אנילביץ' 7-9 פתח תקווה

קבוצת אב-גד החלה בשיווק דירות בפרויקט הבוטיק אנילביץ' 7-9 פתח תקווה

חברת הנדל"ן, לה בעיקר פרויקטים מגורים בעיקר של התחדשות עירונית במרכז הארץ, מתחילה לשווק את הפרויקט המשמעותי שלה בעיר. מדובר על 36 יחידות דיור בשני בניינים מעוצבים ומודרנים, בני תשע קומות כל אחד בלב מרכז העיר השקט, סוף רחוב רוטשילד. מיכאל רצון, יו"ר החברה: "כמי שגדל בפתח תקווה, יהיה מרגש במיוחד לתת מפתחות לדירות חדשות בפרויקט הזה". כמה עולה דירה?

קבוצת הנדל"ן אב-גד מסרה כי החלה בשיווק דירות בשלב ה"פריסייל" (Presale) בפרויקט הבוטיק אנילביץ' 7-9 פתח תקווה. הפרויקט מציע 36 דירות בסטנדרט גבוה לפי בתמהיל של 3-4 חדרים ופנטהאוז המחובר לגג עם שישה חדרים. " יצרנו פה אדריכלות יוצאת דופן המחברת מגורים וקהילה ומעניקה לדיירים בפרויקט חוויית מגורים חדשנית בריאה ומעוצבת", מסרו מאב-גד.

אנילביץ' 7-9 פתח תקווה. כך הוא ייראה ב-2027?
אנילביץ' 7-9 פתח תקווה. כך הוא ייראה ב-2027?

אנילביץ' 7-9 פתח תקווה של אב-גד מעניין אתכם? השאירו פרטים בטופס ויחזרו אליכם. ניתן לפנות גם דרך כפתור הוואטסאפ הירוק בתחתית המסך בגלישת סלולר

אב-גד, שפועלת מ-2009, נמצאת בבעלותו של מיכאל רצון (70), איש עסקים בהווה, חבר כנסת ואיש ציבור בעבר. רצון, שנולד וגדל בשכונת שערייה פתח תקווה, הקים את אב-גד בנייה כשלצידו שני בניו, ראם רצון המנכ"ל ועודד רצון מהנדס החברה. לאב-גד יש פרויקטים רבים במרכז הארץ, ביניהם בערים: כפר סבא, רמת השרון, הוד השרון, הרצליה, כפר סבא, רעננה, בת-ים, קרית אונו ועוד. לאחרונה היא משווקת גם בפרויקט גדול על שפת הכנרת.

אנילביץ' 7-9 פתח תקווה - מיקום הפרויקט סוף רוטשילד המרכז השקט

סגירת מעגל

למרות הפרויקטים הרבים של אב-גד בכל הארץ, הפרויקט בפתח תקווה, הוא סוג של "בייבי" עבורם, הודות לקשר האישי-משפחתי של החברה לעיר.  "כמי שגדל בפתח תקווה, יהיה מרגש במיוחד לתת מפתחות לדירות חדשות בפרויקט הזה", אמר רצון, שעבורו זה סוג של סגירת מעגל. "בשנת 1956 הוריי רכשו בית בשיכון אחדות בפתח תקווה, וזו הייתה גאווה עבורם כי לא כולם יכלו לעבור לשיכון והם עבדו קשה מאוד כדי להגיע לכך". 

מה אתה יכול לספר על המגורים בפתח תקווה הישנה? 

"השכונה שלנו הייתה שכונה מעורבת, לא בדומה לשערייה כפי שמציירים אותה היום, כשכונה בשכבה סוציו אקונומית נמוכה יחסית", מספר רצון. "בעקבות השילומים מגרמניה, תושבי השכונה בני עדות אשכנז, עברו לאזורי מגורים מוצלחים יותר, ומי שנשאר בשערייה היו בני עדות המזרח. בנוסף התחילו לבנות שכונות לעולים החדשים שרמת הבנייה שלהם הייתה נמוכה מאוד, אלו כל השכונות שנמצאות היום בפרויקטים של התחדשות עירונית. זו אחת הסיבות שאני נמצא בתחום הזה, ואני חושב שזה השינוי החברתי החשוב ביותר שנעשה בשנים האחרונות בארץ".

פנטהאוז אנילביץ' 7-9 פתח תקווה
פנטהאוז אנילביץ' 7-9 פתח תקווה
מיכאל רצון, יו"ר ובעלים אב-גד - על רקע הפרויקט החדש - אנילביץ' 7-9 פתח תקווה
מיכאל רצון, יו"ר ובעלים אב-גד - על רקע הפרויקט החדש - אנילביץ' 7-9 פתח תקווה

רצון מספר כי לשני הבניינים תהיה חניה תת קרקעית, חללים משותפים ופיתוח נוף בשטחי החוץ המשותפים, כאשר לכל בניין לובי כניסה ומעליות נפרדות. "עיצוב הפרויקט שם דגש על חווית מגורים מעוצבת המעצימה אומנות, עיצוב ואורח חיים בריא בסביבת מגורים", הוסיף רצון. "שימוש בחללים גדולים, חללים ציבורים משותפים ומפרט איכותי מוקפד המאפשרים חיבור וקסם, והופכים כל דירה בפרויקט לבית חם".

כרגע, בשלב הפריסייל (קדם מכירה), אב-גד משווקת 1דירות 3 ו- 4 חדרים החל מ- 2.35 מיליון ₪

עוד ב-נדלן

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »

בדרך לעוד פינוי-בינוי ענק? אב-גד מתכננת 480 דירות בוולפסון-סביון פתח תקווה

חברת הנדל"ן מדווחת כי היא כבר השיגה כ-80% מחתימות הדיירים הנדרשות לפרויקט התחדשות עירונית במבנים הישנים של דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. כעת נודע שהיא מעוניינת לבקש להרחיב את הפרויקט לשישה מבנים נוספים ועוד 300 יחידות דיור ובכך להגדיל את הכנסותיה הצפויות בפרויקט לכמעט 800 מיליון ש"ח. "ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה מובילה בהתחדשות עירונית בפ"ת", מסרו.

המשך קריאה »
אילן שוורצזורגן וגבי כהן - קבוצת סופרין על רקע פתח תקווה

סופרין תרכוש 70% מפרויקט פינוי בינוי פרופסור שור-נפתלי פרץ במרכז פתח תקווה

חברת הנדל"ן והאחזקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, השלימה השבוע בהצלחה יתרה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות ובתוך כך הודיעה על מעורבותה בפרויקט התחדשות עירוני גדול במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 10 בניינים עם 68 יחידות דיור ובמקומם ייבנו 5 בניינים בני 10.5 קומות, עם 211 דירות חדשות וחניון תת קרקעי משותף של 3 קומות.

המשך קריאה »