עומר פרץ וניר לוין

סופית: עומר פרץ מונה למאמן הפועל פתח תקווה. "התרגשתי מהפנייה אליי"

מה שהיה ידוע כבר מספר ימים, הפך להיות רשמי לאחר שהמאמן הצעיר (38) הגיע למשרדים בסירקין וחתם על חוזה לשנה (עם אופציה לשנה נוספת) מול המנהל המקצועי החדש, ניר לוין (בתמונה משמאל). כזכור, פרץ פוטר מבני יהודה, מחזור אחד לפני סיום העונה הנוכחית, זאת למרות שהזהובים היו בעמדת עלייה. המאמן החדש ינסה להחזיר במהרה את הפועל לליגת העל. "אני בטוח שעומר הוא הבחירה הנכונה", אמר לוין.

הפועל פתח תקווה פרסמה היום כי סגרה חוזה עם עומר פרץ, שבגיל צעיר יחסית למאמן, כבר רשם לעצמו רזומה של כעשור שנות אימון, במכבי נתניה (נוער ובוגרים), הפועל כפ"ס, כפר שלם והפועל ראשל"צ. כשחקן, פרץ פרש עקב פציעה בגיל צעיר (29), אך הספיק לככב בין היתר בהפועל תל אביב, מכבי תל אביב ומכנבי נתניה. אומר הוא בנו של החלוץ האגדי ויקי פרץ, שנפטר לפני שלוש שנים. בנוסף, הוא אחיינו של תמיר כהן, שחקן עבר אף הוא, ובנו של הבלם האגדי, אבי כהן, שנהרג בתאונת דרכים ב-2010.

"נרגש מאוד" - צפו בקטע מתוך מסיבת עיתונאים ראשונה עם המאמן החדש עומר פרץ (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok עומר פרץ מונה למעמן הפועל פתח תקווה @ilay_naki @danielgefen11 #הפועלפתתקווה ♬ צליל מקורי פתח תקווה NEWS
האביר עם הסוס הלבן הגיע לסירקין?
האביר עם הסוס הלבן הגיע לסירקין?

"אני מתרגש מאוד, כבוד גדול עבורי להגיע למועדון כמו הפועל פתח תקוה עם היסטוריה מפוארת וקהל אוהדים גדול", אמר עומר פרץ. "אני מחכה להתחיל לעבוד ואני מאחל לנו עונה טובה. זה מועדון שתמיד רציתי לעבוד בו, יש פה תנאים שכל מאמן יכול לחלום עליהם, התרגשתי מהפנייה אלי וידעתי מהרגע שהגיע הפנייה שזה הצעד הנכון עבורי".

המאמן המקצועי ניר לוין אמר: "אני שמח על הצטרפותו של עומר ובטוח שהוא הבחירה הנכונה עבור הפועל פתח תקוה. התרשמתי מאוד מהגישה ומסגנון הכדורגל החיובי שמאפיין אותו כמאמן, ואני בטוח שהרוח החדשה שהוא יביא למועדון תוביל אותנו לעונה מוצלחת". הפועל פתח תקווה דיווחה כי הצליחה כבר לגייס כמיליון שקלים דרך עמותת האוהדים ("הכחולה") לעונה הבאה בלאומית.

תמונות באדיבות: דוברות הפועל פתח תקווה

סרטון קבלת הפנים לעומר פרץ ("סופר את הימים עד הקאמבק שלנו") - באדיבות דוברות הפועל פתח תקווה

עוד ב-ספורט

כ-9500 צופים ראו את מכבי ת"א מביסה את מכבי פ"ת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות

יתרון ענק ביציעים, יתרון ענק על הדשא: האלופה לא התקשתה מול סגל חלש של דן רומן והשיגה 3:0 קליל, שהותיר את הפתח תקוואים עם הרבה מחשבות מדאיגות להמשך העונה. יותר מ-8000 אוהדים צהובים צבעו את היציעם של אצטדיון "שלמה ביטוח", מול כ-1000 מארחים כחולים. במכבי פתח תקווה מכרו כרטיסים רק לאוהדים עם מספר טלפון המעיד על "הסטוריית רכישה".

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה תארח מחר את מכבי ת"א, שצפויה להגיע עם לפחות 8000 אוהדים

חגיגת כדורגל מצפה לעיר מחר (1.9, 20:15), כשהמון של קהל צהוב, לצפוי לכבוש את אצטדיון "שלמה ביטוח". הכרטיסים לשערים 10-14 נחטפו מזמן על ידי אוהדי האלופה וההערכה היא כי גם 5 ו-6 יתמלאו על ידי הצהובים. הפתח תקוואים, שמגיעים למשחק אחרי הפסד לסכנין וחילופי תפקידים בהנהלה, חוששים ממיעוט של אוהדים שיתמכו בקבוצה. בהפועל פ"ת חזרו מרוצים מתיקו 2:2 בבלומפילד מול הפועל ת"א.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה נשים

מהיום: קבוצת "מבנה" תשמש ספונסרית גם של קבוצת הנשים של הפועל פתח תקווה

מועדון הכדורגל הפתח תקוואי דיווח היום על מהלך, שהיה כבר מתבקש מזמן, לקחת תחת חסותו גם את קבוצת הנשים, שעד היום נקראה "הפועל עירוני פתח תקווה". החל מעונת המשחקים 24/25 קבוצת הנשים תיקרא "הפועל 'מבנה' פתח תקווה", בדיוק כמו הגברים והלוגו של חברת הנדל"ן יעטר את מדיהן של השחקניות. "החיבור בין שני המועדונים תחת אגודה אחת הוא טבעי", מסר מנהל המועדון, טים פלוטקין.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה

מכבי והפועל פתח תקווה פותחות את עונת 24/25: ישחקו שוב יחד בעונה הבאה?

הערב (19:00) תפתח מכבי פתח תקווה את העונה בליגת העל, כשתשחק בעכו מול בני סכנין (שידור ישיר ב-5 פלוס). זוכת הגביע מגיעה למשחק אחרי תצוגות רעות באירופה (בהן הפסידה ארבע פעמים בלי לכבוש שער) ואחרי התבוסה הביתית 1:4 ביום שני בגביע הטוטו לבית"ר י-ם. הפועל פתח תקווה, היורדת הטריה, תארח באצטדיון "שלמה ביטוח" ביום שני (19:00) את הפועל אום אל פאחם. כמה מנויים מכרה כל קבוצה?

המשך קריאה »