RAINBOW פתח תקווה ריינבואו

לראשונה מאז ה-7.10: פאב ריינבואו באם המושבות החדשה פותח בשישי בערב

במשך יותר משמונה חודשים, הפאב השכונתי החדש בקניון ספיר, היה סגור בסופי השבוע, עקב מצב רוח לאומי ירוד, מחסור בכוח אדם בגלל מילואים וחוסר היתכנות כלכלית. עכשיו, עם פתחו של הקיץ, כשהפיתוי לבירה קרה עם המבורגר טוב עולה, בטח כשיש יורו של כדורגל על המסכים – המקום יהיה פתוח בערב שישי הקרוב, כשההיילייט: קרב הענקיות של הולנד נגד צרפת (21.6, 22:00).

בדיוק לפני שנה דיווחנו לכם על הפתיחה של ריינבואו פתח תקווה באם המושבות החדשה, הפאב שהחליף את קודמו, ה"טרי-האוס", שנסגר לאחר תקופה יחסית קצרה שפעל במקום. הקונספט השונה, ששם יותר דגש על תפריט האוכל, המבוסס על מטבחו של השף ברק קדמי, הביא עם הפתיחה קהל רב למקום החדש – שחיפש בעיקר מקום קרוב לבית, שלצד אוכל טוב – גם קיבל אווירה טובה.

ריינבואו פתח תקווה -= תוח עכשיו גם בשישי בערב

אלא שאז הגיעה השבת של ה-7 באוקטובר ואיתה המלחמה, מה שעצר את הפעילות בריינבואו, כמו עסקים דומים אחרים בפתח תקווה, לתקופה של חודשיים-שלושה. גם כשהמקום חזר לפעול, נדרש זמן עד שהוא יחזור לשגרה ולקצב שלפני המלחמה והוא לא פעל בערבי שישי, שהיו חזקים מאוד לפני. אגב, בחודשים האחרונים מארח הפאב פצועי מלחמה, שמגיעים מבית החולים בילינסון

כדורגל בריינבואו פתח תקווה
כדורגל בריינבואו פתח תקווה

בחודש-חודשיים האחרונים, עם תחילת עונת האביב והקיץ, חלה התעוררות במקום וגם עלתה הדרישה לפתוח מחדש בערבי שישי, שמתאימים מאוד לקהל החילוני של אם המושבות החדשה, בעיקר למי שלא בא לו להזיז את האוטו ורוצה לבלות במקום קרוב בשכונה. הבעלים יהודה ובתו שחף, נענו לדרישה והחל מערב שישי הקרוב, המקום שוב ייפתח ללקוחות, בתקווה שהוא יהיה מלא עד אפס מקום, במיוחד הודות למשחק הכדורגל שיוקרן משלב הבתים של היורו: הולנד נגד צרפת, שיתחיל ב-22:00 יום שישי.

המבורגר RAINBOW רינבואו פתח תקווה עם צ'יפס ושתייה ב 50 ש"ח
המנה הפופולארית בריינבואו פתח תקווה

בריינבואו פתח תקווה מתכוונים להקרין את כל משחק היורו, במטרה למשוך קהל, שנמאס לו לראות כדורגל בבית. הריינבואו (רח' רפאל איתן 3) נמצא בחלק האחורי של קניון ספיר ואפשר להגיע אליו רגלית מהכניסה המרכזית ליד הכיכר ברח' יעל רום, או מאחורה, דרך רח' רפאל איתן. 

ריינבואו קליפורניה פתח תקווה - כתבת וידאו מהפתיחה

עוד ב-אוכל ובילויים

חומוס אלבי פתח תקווה

נסגר מכרז האוכל של החלפ"ת בשוק של פתח תקווה: בקרוב – חומוס ופאב חדשים

לפי התכנון, כבר בעוד שלושה חודשים, השוק של פתח תקווה, יהנה משני עסקי אוכל חדשים, מתוך 11, שצפויים לקום במסגרת תנאי המכרז בו זכתה חברת פוד-טראקים מובילה. העסקים יקומו במקום באסטות שסגורות כרגע, כחלק ממהלך שאמור להחיות את אופציות האוכל בשוק ולתת לו גם חיים בשעות החשיכה. החומוסייה תייצר את החומוס באמצעות מכונה חדשנית מול עיני הלקוח.

המשך קריאה »
גל ליטוש - חידוש וליטוש פרקט פתח תקווה

חידוש וליטוש פרקט בפתח תקווה: "גל ליטוש" יעשו הכל כדי לשדרג לכם את הרצפה

רצפת פרקט הפכה להיות סוג של סטנדרט עבור מגורים, משרדים ותעשייה בעיר. אם תשאלו מי שקונה דירה חדשה, או משפץ דירה בפתח תקווה – סיכוי רב שהוא יספר לכם שהוא שוקל לשים רצפת פרקט, כי אם כבר משקיעים – אז עד הסוף. אותו דבר לגבי בעלי משרדים, שרבים מהם הולכים על עץ, תרתי משמע. כל אלה כבר יודעים שרצפת הפרקט מחייבת לחדש וללטש אותה על ידי מקצוענים.

המשך קריאה »
ביג פיצה אפל פתח תקווה

נמצא הסלייס המושלם? "ביג אפל פיצה" פתח תקווה היה מפוצץ בערב הפתיחה של הסניף

עשרות רבות מתושבי שכונת נווה גן, בעיקר משפחות וילדים, הגיעו הערב לטעום לראשונה את הפיצה של הרשת, שנכנסה לקהילון – המרכז המסחרי החדש של השכונה. התגובות היו טובות, בעיקר בגלל שסופסוף יש להם פיצה מרחק הליכה מהבית. הסניף, שיכול להאכיל כ-45 סועדים בו-זמנית, הוקם בהשקעה של 700 אלף ש"ח ומציע לפתיחה מבצע של פיצה משפחתית בלי תוספות ב-59 ש"ח, במקום 72 ש"ח.

המשך קריאה »

מי מתעסק? הקניון הגדול והוט סינמה יארחו בפ"ת את נאור ציון להקרנת צ'רלי וחצי

הסטנדאפיסט הוותיק ישתתף ב- 18.9 בערב הוקרה במלאת 50 שנה לסרט הקאלט הכי מוכר בקולנוע הישראל. במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט, שיצא לאקרנים ב-1974, ביניהם: אריה מוסקונה, דוד ששון (הילד מיקו), רועי בארקן, בנו של כוכב הסרט יהודה בארקן, שינחה בקולנוע פאנל מיוחד ויספר פרטים מרגשים ומצחיקים, שלא כולם מכירים – כשבסוף יוקרן הסרט: "צ'רלי וחצי המחודש"

המשך קריאה »