קטה גרופ חפץ חיים 80-82

צפו: פרויקט חפץ חיים 80-82 פתח תקווה של קטה גרופ אחרי שלב ההריסה (וידאו)

חברת הנדל"ן הפתח תקוואית, עם מספר הפרויקטים הרב ביותר של התחדשות עירונית בעיר, עולה הילוך עם פרויקט נוסף: והפעם הריסה של שני מבנים ישנים משנות ה-70', שבמקומם יקום מבנה חדש ומודרני בן 9 קומות עם 36 דירות. הפרויקט, על פינת רחוב פינס, ממוקם במזרח העיר, נמצא סמוך ליציאה לכביש 471. בחברה מבטיחים בניין בוטיק מעוצב עם לובי רחב ידיים וחנייה לכל דירה. 

לפני כחודש התבצעה שם הריסת המבנים המחוברים, שהכילו 12 דירות בכל יחידה. מצב הבניין כבר היה בכי רע עם עמודים מתקלפים שהיוו סכנה. התוכניות לחידוש המבנה, החלו כבר לפני 15 שנים – אבל רק לפני שנתיים וחצי, כקטה גרופ נכנסו לתמונה – ההתחדשות העירונית של חפץ חיים 80-82, הפכה למציאות. "עברנו הרבה קבלנים מאעכרים, שעיכבו את הפרויקט שנים ארוכות", אמר לנו אחד מבעלי הדירות, שאול שטיינברג.

צפו בהריסה - מתוך הפייסבוק של קטה גרופ

"ברגע שקטה גרופ נכנסו, הם לקחו את זה ברצינות", מוסיף שטיינברג. "הם התחילו להריץ את העניינים מול עורכי הדין וכל הזמן דיווחו לנו על התקדמות. לפי ההערכה שלכם, הפרויקט יסתיים ויתחיל להתאכלס בעוד כ-22-24 חודשים. אני מעריך שפחות". לדברי שטיינברג, כל 24 הדיירים הנוכחיים, לא מכרו את הדירות וימשיכו לגור או להשכיר אותן – אחרי הקמת הפרויקט החדש.

חפץ חיים 80 פתח תקווה -82 - לפני/אחרי
חפץ חיים 80 פתח תקווה -82 - לפני/אחרי

לפי קטה, הפרויקט מציע תמהיל מגוון של דירות 3, 5 חדרים ודופלקסים גדולים עם חיפוי בניין בחומרים יוקרתיים על פי בחירת אדריכל הפרויקט. בנוסף יוקם לובי כניסה מעוצב על ידי מעצב פנים, שתי מעליות מרווחות ומהירות ויתבצע פיתוח וגינה מעוצבת בתכנון אדריכל נוף. בנוסף יהיה בבניין מועדון דיירים, חדר אופניים/עגלות. הפרויקט מלווה על ידי מכון מאושר לקבלת תו תקן לבנייה ירוקה.

צילומי רחפן באדיבות גל פיליבה

עוד ב-נדלן

יהודה הרציג על רקע הדמיית פרויקט אימבר טאוואר

"אימבר טאוור" – המגדל שמבטיח להיות הגבוה ביותר בפ"ת, אושר ע"י הועדה המחוזית

עיריית פתח תקווה הודיעה אתמול בחשבון הפייסבוק שלה, כי אחד מהפרויקטים הנדל"ניים הגרנדיוזיים ביותר בעיר, עולה שלב, לאחר שניתן את האישור הסופי להקמתו. לפי התכנית, מדובר במגדל משרדים גורד שחקים, מהסטייל שאנחנו רואים בדובאי, שיכלול לא פחות מ-40 קומות וימוקם ברחוב אימבר 24-26. היזמית היא קבוצת הרציג נדל"ן, של יהודה הרציג, שמסר: "הפרויקט ייצא לדרך מהר מהמתוכנן".

המשך קריאה »
עיריית פתח תקווה

משרד הביטחון תובע את עיריית פתח תקווה ב-11 מיליון ש"ח על גביית ארנונת סירקין

לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד הוגשה אתמול (7.10) תביעה נגד העירייה, בדרישה להשיב סכום של 11,083,810 שקלים בגין גביית ארנונה שלא כדין, על שטחים במחנה סירקין, שם צפויה לקום שכונת "נוף ירקון". משרד הביטחון טען כי העירייה המשיכה לחייבו בארנונה, זאת למרות פינוי השטחים והודעות מצד משרד הביטחון, כי השטחים אינם עוד ברשותו. העירייה: "המשרד הסתיר נכסים".

המשך קריאה »
רותם שני 2MORROW פתח תקווה

"רותם שני" נכנסים חזק לקריה האקדמית פ"ת: יחלו בקרוב פרי-סייל לשני בניינים

חברת הנדל"ן הותיקה פתחה משרד מכירות במקום ומתחילה בימים אלה את השיווק והמכירה של 2MORROW, פרויקט הדגל שלה בפתח תקווה, שיכלול מתחם עם מגדל חדשני בן 18 קומות ולצידו בניין בוטיק בן 7 קומות, עם תמהיל מגוון של דירות בנות 3-7 חדרים, ביניהן דירות גן, מיני פנטהאוזים, ודירות פנטהאוז ענקיות. בחברה לא חוששים מהתחרות הצפופה בפסגת הדר. "משקיעים בפיתוח הסביבתי".

המשך קריאה »
דירות חדשות בפתח תקווה

מתפשרים: מוכרי הדירות בפתח תקווה הורידו את המחיר הנדרש ב-5.5% מתחילת 2024

אם חשבתם לקנות דירה יד שנייה בפתח תקווה, יש לכם נתון, שיכול לעזור לכם להתמקח. לפי נתונים שמסר האתר יד2, מתחילת השנה, נמכרה בעיר דירה במחיר ממוצע של 2.348 מיליון ש"ח לעומת מחיר של 2.517 מיליון שקל שהתבקש במודעת המכירה שעלתה באתר – פער של כ-132 אלף שקל. הסיבה להתפשרות היא המלחמה, כמו גם עליית הריבית החדה מאז אפריל 2022 ומצוקת הדיור המתמשכת בארץ – שמובילים להורדת מחירים בשוק הדירות מיד שנייה.

המשך קריאה »