נחשים בפתח תקווה ארנבות שחוטות

המשטרה: תושב פתח תקווה שחט ארנבות בביתו כדי להאכיל נחשים

לפי דיווח של המשטרה, שוטרי תחנת פ"ת פתחו הבוקר בסריקות עם קבלת דיווח בדבר גבר בשנות ה-40 לחייו, ששוחט ארנבות במרפסת דירתו שבעיר. עם הגעתם למקום נדהמו השוטרים לגלות מספר ארנבות שחוטות במרפסת הדירה ומתחקור ראשוני שביצעו בזירה עלה כי מטרת השחיטה הינה מאכל לנחשים שהוא מחזיק בביתו.

השוטרים עיכבו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה בפתח תקווה, בסיומה ועל פי ממצאיה יוחלט האם לבקש בהמשך את הארכת מעצרו. צילום הנחשים: באדיבות דוברות המשטרה.

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

רותם שני 2MORROW פתח תקווה

"רותם שני" נכנסים חזק לקריה האקדמית פ"ת: יחלו בקרוב פרי-סייל לשני בניינים

חברת הנדל"ן הותיקה פתחה משרד מכירות במקום ומתחילה בימים אלה את השיווק והמכירה של 2MORROW, פרויקט הדגל שלה בפתח תקווה, שיכלול מתחם עם מגדל חדשני בן 18 קומות ולצידו בניין בוטיק בן 7 קומות, עם תמהיל מגוון של דירות בנות 3-7 חדרים, ביניהן דירות גן, מיני פנטהאוזים, ודירות פנטהאוז ענקיות. בחברה לא חוששים מהתחרות הצפופה בפסגת הדר. "משקיעים בפיתוח הסביבתי".

המשך קריאה »

פלוטניק IN, טונה OUT: פורסמו 31 אומני פתח תקווה שיופיעו בשדרת הכוכבים

עיריית פתח תקווה פרסמה אתמול את רשימת האומנים ששמותיהם יוטבעו בשדרה בהיכל התרבות בטקס שייערך ב-30.9. הראפר המפורסם לא נכלל ברשימה, אבל העירייה מסרה שהרשימה עוד פתוחה והיא תשמח להוסיף עוד שמות. בין השמות הנוספים שפורסמו: אביהו מדינה, שלומי קוריאט, נחום היימן ז"ל, עדי חבשוש. צפו ברשימה המלאה. חסר לכם מישהו? הוסיפו שמות לרשימה ונשלח לעירייה.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה

לראשונה מזה שנה וחצי: מכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה – ניצחו באותו יום

אחרי פגרת הנבחרת, שתי הקבוצות הפתח תקוואיות השיגו אמש ניצחונות חוץ קטנים של 1:0, אבל נתנו הרבה סיבות לאופטימיות לאוהדים משני הצדדים. מכבי חזרה מנתניה עם ניצחון על הפועל חדרה משער של אנס מחמיד בדקה ה-14, ואילו הפועל חזרה מעכו עם ניצחון של הפועל עכו משער של תמיר אלטמן בדקה ה-18. מכבי עם ניצחון ראשון מ-10 משחקים בהדרכת דן רומן. הפועל עדיין ללא ההפסד ליגה.

המשך קריאה »