ז'קלין דלי DELI פתח תקווה

צפו: המעדניה ז'קלין DELI (דלי) פתח תקווה נפתחה בקניון ספיר אם המושבות (וידאו)

בעיתוי לא מפתיע, רגע לפני שבועות, הושקה חנות הדליקטס בקומת הכניסה של הקניון השכונתי באם המושבות החדשה. החנות מציעה מגוון של גבינות, נקניקים, חמוצים ובקבוקי יין – כל מה שצריך לארוחת חג משפחתית, בטח אם אתם אלה שמארחים ורוצים לפנק את האורחים שלכם כיד המלך. המקום גם מציע ארוחות בוקר מותאמות אישית, סלטים וכריכים בעבודת יד.

עשרות רבות של תושבי פתח תקווה הגיעו היום (11.6, ערב שבועות), למעדניה החדשה ז'קלין DELI בקניון ספיר ברח' רפאל איתן 5. לא רק בגלל החג, אלא גם מתוך סקרנות לבדוק את המקום החדש, שנפתח ללקוחות ביום שישי האחרון. פתח תקוואים אוהבים לאכול ומעריכים אוכל טוב ואנין טעם, לכן לא מפתיע שיש בעיר לא מעט מעדניות, אבל ז'קלין DELI, מנסה להציע משהו שהוא מעבר.

צפו: ז'קלין דלי DELI פתח תקווה מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok

צפו: המעדניה ז'קלין DELI (דלי) פתח תקווה נפתחה בקניון ספיר (וידאו) בעיתוי לא מפתיע, רגע לפני שבועות, הושקה חנות הדליקטס בקומת הכניסה של הקניון השכונתי באם המושבות החדשה. החנות מציעה מגוון של גבינות, נקניקים, חמוצים ובקבוקי יין - כל מה שצריך לארוחת חג משפחתית, בטח אם אתם אלה שמארחים ורוצים לפנק את האורחים שלכם כיד המלך. המקום גם מציע ארוחות בוקר מותאמות אישית, סלטים וכריכים בעבודת יד. צפו מבפנים. עשרות רבות של תושבי פתח תקווה הגיעו היום (11.6, ערב שבועות), למעדניה החדשה ז'קלין DELI בקניון ספיר ברח' רפאל איתן 5. לא רק בגלל החג, אלא גם מתוך סקרנות לבדוק את המקום החדש, שנפתח ללקוחות ביום שישי האחרון. פתח תקוואים אוהבים לאכול ומעריכים אוכל טוב ואנין טעם, לכן לא מפתיע שיש בעיר לא מעט מעדניות, אבל ז'קלין DELI, מנסה להציע משהו שהוא מעבר. בחנות, שנמצאת ממש בכניסה לקניון (מצד ימין, צמוד לפיצה עגבניה), תוכלו למצוא דליקטסים משובחים של גבינות, חמוצים, סלטים, נקניקים, לחמים ויין. בעלת המקום היא ז'קלין בקשי, תושבת אם המושבות החדשה ואם לארבעה ילדים, שזיהתה ביקוש למעדניה מהסוג שלה באיזור. "החלום שלי היה לפתוח מקום שמוכר גבינות ויינות משובחים ורציתי להכניס משהו צעיר ותוסס לשכונה", היא מספרת. ההיילייט של ז'קלין DELI זה הגבינות והיין. הגבינות מיוצרות על ידי ספקי גבינות מובילים בארץ ובקבוקי היין הם של יקבי רמת נגב (מהדרום) והר אודם (מהצפון). במקום תוכלו למצוא גבינות מסוג: לבנה, גבינת שמנת (כולל שום-שמיר וזיתים), בולגרית, קשקבל, וגבינות קשות, כמו: רוקפור, קממברט אגוזים, צ'דר שכבות, גאודה עיזים, גאודה פסטו אדום, גאודה כמהין, גבינת רוקפור, גבינה עיראקית וגבינת קצ'וטה. @קניון ספיר #פתחתקווה #גבינות #יין

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS
ז'קלין בקשי בז'קלין DELI היום בקניון ספיר פתח תקווה
ז'קלין בקשי בז'קלין DELI היום בקניון ספיר פתח תקווה

"רציתי להכניס משהו תוסס לשכונה"

בחנות, שנמצאת ממש בכניסה לקניון (מצד ימין, צמוד לפיצה עגבניה), תוכלו למצוא דליקטסים משובחים של גבינות, חמוצים, סלטים, נקניקים, לחמים ויין. בעלת המקום היא ז'קלין בקשי, תושבת אם המושבות החדשה ואם לארבעה ילדים, שזיהתה ביקוש למעדניה מהסוג שלה באיזור. "החלום שלי היה לפתוח מקום שמוכר גבינות ויינות משובחים ורציתי להכניס משהו צעיר ותוסס לשכונה", היא מספרת.

ההיילייט של ז'קלין DELI זה הגבינות והיין. הגבינות מיוצרות על ידי ספקי גבינות מובילים בארץ ובקבוקי היין הם של יקבי רמת נגב (מהדרום) והר אודם (מהצפון). במקום תוכלו למצוא גבינות מסוג: לבנה, גבינת שמנת (כולל שום-שמיר וזיתים), בולגרית, קשקבל, וגבינות קשות, כמו: רוקפור, קממברט אגוזים, צ'דר שכבות, גאודה עיזים, גאודה פסטו אדום, גאודה כמהין, גבינת רוקפור, גבינה עיראקית וגבינת קצ'וטה.

גבינות ונקניקים - ז'קלין DELI
גבינות ונקניקים - ז'קלין DELI

"לא תוכלו למצוא את זה בסופר"

"לא תוכלו למצוא גבינות כאלה בסופר. רק במעדניות בוטיק", אומרת בקשי. בגזרת הסלטים תוכלו למצוא פלפל אדום ושפקה ממולא, עלי גפן וז'אזיקי יווני (מטבל יוגורט עם מלפפונים), זאת לצד סוגי זיתים, חמוצי הבית וסחוג. גם בנקניקים יש מבחר, ביניהם: סלמי, סלמי קרקובר, פסטרמות (מעושנת, איטלקית, דבש), אסאדו עגל, רוסטביף, מעדן אווז, בריסקט, ניו יורק ועוד.

בז'קלין DELI מוכרים גם מגוון של סלטים, ביניהם: חציל במיונז, מטבוחה, חומוס, טחינה זהב, פלפל מרוקאי חריף, כרוב אדום במיונז, כרוב סיני, כרוב קולסלו, מאשווויה, כרובית בטחינה, חציל על האש, סלט טונה אמריקאית, אבוקדו, פטריות עם בצל וסלט ביצים. לצד כל מעדני הגורמה, תוכלו למצוא מקום גם מבחר גדול של רטבים, שיטבלו לכם את הארוחה.

זיתים, גבינות ונקניקים - ז'קלין דלי פתח תקווה

בקרוב גם יהיה אפשר לשבת בפנים

מי שמייחד את ז'קלין DELI ממעדניות אחרות, אלו ארוחות הבוקר שהם מציעים בהתאמה אישית, שכוללות כריכים, חביתות ושקשוקות. "הלקוח אומר לנו בדיוק מה שהוא רוצה ומכינים לו את זה במקום", מצינת בקשי. "אפשר לשבת פה ולהנות מהאוכל עם פלטת גבינות ויין טוב. יש לנו פינות ישיבה בחוץ וגם במזגן בפנים עם בר פנימי שאנחנו מקימים".
שעות פעילות ז'קלין DELI במהלך השבוע: א'-ה' – 08:00-21:00 | יום ו' – 08:00-15:00. |

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »