אוהד לוי קפה מרגו פתח תקווה שחם 22

קפה מרגו IN, בראסרי 22 OUT: השף אוהד לוי נכנס לרח' שחם פתח תקווה (וידאו)

למרות ההצלחה של הבראסרי החדש שנפתח רק לפני חצי שנה על הריסות ה"מוזס", החליטו הבעלים של המקום לשנות קונספט, תפריט וגם אווירה – ולתת למקום יותר דגש קולינארי, בדמותו של השף המוכר. לאחר הרצה מחודשת של מספר שבועות, המקום כבר ערוך לקלוט בתפוסה מלאה את הבליינים הפתח תקוואים. "הגענו בעיקר לעשות פאן ולהנות מאוכל טעים", אמר לנו לוי.

חובבי הבילויים של פתח תקווה צריכים ללמוד שם חדש לגלגל על הלשון: קפה מרגו. מדובר בבר-מסעדה חדש, בראשות השף אוהד לוי, שהחליף את הבראסרי 22, שהוא עצמו כזכור נפתח רק לפני כחצי שנה. המקום, על שטח של של 400 מ"ר, יכול לאכלס כ-180 מקומות וכולל בר מרכזי עם 20 מקומות ישיבה ומרפסת דק מעוצבת, עם כסאות עץ טבעי ועור וצמחיה רבה. את המבלים אפשר לראות היטב מרחוב שחם הסואן.

צפו בשף אוהד לוי מספר על המנות המומלצות לפתח תקווה NEWS (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok צפו: קפה מרגו פתח תקווה - המסעדה החדשה של השף אוהד לוי קפצנו לביקור #אוהדלוי #קפהמרגו #פתחתקווה #ברים בפתחתקווה @reevimpt ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

"פתחנו מקום חדש במטרה לתת למבלים של פתח תקווה להינות מאוכל טעים, אווירה שמחה ואירוח אדיב בגובה העיניים", אמר לנו לוי, כשביקרנו במקום. "התפריט הוא תפריט ים תיכוני, כזה שכיף לאכול אפילו עם הידיים ולחלוק. בין אם אתם יוצאים לדייט רומנטי, פגישה עם חברים או אורחה משפחתית, אתם תמצאו את עצמכם בקלות. זה מקום בילוי כיפי. קודם כל הרבה אלכוהול ומוסיקה ובעיקר לעשות פאן וליהנות מאוכל טעים".

השף לוי הפך לשם מוכר בשנים האחרונות, בעיקר הודות להופעותו הטלוויזיונית בתכנית הריאליטי "המסעדה הבאה של ישראל", ששודרה לפני שנתיים בערוץ 13. בנוסף, לוי זכה בתואר "השף המבטיח של השנה" בפסטיבל האוכל הישראלי ועד תחילת המלחמה היה גם הבעלים של מסעדת "מאמו" באילת, שנסגרה בשבעה באוקטובר.

פותחים שולחן בקפה מרגו פתח תקווה
פותחים שולחן בקפה מרגו פתח תקווה

"לא מחייב כמו מסעדה - אבל עדיין חוויה קולינרית לאורח"

"אני שמח ללוות את הפרויקט של "קפה מרגו פתח תקווה", מוסיף לוי. "מרגש אותי להביא את האוכל שלי לפתח תקווה ואני מרגיש שהצלחנו להביא בשורה חדשה של בילוי, קליל ופחות מחייב ממסעדה, אבל עדיין להעניק חוויה קולינרית לאורח". הבעלים של המקום הוא ארז אביב, מבעלי מלון מאייר האוס בכיכר דיזינגוף, ששותף במוסדות קולינריים תל אביביים נוספים. את המקום מנהל עדן עטיק, תושב פתח תקווה.

השף אוהד לוי מגיש בקפה מרגו 22
השף אוהד לוי מגיש בקפה מרגו 22

אז מה בתפריט והמחירים של קפה מרגו פתח תקווה?

מנות ראשונות קרות:

לחם פרנה מטאבון לוהט עם משוויאה ולאבנה מעושנת ב-32 ש"ח, חציל שרוף באש חיה טחינה הר
ברכה עם סחוג ירוק וצנובר קלוי ב-48 ש"ח, פלאפל כרישה עם רמילה אדומה של פלפלים חריפים ומתוקים ב-49 ש"ח, ברוסקטה דג קצוץ צזיקי מסקרפונה, לחם מהגריל עם צ'ימיצ'ורי של זעתר וצנובר ב-52 ש"ח. קרפצ'ו סינטה אורוגולה עם שום קונפי ופרמז'ן ב-62 ש"ח, צ'ילי אדום ופאן טומאט ב-64 ש"ח, המנה של יותם: כיסוני דג מטוגנים עם שמן צ'ומא מלוכלך ב-58 ש"ח, הפריקסה של חובב קבב-דג, משוויאה עם עלים ירוקים ב-68 ש"ח; בוראטה ממחלבת עברי ארטישוק, אורוגולה, צנובר ובלסמי מצומצם ב-68 ש"ח.

סלטים:

סלט שורשים ואבוקדו סלט של עלים ירוקים לימון סחוט, דבש רימונים ושומשום קלוי ב-54 ש"ח, סלט עגבניות זיתים ירוקים קצוצים, פלפל חריף, גבינה מלוחה מפורקת וזעתר של חבשוש ב-56 ש"ח, סלט אגסים ופקאן חסת בייבי ג'אם ואנדיב ברוטב וינגרט סילאן, אגסים פקאן וגבינת רוקפור ב-62 ש"ח, כנאפה טרייה צלויה על הגריל ב-46 ש"ח, סלט קיסר לבבות חסה, אנשובי אורטיז, רוטב טרטר, צלפים ביצה חצי קשה, קרסט לחם קלוי ופרמזן ב- 64 ש"ח.

עיקריות:

פסטה קישואים מחוצים פסטו קשיו בקראסט ירוק של לחם ועשבי טיבול (טבעוני) ב-66 ש"ח, רביולי כרישה בחמאת עגבניות מגי וגבינת מסקרפונה ב-74 ש"ח, טורטליני ריקוטה ותרד אפונה יין לבן, חמאה מצרפת ופרמזן ב-76 ש"ח, ניוקי פונגי פטריות יער, שום יין לבן וכמהין ב-76 ש"ח, פולנטה אפונה פרמזן ואספרגוס בגריל ב-68 ש"ח, המבורגר לחמנייה רכה צ'יפס פריך איולי פפריקה מעושנת ב-72 ש"ח.

שניצל פריך איולי מעושן צ'יפס וחתיכת לימו ב-82 ש"ח, פילה סלמון צלוי בפאלנצ'ה שעועית ירוקה ברוטב קפה דה פריז ב-82 ש"ח, סיח פרגית וליה טלה ירקות מהאש טחינה משוויאה ופיתה מהאש ב-78 ש"ח, לברק צלוי בפלנצ'ה עגבניות שרי צלויות, שום, יין לבן וחמאה ב-86 ש"ח, סטייק אנטריקוט 220 גרם, מוגש עם קרעי תפו"א מטוגנים, שום קונפי וצ'ימיצ'ורי זעתר ב-130 ש"ח.

קינוחים:

עוגת נמסיס שוקולד, פאי לימון פיסטוק, עוגת גבינה ניו יורק, טרמיסו ומלבי.

בקרוב - יפתחו גם צהריים

קפה מרגו נמצא בשחם 22, פתח תקווה ופתוח בימי ראשון עד שבת בין השעות 18:00-00:00 ויש האפי האוור של 30% הנחה על כל התפריט בימי ראשון-חמישי בין השעות 18:00-20:00. בינתיים, המקום סגור בצהריים, אבל צפוי להיפתח בשעות האלה בהמשך. מומלץ להזמין מקום.

צילומים: איתמר גיזנבורג

עוד ב-אוכל ובילויים

מרלין פתח תקווה MERLIN

המסעדה הקווקזית מרלין (MERLIN) פתח תקווה – תיפתח ביום א' במקום ג'מס הישן

ביום ראשון, אחרי שלושה חודשים של הקמה, מסעדת השף, שברחוב לשם 7, תפתח את שעריה לקהל, עם קונספט שלא קיים כיום בעיר. מדובר במסעדת אווירה, על טהרת האוכל הקווקזי עם דגש על בשרים. הסועדים יהנו בכל ערב מסוג של חאפלה עם זמר אורח, שיעבור בין השולחנות וישיר בעיקר ישראלי וים-תיכוני עם מיקרופון נייד. בתפריט: מנות קווקזיות, כולל פלטת המלך עם בשרים איכותיים

המשך קריאה »
בית קפה האגם הפארק הגדול פתח תקווה

החברה לפיתוח פתח תקווה הוציאה מכרז להקמת בית קפה וקיוסק בפארק הגדול

הרבה פתח תקוואים חיכו לזה – ועכשיו זה קורה: אם הכל יילך לפי התוכניות, בעוד כשנה-שנתיים יהיה לתושבים עוד אופציה לאכול בחוץ, אבל הפעם בלוקיישן מתבקש – האמפי החדש של הפארק, של שפת האגם. במקום כבר יש את כל התשתית לאחסון, מטבח, כיסאות, שולחנות – ועכשיו רק חסר מישהו שיפעיל את המקום. והדבר הכי מעניין: לפי תנאי המכרז, אין מגבלה על פתיחת העסק לשבת.

המשך קריאה »
ארט ווין פתח תקווה

"ארט ווין" (ART WINE) פותחים את הסניף הראשון שלהם בפתח תקווה מרכז רום

אפשר להרים כוסית? תושבי אם המושבות החדשה יכולים לרשום לעצמם עוד אופציה לבילוי השכונתי: החנות ובר היין החדשים, שמבטיחים לנו שיכללו גם סטנדרט גבוה של קפה-מאפה ובירה, נמצאים בשלב הרצה ומתכוננים לאירוע הפתיחה, שייערך בעוד יומיים, לפני ראש השנה. "מביאים סגנון בילוי תל אביבי לשכונה. המקום יהיה פתוח בערבי שישי ובימי שבת", מוסר הבעלים ארטיום קנטורוביץ.

המשך קריאה »

צפו: חגיגת מוסיקה יוונית ב"חומוס אליהו" פתח תקווה עם הזמר איציק שטרית (וידאו)

במה שכבר הופך למסורת, הסניף הפתח תקוואי, של רשת החומוסיות הארצי, מנצל את ימי השישי היפים של העיר ובמיוחד של עמי ב.ס.ר סיטי ומזמין אליו לאכול חומוס, לשתות אלכוהול ולהיכנס לתוך השבת בכיף – עם אירוע מוסיקה, שאפשר היה לשמוע מרחוק. עשרות הגיעו לאירוע וגם ניסו את כוחם בשירה – ביניהם אלעד שטרית ורפי ימין – זכייני הסניף, שאיחלו לכולם: "שנה טובה לכולם, שהחטופים יחזרו במהרה – והחיילים בשלום".

המשך קריאה »