פסטיבל היין פתח תקווה 2024

פסטיבל היין של פתח תקווה יתקיים בפעם השלישית בפארק יד לבנים ב-19 ביוני

הפסטיבל, שהפך למסורת, ימשיך להתקיים גם השנה – למרות (ואולי בגלל) מצב הרוח והמצב הבטחוני. הפעם הפסטיבל ייערך במשך יומיים (ב-19 וב-20 בחודש הבא), בין השעות 19:30 ל-23:00. בשנים הקודמות הגיעו אלפי אנשים לפסטיבל היין, שהכניסה אליו מסובסדת ועולה 20 ש"ח בלבד. בכניסה תקבלו כוס יין, אותה אפשר יהיה למלא משלל דוכנים של יקבים מובחרים. הזמר רותם כהן יופיע בערב השני.

פסטיבל היין של פתח תקווה, אחד מהאירועים הבולטים אותם מארגנת העירייה לכלל ציבור התושבים, ייערך גם השנה באותה מתכונת של יינות משובחים, אוכל והופעות חיות. האירועים יתקיימו השנה בימים רביעי וחמישי 19-20.6 בין השעות 23:00-19:30 בפארק יד לבנים, ברחוב ארלוזורוב 30. בעירייה החליטו לקיים השנה את האירוע כמתוכנן ומקווים שיזכה להצלחה לפחות כמו בשנים קודמות.

צפו בוידאו מתוך הפסטיבל בשנה שעברה, כשהיה יותר על מה לשמוח (מתוך YOUTUBE פתח תקווה NEWS)

באי הפסטיבל ייהנו מדוכני יין של עשרות יקבים, חלקם מוכרים כמותגים בולטים בשוק היין הישראלי, דוכני מזון מהיר בסגנון פוד-טראקים ומוסיקה שתלווה את כל האירוע. כל אחד שירכוש כרטיס (20 ש"ח בלבד) יקבל גביע יין וייהנה משלל טעימות חופשיות. שיאו של הערב הראשון (יום רביעי ה-19.6) הוא מופע של הזמרת שירי מימון ושיאו של הערב השני (יום חמישי ה-20.6) היא הופעה של הזמר רותם כהן.

פסטיבל היין פתח תקווה 2023
פסטיבל היין פתח תקווה 2023

גרינברג: "יש לאפשר לציבור רגעי שמחה ונחת"

בנוסף, ביום רביעי יופיעו מוזס סי עם "חתום בנשיקה", וביום חמישי רוקברי סיסטרס עם "ערב מהסרטים". ראש העיר, רמי גרינברג, התייחס לאירוע ואמר: "לאור הצלחת פסטיבל היין, החלטנו גם השנה לקיים את הפסטיבל במשך יומיים. על אף המצב והלחימה המתמשכת, החלטנו בכל זאת לקיים את הפסטיבל מתוך אמונה כי יש להמשיך ביצירה ובעשייה, ולאפשר לציבור רגעי שמחה ונחת".

איזה מהלכים ביצעה העירייה כדי לחזק את התרבות בפתח תקווה?

"פתח תקוה הפכה למעצמה של אירועי תרבות ספורט ופנאי ומקיימת שפע של אירועים עירוניים וקהילתיים", אמר גרינברג. "במהלך השנים האחרונות נפתחו היכלי תרבות בשכונות – קרוב לבית. פתחנו את שלוחת בית הספר למוסיקה רימון, הקמנו את תיאטרון הדופנ ואת מתחם היוצרים אמסטרדם 11 ועוד ועוד. גם השנה אני מזמין את כל תושבי ותושבות העיר לבוא לפסטיבל היין, לטעום יין ממגוון היקבים המציגים במקום וליהנות".

רמי גרינברג - קואליציה רחבה

עוד ב-אוכל ובילויים

צפו: אביב גפן וניקי גולדשטיין הופיעו בפני כ-14 אלף צופים בפסטיבל הבירה והבשר (וידאו)

המונים מתושבי פתח תקווה הגיעו אמש לפארק הגדול לאירוע ענק, שציין את סיום את הקיץ ותחילת שנת הלימודים, שתחל שבוע הבא. המבלים שכחו לרגע את הצרות שלנו וחגגו את האסקפיזם עם כוס בירה, מנת בשר והופעות טובות של שני הזמרים. גולדשטיין שר את שירי צביקה פיק ז"ל ואביב גפן שר את עם מיטב להיטיו. המבלים נהנו מכרטיס כניסה מסובסד של 20 ש"ח, אבל התלוננו על מחירי השתייה והאוכל.

המשך קריאה »
משק בשר פתח תקווה

צפו: אטליז משק בשר פתח תקווה במתחם Giss-in נפתח אתמול ללקוחות (וידאו)

בהשקה שקטה ולאחר הרבה הכנות, חנות הבשר החדשה באם המושבות פתחה את שעריה במרכז המסחרי השכונתי וקוראת תיגר על מחלקת הבשרים של סופרטל גיסין, חצי חינם והאטליזים של מעדני גורמה ונתח קצבים – הנמצאים לא רחוק משם. חובבי הבשר הפתח תקוואים, שמחפשים לעשות על האש עם מוצרי פרימיום כשרים – יימצאו במקום את מבוקשם. כל המוצרים והמחירים – בפנים.

המשך קריאה »
החברים פתח תקווה

מסעדת הבשרים "החברים" מירושלים מגיעה לפתח תקווה עם סניף בעמי ב.ס.ר סיטי

בעקבות הצלחת שני הסניפים בבירה, השיפודייה של שלושת חברי הילדות מבית שמש, תיכנס למתחם העסקים, הקניות והבילויים הגדול של העיר – במיקום הכי אסטרטגי שיש: על ציר ז'בוטינסקי ותחנת הרכבת הקלה שחם ותחליף את המגדניה של נאמן, שסגורה מה-7.10. לדברי בעלי הרשת, הייחודיות של המסעדה, מעבר לכשרות המהודרת, היא בגיוון ובאיכות של הבשרים. הפתיחה – לקראת נובמבר.

המשך קריאה »
לה פריאדה פתח תקווה במתחם שופ טיים

ראשוני: הפיצריה לה פיאדרה תפתח סניף בשופ טיים פ"ת בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח

לאחר ציפייה ארוכה, סופסוף נתלה ביום חמישי האחרון השלט המבשר על המקום החדש, שייפתח בשבועות הקרובים במתחם האוכל והבילויים ברחוב תוצרת הארץ. זה יהיה הסניף השלישי של הרשת, שהחליטה לצאת לראשונה מירושלים, אחרי ההצלחה של שני הסניפים בעיר הבירה. קהל היעד הם חובבי הפיצות אנינות הטעם, שמוכנים לשלם עוד כמה שקלים על "ביס מהסרטים", כחלק מהבילוי, או כבילוי עצמו.

המשך קריאה »