אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה

לראשונה מזה שנה וחצי: מכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה – ניצחו באותו יום

אחרי פגרת הנבחרת, שתי הקבוצות הפתח תקוואיות השיגו אמש נצחונות חוץ קטנים של 1:0, אבל נתנו הרבה סיבות לאופטימיות לאוהדים משני הצדדים. מכבי חזרה מנתניה עם ניצחון על הפועל חדרה משער של אנס מחמיד בדקה ה-14, ואילו הפועל חזרה מעכו עם ניצחון של הפועל עכו משער של תמיר אלטמן בדקה ה-18. מכבי עם ניצחון ראשון מ-10 משחקים בהדרכת דן רומן. הפועל עדיין ללא ההפסד ליגה.

כמה עשרות אוהדי מכבי פתח תקווה הגיעו לאצטדיון בנתניה עם הרבה דאגות בלב, אחרי פתיחת עונה מזעזעת, שכללה 8 הפסדים מ-8 משחקים (4 באירופה, 1 באלוף האלופים, 2 בליגה ו-1 בגביע הטוטו) עם מאזן שערים של 1:20. לשמחתם, הם מצאו יריבה נוחה כמו חדרה, שאחרי השער המוקדם, אומנם הגיע למצבים – אבל לא הצליחה לכבוש את השער של מרקו וולף. שחקני הרכש – עדן שמיר, אייל גולאסה ו-ויטליה דמשקאן (שבישל את השער) – שיחקו לראשונה, לאחר ביטול העונש של פיפ"א.

תקציר מכבי פתח תקווה - הפועל חדרה

כ-200 אוהדים ליוו את הפועל פתח תקווה למשחק החוץ בעכו והפגינו כרגיל עידוד בלתי פוסק לאורך כל 90 הדקות. הניצחון מביא את שחקניו של עומר פרץ ל-7 נקודות (שני נצחונות ותיקו מתחילת העונה) – כשבינתיים התוצאות עונות על הציפיות והפועל בדרך הנכונה.

הפעם האחרונה ששתי הקבוצות ניצחו באותו יום, זה קרה ב-14 באפריל 2023 בעונת 22/23, כששתי הקבוצות שיחקו בליגה הלאומית. גם אז הפועל פתח תקווה ניצחה את עכו, אז בבית 2:1, בזמן שמכבי חזרה מעפולה עם ניצחון 1:0 על עירוני טבריה. בסיום אותה העונה, שתי הקבוצות עלו לליגת העל, אך הפועל ירדה ממנה תוך עונה אחת.

קיניונס וניב יהושע חגיגים. גם הקהל ביציעים. עדן שמיר - בבכורה. צילומים באדיבות מדיה מכבי פתח תקוה
קיניונס וניב יהושע חגיגים. גם הקהל ביציעים. עדן שמיר - בבכורה. צילומים באדיבות מדיה מכבי פתח תקוה

תקציר הפועל פתח תקווה - הפועל עכו

שת"פ עסקי בין הפועל, מבנה ועמותת אחד/אחת משלנו

בשבוע שעבר הפועל פתח תקווה, יחד עם הספונסר קבוצת "מבנה", השיקו שיתוף פעולה עם עמותת 'אחד/אחת משלנו', לקידום בני נוער מהפריפריה החברתית ולשילובם בחברה. מטרת שיתוף הפעולה בין השלוש הוא לקדם את הפעילות העסקית והפילנטרופית של הארגונים השונים ולגייס כספים לצרכי העמותה ומועדון הכדורגל. שיתוף הפעולה הושק באירוע בתל אביב. 

בין הנוכחים באירוע, אותו הנחה מגיש הטלוויזיה אלי אילדיס, היו בכירים במשק הישראלי, לרבות עוזי לוי מנכ"ל מבנה נדל"ן, אילן סיגל מנכ"ל פלאפון ויס ומורן שגב, מנכ"ל עמותת 'אחד/אחת משלנו'. עוד נכחו בערב נותני החסות של הפועל מבנה פתח תקווה, ביניהם סמנכ"לית השיווק יעל פרי, השותפים העסקיים של קבוצת מבנה, שחקני הפועל מבנה פתח תקווה, הצוות המקצועי, חברי הנהלת המועדון, חברי הוועד המנהל של עמותת הכחולה ומתנדבי העמותה.

ביום שבת תארח מכבי פתח תקווה את הפועל חיפה באצטדיון שלמה ביטוח (20:00, 21.9) ואילו הפועל פתח תקווה תארח כבר ביום חמישי (19.9, 19:00) את מכבי הרצליה.

צילום: שלומי מזרחי

עוד ב-חדשות נוספות בפתח תקווה

רותם שני 2MORROW פתח תקווה

"רותם שני" נכנסים חזק לקריה האקדמית פ"ת: יחלו בקרוב פרי-סייל לשני בניינים

חברת הנדל"ן הותיקה פתחה משרד מכירות במקום ומתחילה בימים אלה את השיווק והמכירה של 2MORROW, פרויקט הדגל שלה בפתח תקווה, שיכלול מתחם עם מגדל חדשני בן 18 קומות ולצידו בניין בוטיק בן 7 קומות, עם תמהיל מגוון של דירות בנות 3-7 חדרים, ביניהן דירות גן, מיני פנטהאוזים, ודירות פנטהאוז ענקיות. בחברה לא חוששים מהתחרות הצפופה בפסגת הדר. "משקיעים בפיתוח הסביבתי".

המשך קריאה »

פלוטניק IN, טונה OUT: פורסמו 31 אומני פתח תקווה שיופיעו בשדרת הכוכבים

עיריית פתח תקווה פרסמה אתמול את רשימת האומנים ששמותיהם יוטבעו בשדרה בהיכל התרבות בטקס שייערך ב-30.9. הראפר המפורסם לא נכלל ברשימה, אבל העירייה מסרה שהרשימה עוד פתוחה והיא תשמח להוסיף עוד שמות. בין השמות הנוספים שפורסמו: אביהו מדינה, שלומי קוריאט, נחום היימן ז"ל, עדי חבשוש. צפו ברשימה המלאה. חסר לכם מישהו? הוסיפו שמות לרשימה ונשלח לעירייה.

המשך קריאה »
נחשים בפתח תקווה ארנבות שחוטות

המשטרה: תושב פתח תקווה שחט ארנבות בביתו כדי להאכיל נחשים

לפי דיווח של המשטרה, שוטרי תחנת פ"ת פתחו הבוקר בסריקות עם קבלת דיווח בדבר גבר בשנות ה-40 לחייו, ששוחט ארנבות במרפסת דירתו שבעיר. עם הגעתם למקום נדהמו השוטרים לגלות מספר ארנבות שחוטות במרפסת הדירה ומתחקור ראשוני שביצעו בזירה עלה כי מטרת השחיטה הינה מאכל לנחשים שהוא מחזיק בביתו.

המשך קריאה »