אנה ארונוב גל רובין יניב ביטון ליאת הר-לב

כוכבי טלוויזיה ורשת הגיעו לסרט "גנוב על החיים" בהוט סינמה בעופר הקניון הגדול

קהל של מאות ומוזמנים הגיעו בצהרי שישי (21.6) להקרנת הבכורה של סרט המניונים ולהיט הקיץ החדש, שהתקיימה בבית הקולנוע במקום הכי מסחרי בפתח תקווה. בין הנוכחים: ליאת הר-לב יניב ביטון מ"ארץ נהדרת", אנה ארונוב מ"רוקדים עם כוכבים" עם בנה אדם, גל רובין מ"הישרדות" עם חמשת ילדיה, לירון טנג'י שהודחה מ"האח הגדול", המלהקת אמירה בוזגלו ועוד.

האירוע, שעוצב בהשארת הסרט "גנוב על החיים", שהוקרן בהקרנת בכורה, החל במינגלינג והפתעות שחיכו לילדים ולהורים, ביניהם: פיצות, שולחן ממתקים, מכונות פופקורן ועוד. נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול, פתחה את האירוע ואמרה: "אנחנו שמחים לארח את הקרנת הבכורה של הלהיט "גנוב על החיים" עם גרו והמיניונים החוזרים בהרפתקה חדשה שבמרכזה החיים עצמם".

גיל סתיו, המנכ"ל החדש של רשת בתי הקולנוע, הוט סינמה, אמר באירוע: "הפקות הסרטים מקפידות לשחרר בחודשי הקיץ את הסרטים הכי לוהטים לבילוי משפחתי ובמיוחד השנה בחודשי החופש אנו צופים שהרבה משפחות יבחרו להתאוורר ולהנות מבילוי משותף כמו צפיה בסרטים ולאכול פופקורן במקום ממוזג לברוח אליו מהחום והמתחים".

"גנוב על החיים", הוא הסרט החדש מסדרת סרטי המניונים, סדרת סרטי האנימציה המצליחה לילדים. באנגלית מדבבים את הדומויות סטיב קארל וקריסטיאן וויג, ובעברית הסרט הוא בדיבובם של יניב ביטון וליאת הר לב.

צילומים: אסף לב

עוד ב-אוכל ובילויים

חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »
ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »
ריקו פתח תקווה RICCO פתח תקווה

טורטייה חדשה בפתח תקווה: ריקו (Ricco) פתחו אמש מסעדה בשחם 30

למתחם האוכל והבילויים הכי "תל אביבי" בעיר מצטרף מותג חדש, שמביא בשורה לפתח תקוואים חובבי הבשר, במיוחד אם הוא מוגש בתוך טורטייה. זה יהיה הסניף השני של הרשת, לאחר זה שברחוב בר כוכבא בעיר. אתמול המקום נפתח בהשקה שקטה ומשבוע הבא ייכנס לפעילות מלאה. "היד אצלנו רחבה – ולקוח יקבל אצלנו כמה שהוא רוצה במנה", מבטיחים בריקו.

המשך קריאה »