זארה פתח תקווה

צפו במחירים: סניף זארה פתח תקווה הענק בעופר הקניון הגדול – נפתח ללקוחות

אחרי חודשים של שיפוצים והכנות, סופסוף נפתחה היום החנות המשודרגת של ענקית האופנה מספרד, במה שהפך להיות הסניף הישראלי הכי גדול, הכי חזק ומבחינתנו, גם הכי מרגש של הרשת – כאן, אצלנו בעיר. שהגענו היום בצהרים, שעות אחדות אחרי שהסניף נפתח לראשונה ללקוחות, שיחסית לשעה המוקדמת – הגיעו בהמוניהם ומילאו את החנות הענקית, החולשת על 3000 מ"ר. 

זארה (ZARA) פתח תקווה בדרך להפוך להיות סניף הדגל של הרשת בישראל, בה יש לה 23 סניפים, חלקם גדולים ונחשבים מאוד, אבל כמו שאמרה לנו אחת מהלקוחות, שיצאה מהחנות עמוסת שקיות: "החנות יותר טובה מזו שבקניון רמת אביב". הסניף בעופר הקניון הגדול נבנה בקונספט הטכנולוגי והעיצובי העדכני ביותר של זארה, כפי שתמצאו בבירות הכי נחשבות של אירופה.

זארה פתח תקווה עם לקוחות ראשונים מפתיחת הסניף המשודרג
זארה פתח תקווה עם לקוחות ראשונים מפתיחת הסניף המשודרג

מה שבולט מיד, זה העיצוב הנקי. אין שלטים של מחירים. מאוד מרווח להסתובב. הכל מסודר – גברים, נשים, ילדים. המחירים לא גבוהים יותר מדי, בטח לא ביחס למותג ולאיכות שהוא משדר.

החנות משתרעת על פני שטח מעל 3000 מ"ר, ומציעה את הקולקציות הכי עדכניות של הרשת עם בגדים מכל הסוגים, בעיקר אלגנט וספורט-אלגנט. יש גם נעליים, תיקים ואקססוריז נוספים – כמו בכל סניף של זארה. לראשונה בישראל אף הותקנו בסניף עשרות קופות SELF CHECK OUT, המאפשרות תשלום באשראי ובמזומן – ממש כמו בסופרמרקט.

מבחר מחירים של פריטים בזארה פתח תקווה (לחצו להגדלה)

עוד ב-חנויות

שמו SHEMO פתח תקווה עופר הקניון הגדול

יש מה להביא לארוחת החג: שמו (SHEMO) פ"ת נפתח השבוע בעופר הקניון הגדול (וידאו)

אתמול, רגע לפני האזעקות, ביקרנו בקונדיטוריה החדשה, שנפתחה ביום שלישי האחרון בקומה האמצעית של הקניון. הקונדיטוריה הייתה עמוסה בקונים, שחיפשו את הלחמים והעוגות – שישדרגו להם את ארוחת החג. זהו הסניף ה-14 של הרשת בבעלותו של השף קונדיטור המוכר מיקי שמו וגודלו כ-30 מ"ר והושקעו בו כ-700 אלף ש"ח. מנהלת החנות, חני דדוש: "שווה לבוא אלינו גם בגלל היחס והשירות".

המשך קריאה »
הקניון הגדול פתח תקווה

איפה תעשו מחר קניות לחג? עופר הקניון הגדול מודיע – "אנחנו פתוחים מחר, כפוף להנחיות"

המצב הבטחוני בישראל, מעורר הרבה מתח ואי בהירות גם בעולם המסחר והעסקים של פתח תקווה – זאת בעקבות ההודעה של פיקוד העורף על כך שיש עדכון בהנחיות, מחשש לאיום טילים מאיראן. עיריית פתח תקווה פרסמה כי יש כעת מגבלה של עד 300 איש במבנה ועד 30 איש במרחב הפתוח – מה שאומר ששני הקניונים (גדול וסירקין) יהיו סגורים. קניוני עופר בתגובה: "הקניון יישאר פתוח".

המשך קריאה »
אורן נווה עם מארזי מתנות בקניון הגדול (צילום: יח,צ)

מעצבת המתנות אורן נווה תפתח עוד שבוע חנות פופ-אפ מתנות בעופר הקניון הגדול

המעצבת ומשפיענית הרשת, עם מעל 50 אלף עוקבים באינסטגרם, מגיעה לקניונים המרכזיים של פתח תקווה לקראת החגים ותפתח את החנויות מה-29.9 עד ה-2.10, בהן אפשר יהיה למצוא מגוון עשיר של מתנות מיוחדות, מעוצבות ומקוריות לחג, לצד עציצים חגיגיים במבחר סוגים. הכל פרי עיצובה והשראתה של נווה, שמסרה לפתח תקווה NEWS: "המתנה הכי משתלמת והכי מדויקת לחג הזה".

המשך קריאה »
קניון הגדול קניון סירקין פתח תקווה

בושם ב-20 ש"ח: עופר הקניון הגדול וקניון סירקין פתח תקווה יוצאים במבצע לחגים

במה שהפך לסוג של מסורת, גם השנה, לקראת ראש השנה תשפ"ד, יציעו שני הקניונים הגדולים בעיר את מבצע ה-20 ש"ח, שיאפשר לפתח תקוואים ולגרים בסביבה לקנות מתנה לחג מבלי לקרוע את הכיס. זה קורה במסגרת מבצע של 17 קניוני עופר והוא ייערך כשבועיים – מה-18.9 עד לערב החג ב-2.10. במבצע: מגוון רחב של מותגי אופנה, כלי בית, מוצרי מטבח, קוסמטיקה, משחקים, ספרים, מוצרי מזון ועוד.

המשך קריאה »