ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

אחרי הקמה ותכנון של יותר משנה וחצי ועיכוב ניכר בפתיחה בעקבות המלחמה, נפתח הערב הסניף הפתח תקוואי של רשת הפיצריות "ביג אפל פיצה" וכצפוי, עורר עניין והתלהבות רבה בקרב התושבים, שחלקם יכולים להריח את ריח הפיצה אפילו מהבית. הם גם יודעים שיבלו שם הרבה, כי אין כמו פיצה לסגור את הפינה של ארוחת הצהרים או הערב ולמלא את הבטן בכיף, במהירות ובלי מאמץ.

אופיר בן חמו - והמפעיל של הסניף עם ביג אפל פיצה
אופיר בן חמו - והמפעיל של הסניף עם ביג אפל פיצה

מהמונית בניו יורק - לפיצה בירושלים

בפתח תקווה אולי לא מכירים אותה, אבל רשת "ביג אפל פיצה", היא אחת מרשתות הפיצה הוותיקות בישראל. היא הוקמה ב-1986 על ידי חיים קדם, שחזר לירושלים אחרי שמונה שנים כנהג מונית בניו יורק ("התפוח הגדול" Big Apple) – משם הביא את הקונספט האמריקאי של הפיצה. בירושלים הוא הקים את הסניף הראשון במדרחוב ולאחר מכן ארבעה סניפים נוספים בבירה. בהמשך הרשת התרחבה גם למודיעין, בית שמש, אילת וגוש עציון – אבל עכשיו זו הפעם הראשונה שהיא מגיעה למרכז.

"כחלק מההתפתחות של הרשת, רצינו לצאת למרכז – והאופציה הכי טובה עבורנו, הייתה פתח תקווה", מספר לנו מנכ"ל הרשת מאירי מזרחי, שהתפנה לשיחה של כמה דקות מהפס העסוק. "ניגשנו למכרז של הקהילון, שהגיע אלינו באמצעות מתווכים – ומצאנו מקום עם פוטנציאל מעולה, הרבה תנועה של קהל יעד, שצמא למוצרים איכותיים כמו הסלייס המושלם, שאנחנו יודעים לייצר". 

יחד עם מאירי מצאנו בסניף את השף והבעלים יוני קדם, בנו של המייסד חיים ואת אופיר בן חמו – הזכיין המפעיל. מאירי מציין לטובה שהוא קיבל מהחברה לפיתוח פתח תקווה (החלפ"ת). "מתחילת הדרך הם ניהלו את המכרז כשלעיניהם רווחת התושבים", אמר. "למרות שהם לא היו מנוסים בניהול פרויקטים מהסוג הזה  – ניכר היה שהם משקיעים כל מרצם בקידום פרויקט הקהילון ועושים זאת בנועם".

פיצה ביג אפל פתח תקווה
פיצה ביג אפל פתח תקווה - מבצע 59 ש"ח למשפחתית

משפחתית גדולה בקוטר 45 ס"מ - ב-88 ש"ח

ה"סלייס המושלם" לפי מאירי, הוא הסלייס של ביג אפל פיצה, שמכיל לדבריו בצק חלבי ועשיר במיוחד, שנאפה בצורה קריספית ודקה, כשעל מגש הפיצה יש לפחות 330 גרם גבינה צהובה. "אנחנו נותנים פיצה שהיא יותר גדולה – וגם יותר זולה, ביחס למתחרים, אם משווים גודל ומשקל – בלי קשר למבצעים", הוא מציין. הפיצה המשפחתית הרגילה קוטרה 38 ס"מ ואילו הגדולה – 45 ס"מ.

הפיצה המשפחתית הרגילה של ביג אפל פיצה עולה 72 ש"ח, אבל לרגל הפתיחה, רק בסניף פתח תקווה, היא תעלה 59 ש"ח – עד הודעה חדשה. הפיצה הגדולה עולה 88 ש"ח. תוספת רגילה (כמו: זיתים, פטריות, בצל, תירס, עגבניות ופלפל חריף) על פיצה רגילה תעלה 8 ש"ח ועל פיצה גדולה 10 ש"ח ואילו תוספת מיוחדת (כמו: טונה, אנשובי, גבינה בולגרית ותוספת גבינה) תעלה לכם 9 ש"ח על פיצה רגיל ו-12 ש"ח על פיצה גדולה.

פיצה ביג אפל פיצה בפתח תקווה - למרות העומס בפתיחה, השתלטו יפה על העניינים

יש גם פסטות, סלטים ובן & ג'ריס

אם אתם מסתפקים בסלייס אחד זה יעלה לכם 15 ש"ח בלבד ולרגל המבצע של פתיחת הסניף בפתח תקווה – תקבלו באותו מחיר גם כוס ברד (משובחת יותר מברד פיצוציות). בביג אפל פיצה אפשר למצוא גם פסטות, כמו פסטה רוטב עגבניות ב-38 ש"ח, פסטה סלסה רוזה ב-40 ש"ח ושמנת פטריות ב-42 ש"ח. סלט אישי ב-17 ש"ח, צ'יפס/טבעות בצל ב-17 ש"ח ואיך אפשר בלי גלידת בן & ג'ריס בגדלים שונים (מחירים 12 עד 32 ש"ח).

הסניף, שהושקעו בו כ-700 אלף ש"ח, גודלו 69 מ"ר והוא יכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית – כשבהמשך יתווספו בחוץ עוד מקומות ישיבה – ואולי אף יבצעו סגירה חורפית. הקונספט העיצובי, הוא אותו קונספט של בריקים אדומים ניו יורקים, שאפשר למצוא גם בסניפים האחרים. "אנחנו הרבה יותר מעוד פיצרייה", אומר מאירי. "בהמשך נעשה כאן סדנאות פיצה, אירועי יום הולדת ועוד הפתעות".

 

פתוח בין 11 ל-23. סגור בשבת, כשר למהדרין בהמשך.

שעות הפתיחה של "ביג אפל פיצה" פתח תקוה יהיו בין 11 בבוקר ל-11 בלילה. הסניף סגור בשבת וערבי שישי, אבל ייפתח אחרי צאת השבת ויישאר פתוח עד מוצאי שבת בחצות. בימי שישי הוא יהיה פתוח עד 15:00. ב"ביג אפל פיצה" עובדים כרגע כשרות "רגילה", שתשודרג בהמשך לכשרות למהדרין, כמו בכל סניפי הרשת. ביג אפל פתח תקווה נמצא במבצע דקל 9 פתח תקווה. ואם שאלתם? הם מסודרים. לא צריכים עובדים – כרגע.

כשרות רגילה שתהפוך למהדרין. עם ישראל חי על הקרטונים מה-7 באוקטובר

ביג אפל פיצה פתח תקווה על המפה

עוד ב-אוכל ובילויים

מעדניה מעדנים מבית אבא - קהילון פתח תקווה

רשת "המעדניה – מעדנים מבית אבא" פתחה חנות ראשונה בנווה גן פתח תקווה

בהשקעה של כמיליון ש"ח, יחד עם הרבה מחשבה, בשילוב אהבה לאוכל והבנה קונילארית , נפתח סניף ראשון של רשת המעדניות ב"קהילון" – המרכז המסחרי החדש שבשכונה. במקום תמצאו דליקטסים, כמו: סלטים וחמוצים מובחרים במשקל, יריד אוכל ביתי שמבושל מדי יום, מבחר מטוגנים, גבינות משק ונקניקים מובחרים. "ענינו פה על צורך קיים של התושבים – מעדניה במרחק הליכה", אמר הבעלים, אבי אילוז.

המשך קריאה »
חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »
ריקו פתח תקווה RICCO פתח תקווה

טורטייה חדשה בפתח תקווה: ריקו (Ricco) פתחו אמש מסעדה בשחם 30

למתחם האוכל והבילויים הכי "תל אביבי" בעיר מצטרף מותג חדש, שמביא בשורה לפתח תקוואים חובבי הבשר, במיוחד אם הוא מוגש בתוך טורטייה. זה יהיה הסניף השני של הרשת, לאחר זה שברחוב בר כוכבא בעיר. אתמול המקום נפתח בהשקה שקטה ומשבוע הבא ייכנס לפעילות מלאה. "היד אצלנו רחבה – ולקוח יקבל אצלנו כמה שהוא רוצה במנה", מבטיחים בריקו.

המשך קריאה »