אודיה בר-לב אלוטף פתח תקווה

הכר את העובד: אלוטף פתח תקווה – אודיה בר-לב – גננת (וידאו)

באחד ממוסדות הלימוד המיוחדים ביותר בעיר, לומדים ילדים בני שנה וחצי עד ארבע, המוגדרים על הרצף האוטיסטי. מעון "אלוטף" פתח תקווה, של עמותת אלו"ט, מספק לילדים הקטנים כלים ראשוניים להתמודד עם האבחנה שלהם באטויזם. מי שדואג שזה יקרה, הוא הצוות הטיפולי החינוכי במקום, שעושה עבודת קודש. ביקרנו במקום והכרנו את אודיה.

בר-לב בת ה-24 מגבעת שמואל, התחילה באלו"ט כבת שירות לאומי לפני שש שנים. כשסייימה את השירות הלאומי, המשיכה באלו״ט כסייעת והשנה התחילה לעבוד בתור גננת באלוטף פתח-תקווה, שנמצא בשכונת כפר גנים ברחוב זליג בס 10. "אלוטף" הוא למעשה מרכז להתערבות טיפולית מוקדמת לילדים, ברצף האוטיזם של הגיל הרך, שעובד במודל התערבות מוקדמת ואינטנסיבית לילדים, ומושתת על עקרונות טיפוליים מוכחים במחקר.

הכירו את אודיה בר-לב (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok

הכר את העובד: אודיה בר-לב, בת 24 מגבעת שמואל, היא גננת באלוטף פתח תקווה. בסרטון היא מספרת על עבודתה ועל מקום עבודתה @אלו"ט @עיריית פתח תקווה #אוטיסטים #אלו"ט #פתחתקווה

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

בר-לב לומדת תואר שני בפסיכולוגיה מחקרית, זאת לאחר שסיימה לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי המוח. "יש פה 45 אנשי צוות על 21 ילדים, אבל תמיד צריכים עוד עובדים", היא מספרת בביקור שלנו במקום. "התפקיד שלי כולל שלושה מעגלים: הילדים, ההורים והצוות. אני בתקשורת יומיומית מול ההורים ועוברת בין חדרי הטיפול של הילדים ונותנת הדרכות לצוות באופן שוטף".

איזה סיפוק את מקבלת מהעבודה?

"סיפוק אדיר. נוצרים פה קשרים מדהימים בין אנשי הצוות לילדים. העבודה מאוד מספקת, בעיקר כשרואים התקדמות לאורך השנה. יש הרבה סיפורים כאלה. למשל, לאחרונה עבדתי עם ילד ילד שהיה לו קצת קשה ליצור קשרים. סביב יום ההולדת שלו עשינו הרבה הכנות, כשאני הייתי בתפקיד האמא. נוצר בינינו קשר מיוחד ועמוק והצלחתי להתקדם משמעותית בתחום התקשורת והתחום החברתי".

עוד ב-בשיתוף-עם

גל ליטוש - חידוש וליטוש פרקט פתח תקווה

חידוש וליטוש פרקט בפתח תקווה: "גל ליטוש" יעשו הכל כדי לשדרג לכם את הרצפה

רצפת פרקט הפכה להיות סוג של סטנדרט עבור מגורים, משרדים ותעשייה בעיר. אם תשאלו מי שקונה דירה חדשה, או משפץ דירה בפתח תקווה – סיכוי רב שהוא יספר לכם שהוא שוקל לשים רצפת פרקט, כי אם כבר משקיעים – אז עד הסוף. אותו דבר לגבי בעלי משרדים, שרבים מהם הולכים על עץ, תרתי משמע. כל אלה כבר יודעים שרצפת הפרקט מחייבת לחדש וללטש אותה על ידי מקצוענים.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
בית קפה הולה HOLA פתח תקווה

קפה הולה (HOLA) פתח תקווה נפתח אתמול במרכז העיר. מה בתפריט ומה המחירים?

חודש אחרי שפרסמנו ראשונים על פתיחתו של בית הקפה, שנושק לעירייה ברח' חיים עוזר פינת העלייה השנייה, הוא פתח לפני 24 שעות את שעריו – וכבר עורר עניין רב בקרב תושבי העיר. כשהגענו למקום בשעות הבוקר הוא היה הומה באורחים, שרצו לטעום מהמקום החדש שנפתח. למרות העומס והראשוניות, נראה שהעובדים של בית הקפה עמדו באתגר הלא-פשוט ונתנו שירות שהשביע את רצון הלקוחות.

המשך קריאה »

צפו: פודקאסט עם אופירה הנומרולוגית של פתח תקווה בראיון עם צחי גלילה (וידאו)

אופירה אבירם סיטון, היא אחת מהדמויות המוכרות על תושבי פתח תקווה, בעיקר בגלל מעורבותה הרבה בחיי העיר – במימד הפיזי ובמימד הדיגיטלי-וירטואלי. אופירה, תושבת שכונת אם המושבות הותיקה, נומרולוגית, מנטורית, קוראת בקלפים, משפיענית רשת ומחברת הספר "סגולות חיוביות לישועה ותקווה" – התארחה בפודקאסט פתח תקווה NEWS, שהתקיים בב.ס.ר סיטי.

המשך קריאה »