אירוע חברה פתח תקווה - גילת לוויני תקשורת - יקבי ירושלים פתח תקווה

צפו: גילת רשתות לווין אירחה בכירות הייטק בבוטיק היין של יקבי ירושלים בפתח תקווה לאירוע חברה

חברת תקשורת הלווינים הבינלאומית, בחרה לארח את האירוע המיוחד והאינטימי בבוטיק היין JERUZ YARD בפארק יד לבנים, מרחק 10 דקות נסיעה מהמשרדים של החברה בקריית אריה. לארוע הגיעו עשרות עובדות בכירות בגילת, שקיבלו במקום הרצאות ושיחות אחת על אחת, עם חברות WOMAN2WOMAN ועמותת יוצאות 8200, שמריצות תכניות מנטורינג להעצים נשים בהייטק הישראלי. 

בוטיק היין של היקב היחיד הפועל בירושלים, ממשיך למשוך חברות הייטק מפתח תקווה והסביבה לקיום אירועים במקום. למרות שנפתח רק לפני מספר חודשים, הפך לשם דבר בכל הקשור לאירועי חברה מחוץ לקופסא המשולבים בטעימת יינות, באווירה פסטורלית ואינטימית, במקום שנמצא מרחק דקות מעטות מהלב העסקי הפועם של העיר. הפעם היה מדובר באירוע מנטורינג, שיזמה חברת גילת רשתות לווין, אליו הוזמנו בכירות בחברה.

צפו בביקור באירוע המנטורינג של גילת ב"יקבי ירושלים" פ"ת

את האירוח ארגנה מטעם היקב, סמדר פורטנוי, מנהלת בוטיק היין, שקיבלה את פני האורחים ונתנה להם הסבר קצר על ההסטוריה והמורשת של היקב. לאחר הרמת כוסית והרצאה קצרה של יוליה בסן, מנהלת תכנית המנטורינג של WOMAN2WOMAN, נחלקו המשתתפים לשתי קבוצות: האחת – שמעה הרצאה בתוך היקב, והשנייה יצאה לחצר בחוץ לשיחות מנטורינג.

אווירה אינטימית - יקבי ירושלים פתח תקווה - אירוע חברה
אווירה אינטימית - יקבי ירושלים פתח תקווה - אירוע חברה

"בחרנו בבוטיק היין של יקבי ירושלים לאירוע, בגלל המיקום, האווירה, האינטימיות", אמרה מיכל גוטליב, מנהלת פיתוח ארגוני ולמידה בגילת, שארגנה את האירוע מטעם החברה. "יש כאן תחושה של מעין אירוע בוטיק קטן, אינטימי ומשודרג. אנחנו נחשפים  כאן לתכנים מקצועיים וטעימות יין. יש כאן אווירה מיוחדת שלא מצאנו במקומות אחרים". סמנכ"לית משאבי אנוש גילת, ליאור מויאל, הוסיפה: "אירוע כזה חשוב לחיזוק ההון האנושי אצלנו, לתרבות הארגונית שלנו, להווי".

יקבי ירושלים פתח תקווה - אירוע חברה פתח תקווה

מתעניינים באירוע חברה בבוטיק היין יקבי ירושלים פתח תקווה?

השאירו פרטים

בוטיק היין של יקבי ירושלים ממוקם בלב פארק יד לבנים, בנוף ירוק ופסטורלי, סמוך לקריית המוזיאונים, ברחוב ארלוזורוב 30. את הבוטיק והפוד-טראק שלצדו, פוקדים אנשים מכל הגילאים: חבורות צעירים, זוגות לדייט רומנטי, משפחות ובני ובנות הגיל השלישי – ולאחרונה, הוא גם החל לארח באופן קבוע אירועים לחברות וארגונים, במיוחד כאלה שנמצאים באזור פתח תקווה. 

סמדר פורטנוי (מימן), מנהלת יקבי ירושלים פתח תקווה
סמדר פורטנוי (מימן), מנהלת יקבי ירושלים פתח תקווה

הפוד טראק הפועל לצד בוטיק היין, מציע תפריט מהנה וקליל הכולל גבינות משק, מיני מאפים, סלטים, קינוחים, קפה איכותי וכמובן טעימות ממגוון יינות ירושלמיים איכותיים. נשות גילת רשתות לווין ו-WOMAN2WOMAN, שיבחו בסוף האירוע את האירוח של המקום.

ליאור מויאל, סמנכ"לית משאבי אנוש גילת (משמאל)
ליאור מויאל, סמנכ"לית משאבי אנוש גילת (משמאל)

"פתחנו את JERUZ YARD מתוך רצון להרחיב נוכחות וחשיפה מחוץ לגבולות משכננו, אזור ירושלים", מסר עופר גואטה, בעלי יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית. "המיקום בו בחרנו לעשות זאת מביא לידי ביטוי במובנים רבים את מרכז המבקרים בירושלים, שכן בדיוק כמו במשכנות שאננים, בקריית המוזיאונים, מתחת למוזיאון הראשונים של פתח תקווה, ישנו מקום המשלב תרבות, היסטוריה לצד התחדשות וסביבה מרהיבה. נשמח לקיים עוד הרבה אירועי חברה מוצלחים, כמו שהיה הערב".

אירוע חברה עם גבינות ויין - יקבי ירושלים פתח תקווה
אירוע חברה עם גבינות ויין - יקבי ירושלים פתח תקווה

מתעניינים באירוע חברה בבוטיק היין יקבי ירושלים פתח תקווה?

השאירו פרטים

בוטיק היין יקבי ירושלים פתח תקווה Jeruz Yard על המפה

עוד ב-טכנולוגיה

אביב חנש - בזק בינלאומי TECH

הכר את העובד: אביב חנש (Aviv Hanash) – בזק בינלאומי Tech – מנהל מחלקת בקרה

אם יש חברת טכנולוגיה שמחוברת בנימים שלה לפתח תקווה, זאת בזק בינלאומי Tech, שכבר כ-30 שנים משרדיה הראשיים נמצאים בעיר. לאחרונה ביקרנו במשרדים, ברחוב שחם התוסס ומצאנו שם את אביב חנש, מנהל מחלקת הבקרה והמידע בחברה, בה הוא עובד כבר 12.5 שנים יחד עם עוד כ-650 עובדים, שכ-20% מהם מתגוררים בפתח תקווה. "הערך העיקרי שלנו – זה ההון האנושי", אמר לנו.

המשך קריאה »

מלם תים הפתח תקוואית מדווחת על 840 מיליון ש"ח מכירות ברבעון – עלייה של כ-20%

קבוצת ה-IT מפתח תקווה דיווחה לבורסה כי רשמה רווח של כ-16 מיליון ש"ח, גידול של כ-30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות עלה ב-16% ועמד על 65 מיליון שקל. "התוצאות החזקות של הקבוצה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של 2024 מבטאות את תנופת הצמיחה בכל מגזרי פעילותה, בדגש על התחום הביטחוני", מסר שלמה אייזנברג, יו"ר הקבוצה.

המשך קריאה »
אינטל פתח תקווה

באינטל פתח תקווה מרגיעים מפיטורים: "נכון לעכשיו – לא הכריזו על שינויים בישראל"

אפשר להניח שבבניין החכם ברחוב החרוצים 7 בעיר, בו יושבים במשרדי ענקית השבבים העולמית כ-1500 עובדים, היו סימני דאגה נוכח הודעת החברה על כוונתה לפטר כ-15% מכוח האדם שלה, בעקבות ירידה ברווחיות. למרות ההודעה, נראה שהמעמד של העובדים בפתח תקווה יציב. "ישראל ממשיכה להיות אחד מאתרי הייצור והמו"פ המרכזיים של אינטל בעולם, והחברה נותרה מחויבת לאזור זה", נמסר.

המשך קריאה »
סטאדיקום פתח תקווה

החל מהעונה הבאה: שדרוג בחווית הצפייה במשחקי הכדורגל באצטדיון "שלמה ביטוח"

לפני מספר חודשים חברת Stadicom (סטאדיקום) החלה להריץ אפליקציה המבוססת על טכנולוגיה חדשנית, הנשענת על תשתית סלולר G5 פרטית – כשהאצטדיון העירוני של פתח תקווה נבחר לפיילוט, בדרך להיות האצטדיון החכם הראשון בישראל. הצופים יוכלו לראשונה ליהנות משירותי וידאו איכותיים, הילוכים חוזרים, זויות צילום חדשות, לשלוח ווינר – ואפילו להזמין אוכל מהמזנון. איך זה יעבוד?

המשך קריאה »