אורלי גלבוע רמי גרינברג בטקס לו יהי למען החזרת דניאלה גלבוע

צפו: עשרות תלמידים והורים של בית ספר "נתן יונתן" שרו "לו יהי" למען דניאלה גלבוע (וידאו)

כ-150 איש נכחו בטקס המיוחד והמרגש, כששירה של נעמי שמר נשמע היטב באם המושבות החדשה, סוג תפילה המונית למען גלבוע, תושבת פתח תקווה ובעבר תושבת השכונה, שנחטפה בשביעי באוקטובר וכבר מעל לחצי שנה נמצאת בשבי. "אני מקווה שהתפילה הזאת תפתח את שערי שמיים – ודניאלה, כמו כל החטופים, יגיעו במהרה הביתה", אמרה לפתח תקווה NEWS, אורלי, אמה של דניאלה.

ראש העיר, רמי גרינברג, גם כן הגיע לטקס ונשא דברים: "אנחנו עוברים ימים קשים", אמר. "מקווה שגם בימים אלה במדינת ישראל נצליח לשמור על האחידות, הלכידות, הערבות ההדדית והנתינה אחד למען השני – כי זה מה שייתן לנו את הכוח להמשיך ולהתגבר על הכל ולעשות את הדברים היפים שעם ישראל יודע לעשות. אנחנו רוצים לראות את כל החטופים חוזרים בריאים ושלמים – ושלכולם תהיה חירות שלמה, בשורות טובות ונדע ימים טובים".

צפו בדברי אורלי גלבוע - מתוך טיקטוק פתח תקווה NEWS

@ptnews.tiktok צפו בטקס שירת לו יהיה למען דניאלה גלבוע בבית ספר נתן יונתן פתח תקווה @petachtikva_city @idan2000pt @appleuser883239 @golda_pt @landverom @popolo_em_hamoshavot @dpemash @golda_em @i_am_doshik1 ♬ צליל מקורי פתח תקווה NEWS
@ptnews.tiktok

אורלי גלבוע בטקס שירת "לו יהי" למען החזרת דניאלה גלבוע מהשבי בבית ספר נתן יונתן פתח תקווה

♬ סאונד מקורי - פתח תקווה NEWS

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

מפגינים בצומת העיפרון. מפגינים ברחבת העירייה

מחאה והזדהות בפ"ת: הפגנה בצומת העיפרון, עצרת בעירייה – למען החטופים (וידאו)

בניגוד לערים אחרות, אצלנו לא הייתה שביתה מוכרזת של הרשות המקומית, אך התמיכה בחטופים, ביניהם ענבר הימן ז"ל, עידן שתיוי ודניאלה גלבוע הפתח תקוואים – הורגשה ברחבי העיר. מטה המחאה של פתח תקווה אירגן כ-100 מפגינים שחסמו את הצומת למשך כשעתיים בבוקר. מנגד, עיריית פתח תקווה ארגנה בבוקר עצרת תמיכה במשפחות החטופים והתייחדות עם הנופלים – אליה הגיעו כמה עשרות.

המשך קריאה »
עיריית פתח תקווה עצרת חטופים

נותנים חיזוק: העירייה תקיים מחר בבוקר (2.9, 9:00) עצרת הזדהות עם משפחות החטופים

עיריית פתח תקווה מצטרפת לעליית המדרגה במאבק למען החזרת החטופים, זאת בעקבות ההודעה הבוקר על הירצחם של שישה מהם, שנחטפו בחיים ושהו יותר מ-330 יום בשבי. יוזמות דומות יתקיימו בערים נוספות, בהתאם להחלטת המרכז לשלטון המקומי. העירייה מזמינה את הציבור הרחב להשתתף בעצרת שתתקיים ברחבת החניון ברחוב חיים עוזר 32.

המשך קריאה »

עוד חלל בעיר: סמ"ר אלקנה נבון מפתח תקווה נהרג בהיתקלות עם מחבלים בג'נין

נבון, בן 20 במותו, היה מפקד כיתה בגדוד 906 בבית ספר לחי"ר. הכוח עליו פיקד הותקל שעה 6:00 בבוקר, בשני פעילי חמאס בולטים בגזרה, שהיו אחראים לפיגועי מטענים וירי באזור. בהיתקלות מטווח קצר חוסלו שני המחבלים, אך הם הצליחו לפגוע בו באופן אנוש ובהמשך מת מפצעיו. הכוח מביסל"ח בא לתגבר את גזרת השומרון למשך שבועיים,

המשך קריאה »