גננת מפתח תקווה הפכה לכוכבת רשת: הכניסה 21 פעוטות תוך דקה לממ"ד. "לא נלחצתי"

סרטון ממצלמת אבטחה של כרמית ויצמן, גננת משכונת אם המושבות החדשה (רח' רפאל איתן), הפך לוויראלי באינטרנט, כשרואים אותה בקור רוח מכניסה את ילדי הגן במהירות לממ"ד, כשנשמעה האזעקה שלשום (חמישי), בזמן שישנו שנת צהרים. "בכיתי אחרי שראיתי את הסרטון", סיפר ויצמן לערוץ 12. "באותו רגע לא נלחצתי, אבל כשאני רואה 'תולשת' אותם ממיטותיהם – זה גרם לי לבכות".

אם גם לכם יצא לראות בטיקטוק או באינסטגרם את הסרטון של הגננת שמכניסה מעלה 20 תינוקות תוך דקה לממ"ד – אז תדעו לכם שהיא משלנו. הגננת הפתח תקוואית מהגן המונטיסורי באם המושבות, הפכה לסוג של כוכבת רשת – כשהסרטון, ממצלמות האבטחה של הגן, נצפה כבר על ידי מאות אלפים והפך לאייטם בחדשות 12 ולראיון טלוויזיוני, ששודר היום.

צפו בסרטון ובראיון (מתוך טיקטוק חדשות 12)

@n12news צפו: הגננת שהעבירה 21 פעוטות לממ״ד - תוך דקה וחצי. #חדשות12 #n12 #חרבותברזל #מלחמה ♬ original sound - N12

"תרגלנו את זה לא מעט ולא נלחצי", סיפרה ויצמן על הסיטואציה למגיש, ירון אברהם. "לכן, ידענו בדיוק מה לעשות כשנשמעה שלשום האזעקה. חלק מהפעוטות בכו כשקיבלתי אותם וחלקם נלחצו, אבל היו איתי עוד שני אנשי צוות בגן, שעזרו לי לאסוף אותם, לקבל אותם לממ"ד ולהרגיע אותם. כשהסתיים האירוע, מיד שלחתי הודעה להורים שהכל בסדר". 

בהמשך, שלחה ויצמן את הסרטון להורים – ומשם, כנראה, הוא דלף לרשת. מאז פרוץ הלחימה ב-7 באוקטובר, נשמעו ברחבי פתח תקווה 30 אזעקות, כשרק 4 מהן בחודש דצמבר. פתח תקווה NEWS, כמו כל תושבי פתח תקווה, מקווים שהרגיעה של ירי הטילים תהפוך במהרה לעצירה מוחלטת ולא נשמע יותר את האזעקות והיירוטים, שמשבשים לנו את החיים בעיר.

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

מפגינים בצומת העיפרון. מפגינים ברחבת העירייה

מחאה והזדהות בפ"ת: הפגנה בצומת העיפרון, עצרת בעירייה – למען החטופים (וידאו)

בניגוד לערים אחרות, אצלנו לא הייתה שביתה מוכרזת של הרשות המקומית, אך התמיכה בחטופים, ביניהם ענבר הימן ז"ל, עידן שתיוי ודניאלה גלבוע הפתח תקוואים – הורגשה ברחבי העיר. מטה המחאה של פתח תקווה אירגן כ-100 מפגינים שחסמו את הצומת למשך כשעתיים בבוקר. מנגד, עיריית פתח תקווה ארגנה בבוקר עצרת תמיכה במשפחות החטופים והתייחדות עם הנופלים – אליה הגיעו כמה עשרות.

המשך קריאה »
עיריית פתח תקווה עצרת חטופים

נותנים חיזוק: העירייה תקיים מחר בבוקר (2.9, 9:00) עצרת הזדהות עם משפחות החטופים

עיריית פתח תקווה מצטרפת לעליית המדרגה במאבק למען החזרת החטופים, זאת בעקבות ההודעה הבוקר על הירצחם של שישה מהם, שנחטפו בחיים ושהו יותר מ-330 יום בשבי. יוזמות דומות יתקיימו בערים נוספות, בהתאם להחלטת המרכז לשלטון המקומי. העירייה מזמינה את הציבור הרחב להשתתף בעצרת שתתקיים ברחבת החניון ברחוב חיים עוזר 32.

המשך קריאה »

עוד חלל בעיר: סמ"ר אלקנה נבון מפתח תקווה נהרג בהיתקלות עם מחבלים בג'נין

נבון, בן 20 במותו, היה מפקד כיתה בגדוד 906 בבית ספר לחי"ר. הכוח עליו פיקד הותקל שעה 6:00 בבוקר, בשני פעילי חמאס בולטים בגזרה, שהיו אחראים לפיגועי מטענים וירי באזור. בהיתקלות מטווח קצר חוסלו שני המחבלים, אך הם הצליחו לפגוע בו באופן אנוש ובהמשך מת מפצעיו. הכוח מביסל"ח בא לתגבר את גזרת השומרון למשך שבועיים,

המשך קריאה »