החדשה יכולים לרשום לעצמם עוד אופציה לבילוי השכונתי: החנות ובר היין החדשים, שמבטיחים לנו שיכללו גם סטנדרט גבוה של קפה-מאפה ובירה, נמצאים בשלב הרצה ומתכוננים לאירוע הפתיחה, שייערך בעוד יומיים, לפני ראש השנה. "מביאים סגנון בילוי תל אביבי לשכונה. המקום יהיה פתוח בערבי שישי ובימי שבת", מוסר הבעלים ארטיום קנטורוביץ.

המשך קריאה »

צפו: חגיגת מוסיקה יוונית ב"חומוס אליהו" פתח תקווה עם הזמר איציק שטרית (וידאו)

במה שכבר הופך למסורת, הסניף הפתח תקוואי, של רשת החומוסיות הארצי, מנצל את ימי השישי היפים של העיר ובמיוחד של עמי ב.ס.ר סיטי ומזמין אליו לאכול חומוס, לשתות אלכוהול ולהיכנס לתוך השבת בכיף – עם אירוע מוסיקה, שאפשר היה לשמוע מרחוק. עשרות הגיעו לאירוע וגם ניסו את כוחם בשירה – ביניהם אלעד שטרית ורפי ימין – זכייני הסניף, שאיחלו לכולם: "שנה טובה לכולם, שהחטופים יחזרו במהרה – והחיילים בשלום".

המשך קריאה »