רותם שני 2MORROW פתח תקווה

"רותם שני" נכנסים חזק לקריה האקדמית פ"ת: יחלו בקרוב פרי-סייל לשני בניינים

חברת הנדל"ן הותיקה פתחה משרד מכירות במקום ומתחילה בימים אלה את השיווק והמכירה של 2MORROW, פרויקט הדגל שלה בפתח תקווה, שיכלול מתחם עם מגדל חדשני בן 18 קומות ולצידו בניין בוטיק בן 7 קומות, עם תמהיל מגוון של דירות בנות 3-7 חדרים, ביניהן דירות גן, מיני פנטהאוזים, ודירות פנטהאוז ענקיות. בחברה לא חוששים מהתחרות הצפופה בפסגת הדר. "משקיעים בפיתוח הסביבתי".

לפני כחמישה חודשים (אפריל 2024) פרסמנו סקירה של הפרויקטים החדשים בקריה האקדמית, שמתהווה כפנינת נדל"ן המגורים של פתח תקווה. עשרות אלפי האנשים שעוברים בכביש רבין מדי יום, לוטשים אליה עיניים מערבה ורואים איך מגדלי המגורים שבה הולכים ונבנים. אל תשעת הפרויקטים שכבר נכנסו לשלב השיווק, התווסף לאחרונה פרויקט נוסף של חברת רותם שני – כששם המותג מייצג את 2 הבניינים של הפרויקטי והחזון העתידני שלהם.

תרשים הפרויקטים בקריה האקדמית פתח תקווה פסגת הדר
תרשים הפרויקטים בקריה האקדמית פתח תקווה פסגת הדר

מרחק הליכה מהקמפוס

משרד המכירות של 2MORROW כבר נפתח ברח' שחם 42 (צמוד לביתן של ח.מיתר), מרחק של כמה מטרים משטח הפרויקט, שממוקם ברח' שחם 27 (בחלק המזרחי שלו), על פינת מה שאמור להיות רחוב לובה אליאב. 2MORROW ימוקם בין שני פרויקטים שכבר החלו את השיווק – ETOS של חברת רוטשטיין (שגם הוא כולל שני בניינים) ו-GD GARDEN של גיא&דורון לוי.

הכניסה של רותם שני, חברה שהוקמה ב-1996 ונסחרת בבורסה, עם עבר והווה הכולל עשרות רבות של פרויקטים בפריסה ארצית, לפסגת הדר הקריה האקדמית פתח תקווה – מלמדת על הפוטנציאל הגלום למגורים בשטח הנדל"ן הזה. שכונה יוקרתית, הנהנית של מקירבת הליכה לאזורי הבילוי של שחם והסיבים, לקמפוס האקדמי שייפתח בשנים הקרובות, עם שלוחה של הפקולטה לרפואה – וגישה נוחה לכבישים הראשיים.

הדמיה של דירת מיני פנטהאוז בפרויקט של רותם שני בפתח תקווה

עמדות עבודה שיתופיות בפארק הפנימי

פרויקט 2MORROW (טומורו) פתח תקווה של רותם שני, מורכב משני בניינים – האחד בן 18 קומות והשני בן 7 קומות. ביניהם יהיה סוג של חצר/פארק פנימי לתושבי הבניינים פרטי, שיכלול פרגולת עץ, צמחייה, עמדות עבודה שיתופיות וטראסות ירוקות. "השקענו בתכנון תכנון פנים מוקפד וחשיבה על הקהילה שעומדת לגור שם", אומרת לפתח תקווה NEWS, דליה טוריסקי, סמנכ"לית השיווק של רותם שני.

הדמיה של עמדות העבודה בחצר בפרויקט 2MORROW פח תקווה
הדמיה של עמדות העבודה בחצר בפרויקט 2MORROW פח תקווה

7 חדרים בסקייפלקס

"מיקום הבניינים בתוך השכונה, שמצדם האחד, נוף פתוח לפארק ומצד שני לשכונת הוילות של נווה עוז – נותנת יתרון משמעותי ל-2MORROW", מוסיפה טוריסקי. "לזה יש להוסיף את הסמיכות לגני ילדים שעומדים לקום שם". מתחם המגורים צפוי לכלול חדר כושר בכל בניין ותמהיל דירות מגוון של 3-7 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים, ודירות פנטהאוז ענקיות (Skyplex – סקייפלקס). "כל הדירות בפרויקט מצטיינות בתכנון פנים יוקרתי ומוקפד ובמפרט עשיר ומגוון ובגימור חסר פשרות".

מה לדעתכם מייחד את השכונה החדשה ומה הפוטנציאל שלה? 

"זאת שכונה עם המון פוטנציאל, בצמוד לבתי ספר, גנים ומוסדות אקדמיים הטובים בישראל, לצד מרחק הליכה ממוקדי תעסוקה מובילים ובלב קהילה מעצימה ואיכותית", משיבה טוריסקי. "הקירבה לקמפוס ולפקולטה לרפואה, הופכת את הפרויקט שלנו, שגם מציע דירות קטנות של שלושה חדרים  – אטרקטיבי למשקיעים, המחפשים להשכיר בית לסטודנטים או זוגות צעירים – שילמדו בקריה האקדמית – במרחק חציית כביש". 

הדמיית פרויקט 2MORROW של רותם שני בפסגת הדר פתח תקווה
הדמיית פרויקט 2MORROW של רותם שני בפסגת הדר פתח תקווה

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

פלוטניק IN, טונה OUT: פורסמו 31 אומני פתח תקווה שיופיעו בשדרת הכוכבים

עיריית פתח תקווה פרסמה אתמול את רשימת האומנים ששמותיהם יוטבעו בשדרה בהיכל התרבות בטקס שייערך ב-30.9. הראפר המפורסם לא נכלל ברשימה, אבל העירייה מסרה שהרשימה עוד פתוחה והיא תשמח להוסיף עוד שמות. בין השמות הנוספים שפורסמו: אביהו מדינה, שלומי קוריאט, נחום היימן ז"ל, עדי חבשוש. צפו ברשימה המלאה. חסר לכם מישהו? הוסיפו שמות לרשימה ונשלח לעירייה.

המשך קריאה »
נחשים בפתח תקווה ארנבות שחוטות

המשטרה: תושב פתח תקווה שחט ארנבות בביתו כדי להאכיל נחשים

לפי דיווח של המשטרה, שוטרי תחנת פ"ת פתחו הבוקר בסריקות עם קבלת דיווח בדבר גבר בשנות ה-40 לחייו, ששוחט ארנבות במרפסת דירתו שבעיר. עם הגעתם למקום נדהמו השוטרים לגלות מספר ארנבות שחוטות במרפסת הדירה ומתחקור ראשוני שביצעו בזירה עלה כי מטרת השחיטה הינה מאכל לנחשים שהוא מחזיק בביתו.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה

לראשונה מזה שנה וחצי: מכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה – ניצחו באותו יום

אחרי פגרת הנבחרת, שתי הקבוצות הפתח תקוואיות השיגו אמש ניצחונות חוץ קטנים של 1:0, אבל נתנו הרבה סיבות לאופטימיות לאוהדים משני הצדדים. מכבי חזרה מנתניה עם ניצחון על הפועל חדרה משער של אנס מחמיד בדקה ה-14, ואילו הפועל חזרה מעכו עם ניצחון של הפועל עכו משער של תמיר אלטמן בדקה ה-18. מכבי עם ניצחון ראשון מ-10 משחקים בהדרכת דן רומן. הפועל עדיין ללא ההפסד ליגה.

המשך קריאה »