עומר קביליו

הובא למנוחות עומר קביליו מפ"ת שנהרג בתאונת דרכים בדרך לפעילות מבצעית

זה לא נגמר. לאחר הבשורה הקשה על נפילתם של הפתח תקוואים לירון יצחק ועירא יאיר גיספן זכרונים לברכה, התבשרנו היום על אבידה נוספת של בן עיר. בדקות האחרונות הסתיימה הלוויתו של קביליו בן ה-22, בחלקה הצבאית בסגולה, כשמאות בני משפחה וחברים חלקו לו כבוד אחרון. התאונה אירעה כשקביליו נסע על אופנועו בדרך לבסיס. המשפחה תשב שבעה ברחוב שפרינצק 24 בשכונת אחדות.

התאונה הקשה של קביליו התרחשה אתמול (ראשון, 20.5) בערב, לאחר שהאופנוע עליו רכב, התנגש בקיר באיזור התעשייה הדרומי של קרית שמונה. "עומר ז"ל מצטרף לגיבורים הרבים שבעת פקודה עזבו את כל מרכז חייהם, עלו על מדים ונרתמו למאמץ המלחמתי כנגד האויב. ליבנו עם המשפחה על האובדן הקשה, ואנו משתתפים בצערה הכבד. יהי זכרו ברוך", מסר בפייסבוק, ראש העיר רמי גרינברג.

"הפצוע שכב במרחק מהאופנוע, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד ומצבו אנוש", סיפר יונתן לנקרי, בין הפרמדיקים הראשונים שהגיעו לזירת התאונה. "סיפרו לנו שהוא התנגש בקיר במהלך נסיעה. מייד התחלנו בביצוע פעולות מצילות חיים ותוך כדי הטיפול מצבו של הפצוע הידרדר. ביצענו פעולות החייאה ממושכות, אך לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

עומר, הוא בנם האהוב של טלי ודורון (עוזרו של חבר הכנסת משה פסל מהליכוד). הוא הותיר אחריו גם שלושה אחים. עו"ד גדי בשארי, יו״ר האגודה למען החייל בפתח תקווה וחברו של דורון, אמר לאחר ההלוויה: "כולם דיברו שם על על חבר טוב ובחור צעיר, שעשה הרבה למען הזולת ובין היתר, התנדב ב'כנפיים של קרמו'"

משפחתו של עומר מתגוררת ברחוב שפרינצק 24, שם גם תערך השבעה. קביליו הוא הפתח תקוואי ה-33 מאז ה-7 באוקטובר שנפל חלל, נרצח, או נחטף והשלישי מאז יום הזיכרון שנפל, לאחר לירון יצחק ועירא יאיר גיספן.

חללי/נרצחי/חטופי פתח תקווה מאז ה-7.10.23

חללים פתח תקווה - 32

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

מפגינים בצומת העיפרון. מפגינים ברחבת העירייה

מחאה והזדהות בפ"ת: הפגנה בצומת העיפרון, עצרת בעירייה – למען החטופים (וידאו)

בניגוד לערים אחרות, אצלנו לא הייתה שביתה מוכרזת של הרשות המקומית, אך התמיכה בחטופים, ביניהם ענבר הימן ז"ל, עידן שתיוי ודניאלה גלבוע הפתח תקוואים – הורגשה ברחבי העיר. מטה המחאה של פתח תקווה אירגן כ-100 מפגינים שחסמו את הצומת למשך כשעתיים בבוקר. מנגד, עיריית פתח תקווה ארגנה בבוקר עצרת תמיכה במשפחות החטופים והתייחדות עם הנופלים – אליה הגיעו כמה עשרות.

המשך קריאה »
עיריית פתח תקווה עצרת חטופים

נותנים חיזוק: העירייה תקיים מחר בבוקר (2.9, 9:00) עצרת הזדהות עם משפחות החטופים

עיריית פתח תקווה מצטרפת לעליית המדרגה במאבק למען החזרת החטופים, זאת בעקבות ההודעה הבוקר על הירצחם של שישה מהם, שנחטפו בחיים ושהו יותר מ-330 יום בשבי. יוזמות דומות יתקיימו בערים נוספות, בהתאם להחלטת המרכז לשלטון המקומי. העירייה מזמינה את הציבור הרחב להשתתף בעצרת שתתקיים ברחבת החניון ברחוב חיים עוזר 32.

המשך קריאה »

עוד חלל בעיר: סמ"ר אלקנה נבון מפתח תקווה נהרג בהיתקלות עם מחבלים בג'נין

נבון, בן 20 במותו, היה מפקד כיתה בגדוד 906 בבית ספר לחי"ר. הכוח עליו פיקד הותקל שעה 6:00 בבוקר, בשני פעילי חמאס בולטים בגזרה, שהיו אחראים לפיגועי מטענים וירי באזור. בהיתקלות מטווח קצר חוסלו שני המחבלים, אך הם הצליחו לפגוע בו באופן אנוש ובהמשך מת מפצעיו. הכוח מביסל"ח בא לתגבר את גזרת השומרון למשך שבועיים,

המשך קריאה »