מיקי שמו קונדיטורייה שמו פתח תקווה

בקרוב: סניף חדש של "קונדיטוריית שמו" ייפתח בעופר הקניון הגדול פתח תקווה

בעוד כחודשיים תתווסף לחובבי הבצק והמאפים, עוד אופציה קולינארית – והפעם מבית הייצור של מיקי שמו, אחד מהשף-קונדיטורים המוכרים בישראל, שיפתח את הסניף ה-14 שלו במקום הכי מסחרי בעיר – הקניון הגדול. לדברי הרשת, בסניף החדש, שגודלו יהיה 30 מ"ר, יושקעו כ-700 אלף ש"ח עם עיצוב מוקפד של סטודיו MU. "מעכשיו גם בפתח תקווה יוכלו ליהנות ממגוון המוצרים שלנו", אומרים ברשת.

קונדיטוריית שמו (או: SHEMO הקונדיטורייה) תפתח את הסניף החדש בעופר הקניון הגדול פתח תקווה, בספטמבר הקרוב, לקראת החגים. MU. הסניף מצטרף ל-13 החנויות של הרשת בחיפה, בקריות, בשרון ובתל אביב ויציע מגוון רחב של מאפים ומוצרי קונדיטוריה. השף שמו בן ה- 55, התחיל לעבוד לפני יותר מ-30 שנה בקונדיטוריה שפתחו הוריו בקריית חיים – שם למד את רזי המקצוע.

חלק מהדברים שתוכלו לקנות ב SHEMO קונדיטורייה בעופר הקניון הגדול - החל מספטמבר
חלק מהדברים שתוכלו לקנות ב SHEMO קונדיטורייה בעופר הקניון - הגדול - החל מספטמבר. צילום: מתוך: אתר הבית של שמו

לאחר שירות קרבי בגולני, יצא ללמוד קונדיטוריה אצל שפים בצרפת, גרמניה, איטליה, בלגיה ובארצות הברית.  שמו משתתף, אחת לשנה, בתערוכות המתקיימות באירופה בתחום הקונדיטוריה. בעבר השתתף בתערוכות בפריז, ורונה וגרמניה. הציבור הישראלי נחשף אליו, כאשר התארח בפינה קבועה בתוכנית הטלוויזיה של אודטה שוורץ וב-2010 כאשר קיבל תכנית יחיד, ששודרה גם בערוץ 10 בשם "מיקי שמו אופה מהלב".

שמו, שמתגורר בחיפה, הוא בוגר הקורס הראשון בישראל לתואר "מאסטר שף" מהאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא אחד הכותבים הקבועים בכתב העת השולחן. מיוני 2021 הוא אחד משופטי תוכנית התחרות "הקינוח המושלם". הסניף החדש של SHEMO הקונדיטורייה יוקם בקומה השנייה (P4) במקום סניף של רשת האופטיקה אירוקה. את המוצרים של אירוקה תוכלו למצוא בקניון הגדול בתוך ה"סופר פארם" החדש. 

יוחאי שמו, מנכ"ל רשת "קונדיטורית שמו": "אנו נרגשים וגאים לפתוח סניף נוסף של הרשת והפעם בעיר חדשה עבורנו – פתח תקווה. הסניף יצטרף לארסנל הסניפים הקיים של הרשת ויהיה הסניף ה-14 של הרשת. אנו שמחים להזמין את כולם להגיע וליהנות ממגוון המוצרים הטריים שהקונדיטוריה שלנו מציעה – החל מלחמי מחמצת, דרך עוגת ועוגיות וכלה בקינוחים".

צילום: זוהר שטרית

עוד ב-אוכל ובילויים

חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »
ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »
ריקו פתח תקווה RICCO פתח תקווה

טורטייה חדשה בפתח תקווה: ריקו (Ricco) פתחו אמש מסעדה בשחם 30

למתחם האוכל והבילויים הכי "תל אביבי" בעיר מצטרף מותג חדש, שמביא בשורה לפתח תקוואים חובבי הבשר, במיוחד אם הוא מוגש בתוך טורטייה. זה יהיה הסניף השני של הרשת, לאחר זה שברחוב בר כוכבא בעיר. אתמול המקום נפתח בהשקה שקטה ומשבוע הבא ייכנס לפעילות מלאה. "היד אצלנו רחבה – ולקוח יקבל אצלנו כמה שהוא רוצה במנה", מבטיחים בריקו.

המשך קריאה »