בזל פארק פתח תקווה

בזל פארק פ"ת: הסתיימה בניית כל 27 הקומות. ROOMS צפויים לפתוח שם מתחם נוסף

פרויקט הענק של קבוצת סופרין וקבוצת וייס, עולה שלב נוסף וכבר נוגע בשמיים עם עוד מגדל משרדים משמעותי שימלא את הסקיי-ליין של פתח תקווה. השאיפה היא לסיים את העבודות במרץ 2025 ולאחר מספר חודשים לקבל טופס 4, שיאפשר לאכלס את הבניין החולש על כמעט 40 אלף מ"ר משרדים שבבנייתו הושקעו כ-350 מיליון ש"ח. רשת המתחמים השיתופיים של פתאל, צפויה לשכור, או לרכוש שם קומות.

הפעם הראשונה שדיווחנו לכם על פרויקט בזל פארק פתח תקווה הייתה לפני כמעט שלוש שנים (אוקטובר 2021), כשרק התחיל הפרויקט, שנושק לשכונת נווה גן ואפשר לראות אותו טוב מרח' הרב מלכה ורח' ז'בוטינסקי. הוא נמצא על ציר תנועה עמוס (לפעמים עמוס מדי) ברח' בזל, סמוך למסעדת מימי ונונו, ליד חניית הכורכר, שבהמשך תהפוך למוזיאון צבאי.

בזל פארק - כמעט 40 אלף מ"ר משרדים
בזל פארק - כמעט 40 אלף מ"ר משרדים

7 דקות הליכה מהרכבת הקלה וכביש גישה חדש

היזמים בונים על הלוקיישן, צמוד לפארק ולקניון הגדול, מרחק 7 דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה. האטרקטיביות של הפרויקט גדלה נוכח לסלילתו של כביש חדש, שיחבר בין הרב מלכה לרח' בזל, צפונית לפארק הגדול, במהלך שמקווים שיקל על התנועה והגישה לפרויקט למאות המכוניות של עובדים ומבקרים במגדל, שחלקם צפויים לחנות בחנייה התת קרקעית בת ארבע הקומות. 

כבר באפריל 2022 דיווחנו לכם שנפרשה הרפסודה הענקית והתכנון היה שהפרויקט יסתיים כבר באוקטובר 2024, אבל עקב המלחמה, שתקעה את כל ענף הבנייה בפתח תקווה, הפרויקט התעכב. למרות זאת, לאחרונה העבודות התבצעו בקצב מוגבר מאוד, שאיפשר לסיים את בניית כל 27 הקומות עוד השבוע. לפרויקט יש עוד דרך ארוכה עד שיקבל טופס 4, אבל לפי קצב העבודות והאישורים, ייתכן וכבר תוך 6-9 נראה משרדים נכנסים לבזל פארק.

צפו בפרויקט בזל פארק פתח תקווה - מכל הכיוונים (מתוך פייסבוק פתח תקווה NEWS)

דרכי הגישה לבזל פארק פתח תקווה

מפת איזור בזל פארק

רומס (ROOMS) בדרך לסניף שני בפתח תקווה?

מי ייכנס למגדל המשרדים הענק, שיכול לאכלס עשרות עסקים קטנים וגדולים? זה עדיין לא ידוע. לפי שוק נדל"ן המשרדים הרווי בפתח תקווה, יידרש עוד זמן לא מועט עד (ואם בכלל), הוא יאוכלס במלואו. מה שכן אפשר לספר, זה שמתחם המשרדים השיתופיים, רומס (ROOMS), יהפוך כנראה להיות המשמעותי ביותר בפתח תקווה, לאחר שיפתח בבזל פארק מתחם נוסף, בעקבות ההצלחה של בסר רומס פתח תקווה, שמתקרב ל-100% אכלוס.

התנופה העסקית של פתח תקווה, יחד עם סגנון העבודה השיתופי וההיברידי, גורמת לעסקים רבים בעיר, לשקול מעבר למתחמים שיתופיים, גם כדי לחסוך עלויות של הוצאות משרד ובמקרים מסוימים, גם לקבל אווירת עבודה טובה יותר – עם כל התנאים והפינוקים הנלווים. זה עוד לא סגור רשמית, אבל העסקה כנראה תצא לפועל.

מתחם ROOMS בבסר סיטי שנפתח לפני כשנה וחצי
מתחם ROOMS בבסר סיטי שנפתח לפני כשנה וחצי

פרויקט בזל פארק הוא יוזמה דו-ראשית של קבוצת סופרין, העוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה, וקבוצת וייס העוסקת בין השאר בניהול, ייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בארץ ובעולם. על התכנון אמון בתכנון האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף.

אירוע יציקת הרפסודה בזל פארק פתח תקווה

בזל פארק היום

עוד ב-נדלן

יהודה הרציג על רקע הדמיית פרויקט אימבר טאוואר

"אימבר טאוור" – המגדל שמבטיח להיות הגבוה ביותר בפ"ת, אושר ע"י הועדה המחוזית

עיריית פתח תקווה הודיעה אתמול בחשבון הפייסבוק שלה, כי אחד מהפרויקטים הנדל"ניים הגרנדיוזיים ביותר בעיר, עולה שלב, לאחר שניתן את האישור הסופי להקמתו. לפי התכנית, מדובר במגדל משרדים גורד שחקים, מהסטייל שאנחנו רואים בדובאי, שיכלול לא פחות מ-40 קומות וימוקם ברחוב אימבר 24-26. היזמית היא קבוצת הרציג נדל"ן, של יהודה הרציג, שמסר: "הפרויקט ייצא לדרך מהר מהמתוכנן".

המשך קריאה »
עיריית פתח תקווה

משרד הביטחון תובע את עיריית פתח תקווה ב-11 מיליון ש"ח על גביית ארנונת סירקין

לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד הוגשה אתמול (7.10) תביעה נגד העירייה, בדרישה להשיב סכום של 11,083,810 שקלים בגין גביית ארנונה שלא כדין, על שטחים במחנה סירקין, שם צפויה לקום שכונת "נוף ירקון". משרד הביטחון טען כי העירייה המשיכה לחייבו בארנונה, זאת למרות פינוי השטחים והודעות מצד משרד הביטחון, כי השטחים אינם עוד ברשותו. העירייה: "המשרד הסתיר נכסים".

המשך קריאה »
קטה גרופ חפץ חיים 80-82

צפו: פרויקט חפץ חיים 80-82 פתח תקווה של קטה גרופ אחרי שלב ההריסה (וידאו)

חברת הנדל"ן הפתח תקוואית, עם מספר הפרויקטים הרב ביותר של התחדשות עירונית בעיר, עולה הילוך עם פרויקט נוסף: והפעם הריסה של שני מבנים ישנים משנות ה-70', שבמקומם יקום מבנה חדש ומודרני בן 9 קומות עם 36 דירות. הפרויקט, על פינת רחוב פינס, ממוקם במזרח העיר, נמצא סמוך ליציאה לכביש 471. בחברה מבטיחים בניין בוטיק מעוצב עם לובי רחב ידיים וחנייה לכל דירה.

המשך קריאה »
רותם שני 2MORROW פתח תקווה

"רותם שני" נכנסים חזק לקריה האקדמית פ"ת: יחלו בקרוב פרי-סייל לשני בניינים

חברת הנדל"ן הותיקה פתחה משרד מכירות במקום ומתחילה בימים אלה את השיווק והמכירה של 2MORROW, פרויקט הדגל שלה בפתח תקווה, שיכלול מתחם עם מגדל חדשני בן 18 קומות ולצידו בניין בוטיק בן 7 קומות, עם תמהיל מגוון של דירות בנות 3-7 חדרים, ביניהן דירות גן, מיני פנטהאוזים, ודירות פנטהאוז ענקיות. בחברה לא חוששים מהתחרות הצפופה בפסגת הדר. "משקיעים בפיתוח הסביבתי".

המשך קריאה »