MRI בילינסון פתח תקווה

בקצב הלב: בבית החולים בילינסון פתח תקווה החלו בהקמת מתחם MRI עם מכשיר חדש

המכשיר, שנרכש מחברת פיליפס, מסוג טסלה 1.5, יתווסף למערך הדימות של בית החולים הפתח תקוואי, שכבר כולל מערכות דימות מתקדמות וחכמות רבות, שגם משלבות בינה מלאכותית. ההערכה היא כי המכשיר ייכנס לעבודה שוטפת בעוד מספר חודשים והוא צפוי להגדיל את זמינות התורים לביצוע בדיקת MRI, שעשויה להציל חיים. מכשיר ה-MRI נרכש בזכות תרומה של קרן עזריאלי.

מצוקת התורים בבית החולים לבדיקות MRI (דימות תהודה מגנטית), המשמשות בעיקר לנבדקי לב ומוח, אולי בדרך להקלה – זאת בעקבות הודעת בית בילינסון על כך שהחלו להקים את מתחם ה-MRI, אליו צפויים להכניס את המכשיר החדש. מכשיר MRI, הוא אחד ממכשירי הציוד הרפואי הגדולים, המשוכללים והמורכבים ביותר ועלותו יכולה להגיע ליותר ממיליון דולר למכשיר – וזו רק אחת הסיבות מדוע למהלך של בילינסון יש משמעות רבה כל כך.

הדמיה של מבנה ה MRI החדש בבילינסון פתח תקווה (באדיבות דוברות בית החולים)

בבילינסון מקווים שהמכשיר החדש לא רק יקל אל התורים, אלא גם יביא חדשנות לתחום ה-MRI בבית החולים בזכות הטכנולוגיות המתקדמות של פיליפס, חברת מכשירי החשמל והאלקטרוניקה ההולנדית, שבשנים האחרונות עושה חייל בתחום המכשור הרפואי, לרבות מכשירי MRI. המכשיר שייכנס לבילנסון הוא מסוג טסלה 1.5 והוא המותאם להדמיה מתקדמת של הלב והמוח וצפוי לתת מענה גם למצבים מיוחדים כגון: MRI קרדיאלי במושתלים עם קוצב לב. חלק מיתרונותיו הרבים, הינם ביצוע מהיר של בדיקות ורמת דיוק גבוהה.

מכשיר ה-MRI מבית פיליפס שיגיע לבית החולים בילינסון פתח תקווה

בבילינסון מציינים כי העבודות על המתחם החדש התאפשרו בזכות ההיתרים שניתנו על ידי עיריית פתח תקווה. "הנגשת שירותים רפואיים וטובת המטופלים עומדת לנגד עינינו כל הזמן. לאור המחסור במכשירי MRI בישראל והתורים הארוכים לבדיקות הדמיה בבתי החולים, החלטנו להקים מתחם MRI שיקצר תורים ויקל על המטופלים בבילינסון", מסר עו"ד לירון גולדנברג, המשנה למנכ"ל המרכז הרפואי רבין, המופקד על בילינסון.

עו"ד לירון גולדנברג משנה למנכ"ל המרכז הרפואי השרון
עו"ד לירון גולדנברג משנה למנכ"ל המרכז הרפואי השרון

עוד ב-טכנולוגיה

במשרדי סלברייט בפתח תקווה ציינו את ה-7.10 בטקס עם מיצג קיר גלויות

יום מרגש היה אתמול במשרדי חברת הסייבר הפתח תקוואית, שיושבת בפארק עופר. במשרד, בו כ-500 עובדים, הוקם מיצג של קיר, עליו העובדים כתבו גלויות המוקדשות לחטופים והדביקו אותן על קיר – שכוסה כולו בגלויות אישיות לחטופים שעדיין נמצאים בעזה. בנוסף, החברה כללה אפשרות לתרומה למטה החטופים. בהמשך השבוע, צפוי להגיע כתב הטלוויזיה אור הלר להרצות לעובדי החברה בנושא.

המשך קריאה »
צוות סייברינט CYBERINT מפתח תקווה

צ'ק פוינט: רכשנו את Cyberint (סייברינט) מפ"ת. סכום העסקה כ- 200 מיליון דולר

ענקית הסייבר הישראלית, הוציאה השבוע (1.10) הודעה רשמית בדבר רכישה של החברה הפתח תקוואית, היושבת במפלסים 17 ועובדים בה יותר מ-150 איש במשרדים. הרכש החדש יאפשר לצ'ק פוינט להציע מוצר המנטר נסיונות לאסוף מידע רגיש על חברות, מתוך כוונה לעשות בו שימוש זדוני. סייברינט גייסה עד כה כ-65 מיליון דולר מהקרנות ויולה וסטייגוואן. בין המשקיעים: דב בהרב ומריו סגל.

המשך קריאה »

צפו: הקהילה העסקית של פ"ת הרימה כוסית לשנה החדשה במשרדי Cadence

העירייה ומינהלת העסקים וההייטק, בשיתוף חברת ההייטק הבינלאומית, הזמינו למשרדים ברח' בהט 18, שורה ארוכה של אורחים, שמניעים את הפעילות העסקית של העיר, שכוללת כ-10,000 עסקים ומאות אלפי עובדים, שעובדים בה מדי יום. הנוכחים באירוע הביעו תקווה לשנה טובה יותר. רמי גרינברג: "פ"ת תעבור את חיפה בכמות התושבים". נחשון קיויתי: "עוד שנה – ב.ס.ר סיטי ב-95% אכלוס".

המשך קריאה »
בתמונה 1: זהר תדמור אילת, סמנכ"לית אנשים בסלברייט, עם בעלי בוטיק גבינות גרינלי מקיבוץ אורטל.

סלברייט ציינה את ראש השנה במשרדיה עם יריד הצדעה לתושבי קו העימות בצפון

לאור המצב, חברת הסייבר הפתח תקוואית ויתרה השנה על חגיגת ראש השנה המושקעת והמסורתית – ובמקום זה, העובדים התחברו לאנשים והעסקים, שפוגשים מקרוב את המלחמה ומייצרים תוצרת מקומית מהגליל והגולן.
זהר תדמור אילת, סמנכ"לית אנשים בסלברייט: "זוהי זכות עבורנו להקדיש את אירוע ראש השנה לטובת בעלי עסקים שנפגעים מהמלחמה בצפון כבר חודשים רבים".

המשך קריאה »