אגמון פתח תקווה

עיריית פתח תקווה: פועלים לקידום אגמון טבעי בסמוך לבריכת החורף

עוד שלב בהתפתחות פארק הירקון פתח תקווה יוצא לדרך, לאחר שהעירייה דיווחה אתמול כי היא עובדת על תכנון להרחבת בריכת החורף בצפון העיר, כחלק מפיתוח הפארק המטרופוליני בירקון שעתיד להתפרס על פני 10,000 דונם. בשנים האחרונות העירייה הקימה את מבואות הכניסה לאזור הפארק, לצד הקמת יער השירים ובריכת החורף, אשר הכניסה אליהם מרחוב בן חור באם המושבות.

לפי העירייה, הפיתוח המתוכנן הוא על פני 180 דונם, מצפון לתוואי פסי הרכבת ומדרום לכביש הגישה לבית העלמין ירקון. הפיתוח כולל הקמת אגמון, בו צפוי להיות מופע מים בכל השנה, שדרוג מערך הניקוז, טיפול בהשבת מיני הצומח והחי שבו ושימור אגן ההיקוות. במסגרת התכנון, יישתלו עצים מקומיים ועצי בוסתן, ייזרעו פרחי בר ויוטמנו פקעות של צומח מקומי בשיתוף הקהילה. בנוסף, צפויים להיסלל סביב האגמון שבילי אופניים, שיגיעו לנקודות תצפית ושהייה.

כאן צפוי לקום אגמון פתח תקווה

עוד ב-מהנעשה בעיר

ילדה נפלה למותה בגיסין

ילדה בת 8 נהרגה מנפילה מהקומה התשיעית בבניין מגורים בגיסין פתח תקווה

הילדה הובהלה לבית החולים בילינסון במצב אנוש – ושם נקבע מותה. לדברי משפחתה, היא מעדה ונפלה מהגובה הרב. כוחות ההצלה והמשטרה הגיעו מיד למקום וביצעו פעולות החייאה בילדה, שסבלה מפגיעה רב מערכתית. עדיין לא ברורות הנסיבות המלאות של המקרה, שממשיך להיחקר על ידי המשטרה גם בשעות אלו.

המשך קריאה »
שריפה בקולנוע היכל פתח תקווה חשוד נעצר בהצתה

צפו: מעצרו של החשוד בהצתת קולנוע היכל במרכז פתח תקווה (וידאו בלעדי)

לידי פתח תקווה NEWS הגיעו התמונות ממעצרו של החשוד בהצתה של אולם הקולנוע הנטוש ברחוב ההסתדרות שבעיר. מהמשטרה עדיין לא נמסר מה המניע לאירוע החריג. במשך שעה ארוכה עמלו כארבעה צוותי כיבוי אש, לצד עשרות אמבולנסים וניידות שחסמו את הרחוב העמוס, לכבות את השריפה, שלבסוף כובתה ללא נפגעים. בית הקולנוע היכל אינו פעיל מזה 20 שנה.

המשך קריאה »
הילה וטלאור חלא יולדים בבילינסון

התינוק הראשון שנולד בתשפ"ה בפתח תקווה – שייך להילה וטלאור חלא מראש העין

בית החולים בילינסון, מבית קבוצה כללית, מוסר כי התינוק הפתח תקוואי הראשון לשנה החדשה הוא אח לתינוקת בת שנתיים ו-9 חודשים ונולד במשקל 3,164 ק"ג. הלידה, אותה הוציאו לפועל המיילדות אפרת לינד ומיכל וולף, עברה בשלום והתינוק בריא. האם: "אני בשבוע 36 ותכננתי לסיים את החגים ורק אז ללדת, אבל זה פשוט קרה עכשיו והשנה נפתחה לנו בצורה מיוחדת".

המשך קריאה »
סי סיימן, אביהו מדינה, רמי גרינברג - טקס שדרת הכוכבים פתח תקווה

עיריית פתח תקווה חנכה את שדרת הכוכבים בהיכל התרבות בסימן "עד שכולם יחזרו"

לאירוע, שיכול היה להיות הרבה יותר שמח ומתוקשר בזמנים טובים יותר, הגיעו כוכבי תרבות פתח תקוואים, המזוהים עם העיר להטביע 35 כוכבים על הכניסה להיכל – ממש כמו בהוליווד. למרבה האכזבה, שני הראפרים המפורסמים תושבי העיר, רביד פלוטניק וטונה (שנכלל ברשימה, לאחר שנשכח) – לא הגיעו, אבל כיבדו בנוכחותם: אביהו מדינה, סי היימן (בשם אביהו), קובי פרג', דודו פישר – ועוד.

המשך קריאה »