יו פארק של יובלים ויוקה פארק בסגולה פתח תקווה

צפו: יו פארק סגולה פתח תקווה – החלה הבנייה בקומפלקט התעשייתי הרב-שימושי

הפרויקט של יוקה פארק ויובלים, שצפוי לשנות את פני איזור התעשייה הותיק, עולה שלב, עם תחילת העבודות על הקרקע (בן ציון גליס 38-40), במתחם הלוגיסטיקה הענק, המשתרע על פני 100,000 מ"ר וכולל גם שטח מסחרי של כ-4000 מ"ר, שצפוי להיות מאוכלס בתמהיל של מסעדות, חנויות ורשתות אופנה. עמית בלומקין, סמנכ"ל השיווק של הפרויקט: "75% מהשטחים כבר נמכרו"

רק לפני שלושה חודשים דיווחנו לכם על הנחת אבן הפינה בפרויקט יו פוארק סגולה והיום כבר מונחים שם עמודי בטון ענקיים, שאמורים להיות השלד של קומפלקס תעשייתי רב שימושי, שלא נראה כמותו בפתח תקווה. בעוד כשלוש שנים הפרויקט צפוי להתאכלס בעיקר בעסקים העוסקים או דורשים לוגיסטיקה, שתאפשר גישה נוחה למשאיות גדולות, שיידרשו לאסוף או לפרוק סחורה מהם.

צפו בראיון מהשטח עם עמית בלומקין, סמנכ"ל שיווק יו פארק

"בניין רמפות שמטפס חמש קומות"

מדובר בפרויקט בנייה מורכב יותר מבניית מגדלי משרדים רגילים ובחברות הנדל"ן יוקה פארק ויובלים, השותפים 50-50 בפרויקט, בטוחים שיעמדו באתגר. "הפרויקט הזה הוא פרויקט התעשייה והלוגיסטיקה הגדול ביותר שנבנה בישראל", אומר עמית בלומקין, סמנכ"ל השיווק של חברת "יוקה פארק", שלקחה על עצמה שת השיווק של הפרויקט. "מדובר בבניין רמפות שמטפס לגובה של 5 קומות"

מי שיעבור היום בשטח (מול מכון דרום של הטסטים), יראה את השלטים המקיפים את השטח הבנוי, בהם מובלט המיתוג של קבוצת יובלים וחברת יוקה פארק וגם זה של שובל נחשון, בונה את הפרויקט המורכב הזה. בתוך השטח אפשר לראות את הדיפון, השיטוח ועמודי השלד, כשעל הקרקע העבודות מתבצעות במרץ. "הפרויקט משלב אולמות תעשייה בגדלים של 270 עד 370 מ"ר", מציין בלומקין.

יו פארק סגולה פתח תקווה - עמודים כבר יש
יו פארק סגולה פתח תקווה - עמודים כבר יש

צפי אכלוס: 2026

רוב הרוכשים והשוכרים של הפרויקט הם בעלי עסקים תעשייתייים באיזור סגולה, שרצו להשתדרג ולעבור למקום מודרני וגם משקיעים שזיהו כבר מזמן את הפוטנציאל של "יו פארק". "אחד מהיתרונות המרכזיים של הפרויקט הוא המיקום, מתייחס בלומקין לאיזור התעשייה סגולה. "בגלל המרכזיות שלו בגלל צירי התנועה הראשיים שלו. התחבורה הציבורית והציר החדש שהולך להיבנות על הכביש הזה לתוך ת"א עד קניון איילון ובני ברק".

לפי התכניות, העבודות צפויות להסתיים בעוד כשנתיים וחצי-שלוש, כלומר באיזור תחילת 2026 (בלי נדר), כבר נראה את המשאיות הראשונות עולות על הרמפה. הפרויקט מזכיר את מתחם פנורמה בקיבוץ גלויות, שנבנה לפני עשרות שנים. בעוד זמן לא רחוק כבר יהיה לנו אחד כזה, מודרני הרבה יותר – בפתח תקווה, איזור התעשייה סגולה.

עמית בלומקין, סמנכ"ל שיווק יו פארק

"מדובר בפרויקט הגדול מסוגו בישראל להקמת מבנה רב שימושי שישלב בין תעשייה, מסחר ולוגיסטיקה, שיאפשר לחברות לרכז את כלל פעילותן במקום אחד", מסר איציק ברוך, מנכ"ל קבוצת יובלים. "היקף המכירות עד כה מצביע על הביקושים הגבוהים לפרויקט זה, שנמצא בלוקיישן מרכזי עם נגישות לכבישים ראשיים, לרכבת ישראל ובסמוך לתחנת הרכבת הקלה".

איציק ברוך, בעלים ומנכ"ל קבוצת יובלים, על רקע יו פארק סגולה. קרדיט צילום כפיר זיו

פרויקט יו פארק סגולה מעניין אתכם? השאירו פרטים בטופס ויחזרו אליכם. ניתן לפנות גם דרך כפתור הוואטסאפ הירוק בתחתית המסך בגלישת סלולר

עוד ב-נדלן

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »

בדרך לעוד פינוי-בינוי ענק? אב-גד מתכננת 480 דירות בוולפסון-סביון פתח תקווה

חברת הנדל"ן מדווחת כי היא כבר השיגה כ-80% מחתימות הדיירים הנדרשות לפרויקט התחדשות עירונית במבנים הישנים של דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. כעת נודע שהיא מעוניינת לבקש להרחיב את הפרויקט לשישה מבנים נוספים ועוד 300 יחידות דיור ובכך להגדיל את הכנסותיה הצפויות בפרויקט לכמעט 800 מיליון ש"ח. "ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה מובילה בהתחדשות עירונית בפ"ת", מסרו.

המשך קריאה »
אילן שוורצזורגן וגבי כהן - קבוצת סופרין על רקע פתח תקווה

סופרין תרכוש 70% מפרויקט פינוי בינוי פרופסור שור-נפתלי פרץ במרכז פתח תקווה

חברת הנדל"ן והאחזקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, השלימה השבוע בהצלחה יתרה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות ובתוך כך הודיעה על מעורבותה בפרויקט התחדשות עירוני גדול במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 10 בניינים עם 68 יחידות דיור ובמקומם ייבנו 5 בניינים בני 10.5 קומות, עם 211 דירות חדשות וחניון תת קרקעי משותף של 3 קומות.

המשך קריאה »