בית יד לבנים כיום - עם פוסטר של כל החטופים

כ-200 לוחמי הנדסה קרבית עם משפחותיהם צפויים להגיע ב-29.5 ליום הוקרה ביד לבנים

מארגני האירוע מחפשים מתנדבים, שיעזרו בהקמה, בשינוע ובתפעול. האירוע צפוי להתחיל בשעה 14:00 בגן החי הסמוך לפארק וב-16:00 יתקיים טקס צבאי בפארק, שיכלול גם הפנינג לילדי הלוחמים, מתחם פרא רפואי עם טובי המטפלים, ביניהם ד"ר להבית אקרמן, ולבסוף ארוחת ערב ומסיבה עם שולחנות משחק (שנתרמו על ידי חברת 'בסט רנט' מפתח תקווה), DJ ומנטליסט. 

מארגני האירוע, בראשם רחל פורטוביץ', מסרו: "בואו להיות חלק מארץ ישראל היפה ולהתנדב לאירוע. אנחנו מחפשים מתנדבים בוגרים עם רכבים שיעזרו לנו לשנע את האוכל והציוד לפני האירוע. באירוע עצמו, אנחנו מחפשים מתנדבים צעירים, שיעזרו למלצר, לסדר ולנקות את השטח לפני ואחרי האירוע. אנו מודים לעיריית פתח תקווה על העזרה הבלתי נדלית".

ירושלים בפתח תקווה - יקבי ירושלים בפארק יד לבנים
יקבי ירושלים - תרמו

פורטוביץ' ציינה את הארגון החשוב של ליסה אוחנה, שעושה רבות למען החיילים בדרום, בצפון ובמרכז, שבלעדיה האירוע הזה לא היה קורה. בנוסף, עגלת הקפה ויקבי ירושלים הנמצאים במתחם נרתמו גם הם למען החיילים. הזרים והפרחים באירוע נתרמו על ידי ZER 4U פתח תקווה.

האירוע הוא למוזמנים בלבד - וסגור לקהל הרחב

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

מפגינים בצומת העיפרון. מפגינים ברחבת העירייה

מחאה והזדהות בפ"ת: הפגנה בצומת העיפרון, עצרת בעירייה – למען החטופים (וידאו)

בניגוד לערים אחרות, אצלנו לא הייתה שביתה מוכרזת של הרשות המקומית, אך התמיכה בחטופים, ביניהם ענבר הימן ז"ל, עידן שתיוי ודניאלה גלבוע הפתח תקוואים – הורגשה ברחבי העיר. מטה המחאה של פתח תקווה אירגן כ-100 מפגינים שחסמו את הצומת למשך כשעתיים בבוקר. מנגד, עיריית פתח תקווה ארגנה בבוקר עצרת תמיכה במשפחות החטופים והתייחדות עם הנופלים – אליה הגיעו כמה עשרות.

המשך קריאה »
עיריית פתח תקווה עצרת חטופים

נותנים חיזוק: העירייה תקיים מחר בבוקר (2.9, 9:00) עצרת הזדהות עם משפחות החטופים

עיריית פתח תקווה מצטרפת לעליית המדרגה במאבק למען החזרת החטופים, זאת בעקבות ההודעה הבוקר על הירצחם של שישה מהם, שנחטפו בחיים ושהו יותר מ-330 יום בשבי. יוזמות דומות יתקיימו בערים נוספות, בהתאם להחלטת המרכז לשלטון המקומי. העירייה מזמינה את הציבור הרחב להשתתף בעצרת שתתקיים ברחבת החניון ברחוב חיים עוזר 32.

המשך קריאה »

עוד חלל בעיר: סמ"ר אלקנה נבון מפתח תקווה נהרג בהיתקלות עם מחבלים בג'נין

נבון, בן 20 במותו, היה מפקד כיתה בגדוד 906 בבית ספר לחי"ר. הכוח עליו פיקד הותקל שעה 6:00 בבוקר, בשני פעילי חמאס בולטים בגזרה, שהיו אחראים לפיגועי מטענים וירי באזור. בהיתקלות מטווח קצר חוסלו שני המחבלים, אך הם הצליחו לפגוע בו באופן אנוש ובהמשך מת מפצעיו. הכוח מביסל"ח בא לתגבר את גזרת השומרון למשך שבועיים,

המשך קריאה »