צחי גלילה ונדב סגל בפסגת הדר יום הזיכרון 2024

צפו: עשרות תושבי פסגת הדר נכחו בטקס יום הזיכרון שהתקיים במתנ"ס השכונתי (וידאו)

הטקס החל עם הישמע הצפירה ולאחר שירת התקווה עלה לשיר הזמר נדב סגל הפתח תקוואי, שלאחרונה התבשר על מותו על אחיינו, אליקים ליבמן, שהיה נחשב חטוף במשך שבעה חודשים. לפני מספר ימים התגלו שרידי גופתו בקיברה של אחת מהנרצחות במסיבת הנובה, אותה איבטח.

"אליקים היה בחור צעיר וחזק עם כושר גופני גבוה" סיפר סגל. "הוא יכול היה להציל את עצמו ולברוח, אבל הוא בחר לסכן את עצמו כדי שיוכל להציל אחרים. הוא נהרג תוך כדי שטיפל בפצועים. זה נודע לנו רק אחרי שפתחו קבר וגילו ששרידי גופתו נקברו יחד עם מישהו אחרת". סגל הקדיש לאחיינו את השיר "ים הרחמים" של קובי אפללו. 

לאחר מכן עלה לבמה הזמר צחי גלילה, בליווי הקלידן אסף טל ווהגיטריסט יוסי לוי, ששר שירים ישראלים, הקשורים ללוחמים, שכול וכאב, ביניהם: פרח של יהודה פוליקר, מישהו של אהוד מנור ומתי כספי, שער הרחמים של אהוד בנאי, כשהלב בוכה של יוסי גיספן, פרי גנך של יוני רועה ועוד רבים.

צפו בקטעים מהאירוע (מתוך: פתח תקווה NEWS טיקטוק)

@ptnews.tiktok

עשרות תושבי פסגת הדר נכחו בטקס יום הזיכרון שהתקיים במתנ"ס השכונתי (וידאו) הטקס החל עם הישמע הצפירה ולאחר שירת התקווה עלה לשיר הזמר נדב סגל הפתח תקוואי, שלאחרונה התבשר על מותו על אחיינו, אליקים ליבמן, שהיה נחשב חטוף במשך שבעה חודשים. לפני מספר ימים התגלו שרידי גופתו בקיברה של אחת מהנרצחות במסיבת הנובה, אותה איבטח. "אליקים היה בחור צעיר וחזק עם כושר גופני גבוה" סיפר סגל. "הוא יכול היה להציל את עצמו ולברוח, אבל הוא בחר לסכן את עצמו כדי שיוכל להציל אחרים. הוא נהרג תוך כדי שטיפל בפצועים. זה נודע לנו רק אחרי שפתחו קבר וגילו ששרידי גופתו נקברו יחד עם מישהו אחרת". סגל הקדיש לאחיינו את השיר "ים הרחמים" של קובי אפללו. לאחר מכן עלה לבמה הזמר צחי גלילה, בליווי הקלידן אסף טל ווהגיטריסט יוסי לוי, ששר שירים ישראלים, הקשורים ללוחמים, שכול וכאב, ביניהם: פרח של יהודה פוליקר, מישהו של אהוד מנור ומתי כספי, שער הרחמים של אהוד בנאי, כשהלב בוכה של יוסי גיספן, פרי גנך של יוני רועה ועוד רבים.

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

מפגינים בצומת העיפרון. מפגינים ברחבת העירייה

מחאה והזדהות בפ"ת: הפגנה בצומת העיפרון, עצרת בעירייה – למען החטופים (וידאו)

בניגוד לערים אחרות, אצלנו לא הייתה שביתה מוכרזת של הרשות המקומית, אך התמיכה בחטופים, ביניהם ענבר הימן ז"ל, עידן שתיוי ודניאלה גלבוע הפתח תקוואים – הורגשה ברחבי העיר. מטה המחאה של פתח תקווה אירגן כ-100 מפגינים שחסמו את הצומת למשך כשעתיים בבוקר. מנגד, עיריית פתח תקווה ארגנה בבוקר עצרת תמיכה במשפחות החטופים והתייחדות עם הנופלים – אליה הגיעו כמה עשרות.

המשך קריאה »
עיריית פתח תקווה עצרת חטופים

נותנים חיזוק: העירייה תקיים מחר בבוקר (2.9, 9:00) עצרת הזדהות עם משפחות החטופים

עיריית פתח תקווה מצטרפת לעליית המדרגה במאבק למען החזרת החטופים, זאת בעקבות ההודעה הבוקר על הירצחם של שישה מהם, שנחטפו בחיים ושהו יותר מ-330 יום בשבי. יוזמות דומות יתקיימו בערים נוספות, בהתאם להחלטת המרכז לשלטון המקומי. העירייה מזמינה את הציבור הרחב להשתתף בעצרת שתתקיים ברחבת החניון ברחוב חיים עוזר 32.

המשך קריאה »

עוד חלל בעיר: סמ"ר אלקנה נבון מפתח תקווה נהרג בהיתקלות עם מחבלים בג'נין

נבון, בן 20 במותו, היה מפקד כיתה בגדוד 906 בבית ספר לחי"ר. הכוח עליו פיקד הותקל שעה 6:00 בבוקר, בשני פעילי חמאס בולטים בגזרה, שהיו אחראים לפיגועי מטענים וירי באזור. בהיתקלות מטווח קצר חוסלו שני המחבלים, אך הם הצליחו לפגוע בו באופן אנוש ובהמשך מת מפצעיו. הכוח מביסל"ח בא לתגבר את גזרת השומרון למשך שבועיים,

המשך קריאה »