עוד חלל מפתח תקווה: סמל עירא יאיר גיספן נהרג אתמול בדרום רצועת עזה

יומיים אחרי יום הזיכרון, התבשרנו כי החלל הראשון במבצע צה"ל ברפיח, הוא בן העיר. גיספן, בן ה-19, לוחם בגדוד 75 בחטיבת השריון 7 (עוצבת "סער מגולן"), נהרג בתקרית קשה בה גם נפצעו שלושה חיילי צה"ל נוספים. זהו החלל/נרצח/חטוף ה-31 של העיר. מתחילת המלחמה נהרגו 621 חיילי צה"ל, בהם 273 בתמרון בעזה. גיספן הוא הנופל ה-25 מעוצבת "סער מגולן" מ-7 באוקטובר. 

ראש העיר רמי גרינברג כתב בפייסבוק לאחר שהותרה הידיעה לפרסום: "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה, ונלווה אותה ככל שיידרש". ההלוויה  תתקיים בשעה 16:00 בבית העלמין סגולה

נזכור את כולם

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

איתי פוגל ואלקנה נבון

טרגדיה בלתי נתפסת: אברי ודליה נבון מפ"ת איבדו במלחמה שני נכדים תוך 40 יום

הסבא והסבתא מכפר גנים קיבלו את הבשורה הקשה על נפילת נכדם, סמ"ר איתי פוגל ז"ל, בן 22, בדרום רצועת עזה, כשעה לפני כניסת צום כיפור, זאת לאחר שלפני כחודש וחצי (30.8), נפל סמ"ר אלקנה נבון ז"ל (20) בפעילות מבצעית בצפון השומרון. בהלוויתו של אלקנה בבית העלמין סגולה, אמר הסב: "לפני שנכנסת לג'נין הספקתי עוד לברך אותך. סבא קובר נכד, הורים קוברים בן. זה לא נתפס".

המשך קריאה »
יום כיפור פתח תקווה 2024

יום כיפור בפתח תקווה 2024 – תחושה של מתח באוויר. גרינברג במסר מרגיע

החג השנה ייכנס בעיר היום (שישי, 11.10) בשעה 17:50 וייצא למחרת בשעה 18:48 – וכבר עכשיו ברור שהוא לא יהיה יום כיפור שגרתי, זאת בעקבות המציאות הביטחונית המתוחה והחשש שאויבנו ינצלו את הרגישות של היום הקדוש כדי לבצע שיגור טילים, או חס וחלילה פיגועים. פיקוד העורף והעירייה נערכים לכל התרחישים. ראש העיר, רמי גרינברג: "הנחיתי להגביר את הסיורים בעיר".

המשך קריאה »

אורלי גלבוע, אמה של דניאלה: תנו לסינוואר גבינה, שתוציא אותו החוצה (מתוך ערוץ 12)

אמה של התצפיתנית הפתח תקוואית החטופה, התראיינה הבוקר, רגע לפני יום כיפור, לתכנית הבוקר של יואב לימור ואדווה דדון – וביקשה מהממשלה והעומד בראשה לעשות חשבון נפש, אחרי שנה וארבעה ימים, מאז שבתה נחטפה מבסיס נחל עוז, באותה שבת שחורה. "מי שצריך לבקש סליחה, אלה המנהיגים שלנו, מקבלי ההחלטות וכל מי שזה באמת בידיים שלו לעשות פעולה שיכולה להחזיר אותה".

המשך קריאה »
מעצר השוהה הבלתי חוקי בבית ספר אמיר פתח תקווה

בהלה ב"אמיר": שוהה בלתי חוקי קפץ מעל גדר בית הספר – ונתפס ע"י המשטרה

על רקע מציאות ביטחונית קשה, הייתה לנו הבוקר דרמה לא קטנה בבית הספר היסודי של החינוך הממלכתי ברחוב פוחס, שבשכונת עין גנים. שוטרי מחוז מרכז עצרו ליד בית הספר שני שוהים בלתי חוקיים, שעליהם מצאו אולר, כפפות ואמצעים נוספים, שמשמשים על פי החשד לגניבת רכבים. חשוד אחד, תושב שטחים נעצר במקום. השני קפץ לתוך בית הספר – השוטר זעק לשומר, שביצע מעצר, תוך שליפת נשק.

המשך קריאה »