עמית הוד זיו ז"ל

עמית הוד זיו ז"ל, שחקן נוער של מכבי פתח תקווה כדורסל, נפל בצפון מאש החיזבאללה

לוחם השיריון בן ה-19 מראש העין, נפגע אתמול משיגורים בגבול לבנון, באזור שתולה. עמית שירת כלוחם בגדוד 71, עוצבת "הברק" (188), וכתוצאה מאותה רקטה לוחם נוסף נפצע באורח קשה. מכריו של עמית, שהותיר אחריו הורים, אח ואחות, מספרים על מותו של אדם עם רוח של לוחם ולב של ספורטאי. " תמיד חייך, גבר אמיתי. אין מילים. יהי זכרו ברוך, השם ינקום דמו. נשבר הלב", אמר מאמנו לשעבר.

פתח תקווה ממשיכה לספוג אבידות במלחמה, כשאתמול התבשרנו על מותו של סמל עמית הוד זיו, שריונר, שנהרג מפגיעת רקטה של חיזבאללה, שנפלה במוצב בו שהה. הוד זיו, תושב ראש העין, היה מחובר לפתח תקווה, בעיקר דרך קבוצת הנוער של מכבי פתח תקווה כדורסל, בה שיחק בשלוש האחרונות. "אנו בוכים, כואבים ומשתתפים בצער משפחת זיו היקרה על מותו בטרם עת של עמית", מסרו במכבי פתח תקווה. "הוא היה לוחם גיבור על המגרש וגם מחוץ למגרש".

מאמנו של זיו, במכבי פתח תקווה, יונתן נימני, כתב בפייסבוק: "ילד מקסים, שאימנתי עד שנה שעברה במכבי פתח תקווה, תמיד חייך, גבר אמיתי. אין מילים. יהי זכרו ברוך, השם ינקום דמו. נשבר הלב". הלוויתו של עמית תתקיים ביום ראשון.

הוריו של סמל זיו סיפרו שהיה "ילד חכם מבריק וטהור, בעל חוש הומור, כל מילה שאמר הייתה פנינה. הוא התנדב בעמותת קסם, שעוסקת בסיוע למשפחות נזקקות, ספורטאי בכל רמ"ח איבריו, שאהב סקי והיה כדורסלן מקצוען ואמיתי ששיחק במסגרות רבות. נהנה מנהיגה ואהב מכוניות". הוא הותיר אחריו הורים, אח ואחות.

עוד ב-פתח תקווה במלחמה

מפגינים בצומת העיפרון. מפגינים ברחבת העירייה

מחאה והזדהות בפ"ת: הפגנה בצומת העיפרון, עצרת בעירייה – למען החטופים (וידאו)

בניגוד לערים אחרות, אצלנו לא הייתה שביתה מוכרזת של הרשות המקומית, אך התמיכה בחטופים, ביניהם ענבר הימן ז"ל, עידן שתיוי ודניאלה גלבוע הפתח תקוואים – הורגשה ברחבי העיר. מטה המחאה של פתח תקווה אירגן כ-100 מפגינים שחסמו את הצומת למשך כשעתיים בבוקר. מנגד, עיריית פתח תקווה ארגנה בבוקר עצרת תמיכה במשפחות החטופים והתייחדות עם הנופלים – אליה הגיעו כמה עשרות.

המשך קריאה »
עיריית פתח תקווה עצרת חטופים

נותנים חיזוק: העירייה תקיים מחר בבוקר (2.9, 9:00) עצרת הזדהות עם משפחות החטופים

עיריית פתח תקווה מצטרפת לעליית המדרגה במאבק למען החזרת החטופים, זאת בעקבות ההודעה הבוקר על הירצחם של שישה מהם, שנחטפו בחיים ושהו יותר מ-330 יום בשבי. יוזמות דומות יתקיימו בערים נוספות, בהתאם להחלטת המרכז לשלטון המקומי. העירייה מזמינה את הציבור הרחב להשתתף בעצרת שתתקיים ברחבת החניון ברחוב חיים עוזר 32.

המשך קריאה »

עוד חלל בעיר: סמ"ר אלקנה נבון מפתח תקווה נהרג בהיתקלות עם מחבלים בג'נין

נבון, בן 20 במותו, היה מפקד כיתה בגדוד 906 בבית ספר לחי"ר. הכוח עליו פיקד הותקל שעה 6:00 בבוקר, בשני פעילי חמאס בולטים בגזרה, שהיו אחראים לפיגועי מטענים וירי באזור. בהיתקלות מטווח קצר חוסלו שני המחבלים, אך הם הצליחו לפגוע בו באופן אנוש ובהמשך מת מפצעיו. הכוח מביסל"ח בא לתגבר את גזרת השומרון למשך שבועיים,

המשך קריאה »