צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) פתח תקווה הקניון הגדול

צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) תפתח חנות בקניון הגדול בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח

מותג אופנה בינלאומי חדש מגיע לישראל ונוחת ממש אצלנו – בפתח תקווה. מדובר ברשת המציעה שלל מוצרי ביגוד יוקרה לגברים בשלוש קולקציות עיקריות: חליפות קז'ואל, ביזנס קז'ואל וקולקציה מחוייטת המתאימה לאירועים – זאת בנוסף לנעליים, חגורות, עניבות, הלבשה תחתונה, חפתים ועוד. הסניף, בקומת המסחר העליונה (מול אלדו) צפוי להיפתח ב-1.9 באירוע השקה חגיגי.

רשת האופנה הבריטית לגברים צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) עושה את הסיפתח שלה בפתח תקווה עם חנות ראשונה בישראל, כאן אצלנו, בקניון הגדול (ז'בוטינסקי 72) עם חנות מעוצבת, שצפויה להיפתח בעוד כשבועיים בהשקעה הנאמדת בכ-1.5 מיליון שקל. לפי התכנון של הרשת, היא מתכננת להקים בישראל עוד לא פחות מ-20 סניפים עד סוף 2025.

העיצוב: כמו בסניפים בעולם

הסניף הראשון בפתח תקווה יעוצב וויתוכנן על ידי האדריכל הבינלאומי ניק פופ, המעצב הראשי של המותג, ויהיה זהה בעיצובו לסניפי הדגל בבירות האופנה ברחבי העולם. את הזכיון של צ'ארלס טירוויט בישראל קיבלה קבוצת פינגווין, בבעלות איש העסקים הירושלמי אליהו קלימר, פינגווין תהיה כעת בעלת הזיכיון הבלעדי בישראל. 

לפי הדיווח של רשת צ'ארלס טירוויט, המחירים של המותג בישראל יהיו דומים למחיר הרשת באנגליה, לדוגמא: חולצות מכופתרות החל מ-299 ש"ח, מכנסיים החל מ-399 ש"ח, חליפות החל מ-1,500 ש"ח, חולצות פולו החל מ-275 ש"ח, ג'קטים החל מ-899 ש"ח, עניבות החל מ-175 שקלים, נעליים החל מ-499 ש"ח, חגורות עור החל מ-199 ש"ח.

צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) לונדון - מתוך GOOGLE MAPS
צ'ארלס טירוויט (Charles Tyrwhitt) לונדון - מתוך GOOGLE MAPS

חצי מיליארד פאונד מכירות בשנה

המותג צ'ארלס טירוויט נוסד על ידי ניק ווילר בשנת 1986, כשהיה סטודנט באוניברסיטת בריסטול. אז החל המותג כיצרן חולצות לגברים בלבד, והתרחב עם מגוון ההיצע וכן עם חנויות ברחבי בריטניה והעולם, יחד עם חנות אונליין בינלאומית מצליחה. כיום רשת מונה מעל ל-100 סניפים ברחבי העולם, בין היתר בארה"ב, אוסטרליה, צרפת ואנגליה, עם מחזור מכירות הנאמד בכ-500 מיליון פאונד בשנה

לחברה 4 מרכזים לוגיסטיים בעולם, באוסטרליה, ארה"ב, אנגליה וגרמניה, שמשרתים את האתר מכירות המהווה כ-70% מהפעילות של המותג בעולם. "אנחנו מתרגשים וגאים בפתיחת הרשת בארץ הקודש", מסר ניק ווילר, מייסד החברה. מבדיקות שערכנו, זיהינו צורך בכניסה של מותג אירופאי קלאסי, הנותן מענה לאנשי העסקים בישראל, שמחפשים אופנה קלאסית ומחויטת למהלך היום, ובמחירים הוגנים. החזון הוא להציע בגדים שיגרמו לגבר להרגיש מיליון דולר במחיר נגיש".

עוד ב-חנויות

הפרזנטורית עדי אשכנזי בקניון הגדול פתח תקווה

עופר הקניון הגדול פתח תקווה: על כל 100 ש"ח שתקנו – קבלו הנחה של 50 ש"ח

מתחם השופינג הגדול בעיר יוצא לקראת הסתיו ובהלת הקניות של נובמבר, במבצע שכבר הפך למסורת. המבצע כולל מגוון רחב של מותגים מובילים מקטגוריות שונות, ביניהם: מותגי אופנה, כלי בית, מוצרי מטבח ובית, מוצרי קוסמטיקה, איפור, טיפוח, ספרים, תכשיטים, מוצרי חשמל, אופטיקה, ספורט ופנאי, הלבשה תחתונה, הנעלה, תיקים, משחקים ועוד. המבצע כולל כפל מבצעים – מה שהופך אותו למשתלם במיוחד.

המשך קריאה »
טיב טעם ביג פתח תקווה יהיה פתוח בשבת. קרפור - לא

סניפים של טיב טעם וקרפור ייפתחו ב-BIG פתח תקווה. יהיו פתוחים בשבת?

בגלובס פורסם כי רשתות המזון טיב טעם וקרפור זכו במכרז ויפתחו סניפים חדשים במתחם BIG פתח תקווה (BIG FASHION). בחודש פברואר דיווחנו כי המכרז יצא לדרך וכעת פורסם כי שתי הרשתות גברו על מתחרותיהן וירחיבו את אחיזתן בעיר. כזכור, באפריל דיווחנו כי הפרויקט צפוי לאכלס את הבניין הראשון שלו בסוף שנת 2028 ולצד שטחי משרדים, מסחר ומלונאות, יוקמו בו שני סופרמרקטים רחבי היקף.

המשך קריאה »

חנות נעלי איציק עלתה באש במרכז פתח תקווה. סחורה רבה נשרפה. אין נפגעים

באחת מחנויות הנעליים הותיקות בעיר, של איציק וחיותא רשף, ברחוב חיים עוזר 18, פרצה שריפה בשעה 14:30. מכבי האש הגיעו תוך כ-10 דקות ועמלו במשך שעות ארוכות בכיבוי השריפה, עד שהשתלטו עליה, תוך כדי סריקה אחר לכודים בחנות ובדירות המגורים שמעליה. "תודה לאל שלא נגרם נזק לנפש. מקווים לשפץ כמה שיותר מהר ולחזור לעבודה בהקדם", מסרו בחנות.

המשך קריאה »
שמו SHEMO פתח תקווה עופר הקניון הגדול

יש מה להביא לארוחת החג: שמו (SHEMO) פ"ת נפתח השבוע בעופר הקניון הגדול (וידאו)

אתמול, רגע לפני האזעקות, ביקרנו בקונדיטוריה החדשה, שנפתחה ביום שלישי האחרון בקומה האמצעית של הקניון. הקונדיטוריה הייתה עמוסה בקונים, שחיפשו את הלחמים והעוגות – שישדרגו להם את ארוחת החג. זהו הסניף ה-14 של הרשת בבעלותו של השף קונדיטור המוכר מיקי שמו וגודלו כ-30 מ"ר והושקעו בו כ-700 אלף ש"ח. מנהלת החנות, חני דדוש: "שווה לבוא אלינו גם בגלל היחס והשירות".

המשך קריאה »

השאירו פרטים וקבלו עדכונים שותפים על תכנים שעולים לאתר

Loading