זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו)

הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי.

את ההוכחה למי הקבוצה הטובה ביותר העיר, כך קיבלנו כבר בדקה השמינית לאחר שהפועל ספגה אדום (בר נאווי) ומיד אחרי זה פנדל מרגליו של מוחמד הינדי. מאור לוי הכפיל בדקה ה-15 את התוצאה. הפועל עוד צמצמה מרגליו של אלימלך, אבל קארו (32) ושוב פעם לוי בדקה ה-40, קבעו את תוצאת המחצית הוא בדיעבד גם את תוצאת המשחק.

צפו באוהדי מכבי חוגגים ביציע (מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS)

@ptnews.tiktok זו שלמעלה וזו שלמטה: מכבי פתח תקווה השפילה 4:1 את הפועל פתח תקווה (וידאו) הדרבי הפתח תקוואי שנערך אתמול אומנם היה לפרוטוקול בלבד, לאחר שהפועל ירדה ליגה ומכבי הבטיחה את הישארותה, אבל היוקרה העירונית הייתה על הכף. כ-2000 אוהדי מכבי (לה זה היה משחק ביתי) מול כ-400 אוהדי הפועל, ראו משחק חד צדדי שהבהיר לכולם מי קבוצת הכדורגל ששולטת בעיר. לאחר סיום המשחק נרשמה תיגרת אוהדים במגרש האימונים של מכבי. את ההוכחה לכך קיבלנו כבר בדקה השמינית לאחר שהפועל ספגה אדום (בר נאווי) ומיד אחרי זה פנדל מרגליו של מוחמד הינדי. מאור לוי הכפיל בדקה ה-15 את התוצאה. הפועל עוד צמצמה מרגליו של אלימלך, אבל קארו (32) ושוב פעם לוי בדקה ה-40, קבעו את תוצאת המחצית הוא בדיעבד גם את תוצאת המשחק. המחצית השניה באמת הייתה לפרוטוקול בלבד והיה נראה שמכבי טיפה מרחמת על הפועל, שהיא מצדה שמחה לסיים את המשחק, עם תבוסה מתקבלת על הדעת ולא אחת כזאת שתירשם בספרי ההיסטוריה. אגב, זו הפעם הרביעית בארבע השנים האחרונות, שמכבי כובשת רביעייה לשער הפועל מה שרק מחזק את פער הרמות בין שתי הקבוצות לאורך השנים האחרונות. במחצית השניה אוהדי מכבי עסקו בעיקר בקריאות דירבון לשחקני קבוצתם לקראת גמר הגביע שיערך בעוד שבועיים וחצי בבלומפילד, שם תתמודד קבוצתם מול הפועל באר שבע (30 במאי שעה 20:30) וגם בשירי הקנטה כלפי אוהדי היריבה העירונית, ביניהם: "יאללה הביתה!", "תכניסו טוב לראש יום שישי, ערוץ 5 שעה 3". חלק מאוהדי הפועל חסכו מעצמם את ההשפלה ויצאו דקות ארוכות לפני סיום המשחק. אוהדי הפועל, שישבו ביציע המזרחי, שמעו היטב את ההקנטות של אוהדי מכבי. זה אולי מה שהוביל לכך שבסיום המשחק נרשמה תיגרה בין אוהדי שתי הקבוצות. לטענת מכבי, למעלה מעשרה אוהדי הפועל, עקבו אחר מספר אוהדים של מכבי עד לאיזור מתחם האימונים בבן דרור, שם ארבו להם והכו אותם. לטענת מכבי, אחד מהאוהדים פונה לבית החולים בתום האירוע לקבלת טיפול רפואי. אופיר לוזון, מנכ״ל מכבי פתח תקווה, מסר בתגובה ל-ONE: ״ביקשנו מאוהדינו להגיש תלונה במשטרה לאור העובדה שיש בידינו ראיות של מצלמות אבטחה בנוסף לעדות של שוטר סמוי שהיה באירוע ויעיד על חומרת האירועים״ @user79301986624745 @tbf065 #מכביפתחתקווה #פתחתקווה #הפועלפתחתקווה ♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

רביעייה רביעית בארבע השנים האחרונות

המחצית השניה באמת הייתה לפרוטוקול בלבד והיה נראה שמכבי טיפה מרחמת על הפועל, שהיא מצדה שמחה לסיים את המשחק, עם תבוסה מתקבלת על הדעת ולא אחת כזאת שתירשם בספרי ההיסטוריה. אגב, זו הפעם הרביעית בארבע השנים האחרונות, שמכבי כובשת רביעייה לשער הפועל מה שרק מחזק את פער הרמות בין שתי הקבוצות לאורך השנים האחרונות.

במחצית השניה אוהדי מכבי עסקו בעיקר בקריאות דירבון לשחקני קבוצתם לקראת גמר הגביע שיערך בעוד שבועיים וחצי בבלומפילד, שם תתמודד קבוצתם מול הפועל באר שבע (30 במאי שעה 20:30) וגם בשירי הקנטה כלפי אוהדי היריבה העירונית, ביניהם: "יאללה הביתה!", "תכניסו טוב לראש יום שישי, ערוץ 5 שעה 3". חלק מאוהדי הפועל חסכו מעצמם את ההשפלה ויצאו דקות ארוכות לפני סיום המשחק.

אוהדי מכבי חוגגים בדרבי

תיגרה בסיום בין אוהדי הקבוצות במגרש אימונים בן דרור

אוהדי הפועל, שישבו ביציע המזרחי, שמעו היטב את ההקנטות של אוהדי מכבי. זה אולי מה שהוביל לכך שבסיום המשחק נרשמה תיגרה בין אוהדי שתי הקבוצות. לטענת מכבי, למעלה מעשרה אוהדי הפועל, עקבו אחר מספר אוהדים של מכבי עד לאיזור מתחם האימונים בבן דרור, שם ארבו להם והכו אותם. לטענת מכבי, אחד מהאוהדים פונה לבית החולים בתום האירוע לקבלת טיפול רפואי.

אופיר לוזון, מנכ״ל מכבי פתח תקווה, מסר בתגובה לאתר ONE: ״ביקשנו מאוהדינו להגיש תלונה במשטרה לאור העובדה שיש בידינו ראיות של מצלמות אבטחה בנוסף לעדות של שוטר סמוי שהיה באירוע ויעיד על חומרת האירועים״.

אבי לוזון - ירד ליציע מיציע הכבוד

אבי לוזון מאושר (מתוך ערוץ ה-X של מועדון המעריצים של מכבי פתח תקווה)

עוד ב-ספורט

כ-9500 צופים ראו את מכבי ת"א מביסה את מכבי פ"ת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות

יתרון ענק ביציעים, יתרון ענק על הדשא: האלופה לא התקשתה מול סגל חלש של דן רומן והשיגה 3:0 קליל, שהותיר את הפתח תקוואים עם הרבה מחשבות מדאיגות להמשך העונה. יותר מ-8000 אוהדים צהובים צבעו את היציעם של אצטדיון "שלמה ביטוח", מול כ-1000 מארחים כחולים. במכבי פתח תקווה מכרו כרטיסים רק לאוהדים עם מספר טלפון המעיד על "הסטוריית רכישה".

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה תארח מחר את מכבי ת"א, שצפויה להגיע עם לפחות 8000 אוהדים

חגיגת כדורגל מצפה לעיר מחר (1.9, 20:15), כשהמון של קהל צהוב, לצפוי לכבוש את אצטדיון "שלמה ביטוח". הכרטיסים לשערים 10-14 נחטפו מזמן על ידי אוהדי האלופה וההערכה היא כי גם 5 ו-6 יתמלאו על ידי הצהובים. הפתח תקוואים, שמגיעים למשחק אחרי הפסד לסכנין וחילופי תפקידים בהנהלה, חוששים ממיעוט של אוהדים שיתמכו בקבוצה. בהפועל פ"ת חזרו מרוצים מתיקו 2:2 בבלומפילד מול הפועל ת"א.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה נשים

מהיום: קבוצת "מבנה" תשמש ספונסרית גם של קבוצת הנשים של הפועל פתח תקווה

מועדון הכדורגל הפתח תקוואי דיווח היום על מהלך, שהיה כבר מתבקש מזמן, לקחת תחת חסותו גם את קבוצת הנשים, שעד היום נקראה "הפועל עירוני פתח תקווה". החל מעונת המשחקים 24/25 קבוצת הנשים תיקרא "הפועל 'מבנה' פתח תקווה", בדיוק כמו הגברים והלוגו של חברת הנדל"ן יעטר את מדיהן של השחקניות. "החיבור בין שני המועדונים תחת אגודה אחת הוא טבעי", מסר מנהל המועדון, טים פלוטקין.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה

מכבי והפועל פתח תקווה פותחות את עונת 24/25: ישחקו שוב יחד בעונה הבאה?

הערב (19:00) תפתח מכבי פתח תקווה את העונה בליגת העל, כשתשחק בעכו מול בני סכנין (שידור ישיר ב-5 פלוס). זוכת הגביע מגיעה למשחק אחרי תצוגות רעות באירופה (בהן הפסידה ארבע פעמים בלי לכבוש שער) ואחרי התבוסה הביתית 1:4 ביום שני בגביע הטוטו לבית"ר י-ם. הפועל פתח תקווה, היורדת הטריה, תארח באצטדיון "שלמה ביטוח" ביום שני (19:00) את הפועל אום אל פאחם. כמה מנויים מכרה כל קבוצה?

המשך קריאה »