אצטדיון שלמה ביטוח - המנון לפני כל משחק

צפו: כ-7000 צופים מילאו את אצטדיון "שלמה ביטוח" וראו 0:0 בדרבי חלש ועצבני

המפגש בין שתי הפתח תקוואיות, הנאבקות ראש בראש על העלייה לליגת העל, לא התעלה לרמה גבוהה והותיר את מכבי פתח תקווה והפועל פתח תקווה עם נקודה לכל אחת ובלי ניצחון בשני משחקי הפלייאוף הראשונים. ה"הייפ" סביב המשחק קיבל ביטוי ביציעים עם תצוגות עידוד מרשימות של שני המחנות. מכבי יכולה להתנחם שהיא עדיין ראשונה וגם בהכנסה מכרטיסים המוערכת בכ-250 אלף ש"ח.

הדרבי הגדול של העיר הבטיח, אבל לא קיים. 90 דקות מאופסות, שני מורחקים, כמעט בלי מצבים, הרבה לחץ ועצבים ותיקו, שבעיקר שירת את עירוני טבריה, שדחקה את הפועל למקום השלישי עם אותו מספר נקודות (61), אך עם הפרש שערים טוב יותר. ביום שישי היא תארח בבית את מכבי, שהתיקו השאיר אותה בראש הטבלה עם 63 נקודות. שתי הקבוצות של העיר עדיין בעמדה טובה לעלות ליגה, אך היכולת החלשה בטוח מטרידה את בני לם ועופר טסלפפה.

צפו בוידאו יציעים - הדרבי הפתח תקוואי

3000 מכבי, 4000 הפועל

מספר האוהדים ביציעים היה כמעט זהה, עם יתרון קל להפועל, שמילאו את היציע המזרחי בכ-4000 צופים, ששילמו כרטיסים (60 ש"ח – מחיר אחיד), בעוד שבמערבי, אוהדי מכבי מילאו כשני-שליש יציע עם כ-3000 צופים, רובם מנויים, מוזמנים ושחקני מחלקת הנוער – שכמובן נכנסו חינם. האוהדים של שתי הקבוצות הרשימו עם שלטי ענק ועידוד בלתי פוסק, שלא ממש עזר להרים את רמת המשחק של השחקנים על הדשא.

עלייה לחצי גמר גביע הטוטו מכבי פתח תקווה
עלייה לחצי גמר גביע הטוטו מכבי פתח תקווה

שתי הקבוצות כמעט ולא הגיעו למצבי הבקעה משמעותיים לאורך כל 90 הדקות, כך שהאירועים הבולטים היו שתי ההרחקות – הראשונה, של ארד בר ממכבי בדקה ה-84, בצהוב שני לאחר עבירה על רם לוי. 5 דקות לאחר מכן, קרה אותו דבר לג'ימי אלכסיס מהפועל , שהורחק בצהוב שני לאחר שעצר התקפה מתפרצת של מכבי. התגובה להרחקה הייתה מוגזמת, כשבמשך 2-3 דקות הוא סירב לרדת מהדשא ולבסוף בעט בעצבים בבקבוק מים, ששכב על הדשא.

אוהדי מכבי פתח תקווה - יחזרו ליציעים ?

עוד שישי קריטי

התיקו הזה כנראה מבטיח דרמה עד הדקה האחרונה בקרב על העלייה, כאשר נותרו עוד 5 משחקים ו-15 נקודות בקופה. ביום שישי, כאמור, תצא מכבי למשחק קריטי לא פחות בטבריה ואילו הפועל תארח באצטדיון "שלמה ביטוח" את הפועל עכו (16:00), שפורמלית סיימה את העונה. שבוע לאחר מכן תהיה זו הפועל שתפגוש את טבריה בקרב לוהט, בעוד משחק ביתי בפתח תקווה.

עוד ב-ספורט

כ-9500 צופים ראו את מכבי ת"א מביסה את מכבי פ"ת, שהפסידה בפעם השנייה ברציפות

יתרון ענק ביציעים, יתרון ענק על הדשא: האלופה לא התקשתה מול סגל חלש של דן רומן והשיגה 3:0 קליל, שהותיר את הפתח תקוואים עם הרבה מחשבות מדאיגות להמשך העונה. יותר מ-8000 אוהדים צהובים צבעו את היציעם של אצטדיון "שלמה ביטוח", מול כ-1000 מארחים כחולים. במכבי פתח תקווה מכרו כרטיסים רק לאוהדים עם מספר טלפון המעיד על "הסטוריית רכישה".

המשך קריאה »

מכבי פתח תקווה תארח מחר את מכבי ת"א, שצפויה להגיע עם לפחות 8000 אוהדים

חגיגת כדורגל מצפה לעיר מחר (1.9, 20:15), כשהמון של קהל צהוב, לצפוי לכבוש את אצטדיון "שלמה ביטוח". הכרטיסים לשערים 10-14 נחטפו מזמן על ידי אוהדי האלופה וההערכה היא כי גם 5 ו-6 יתמלאו על ידי הצהובים. הפתח תקוואים, שמגיעים למשחק אחרי הפסד לסכנין וחילופי תפקידים בהנהלה, חוששים ממיעוט של אוהדים שיתמכו בקבוצה. בהפועל פ"ת חזרו מרוצים מתיקו 2:2 בבלומפילד מול הפועל ת"א.

המשך קריאה »
הפועל מבנה פתח תקווה נשים

מהיום: קבוצת "מבנה" תשמש ספונסרית גם של קבוצת הנשים של הפועל פתח תקווה

מועדון הכדורגל הפתח תקוואי דיווח היום על מהלך, שהיה כבר מתבקש מזמן, לקחת תחת חסותו גם את קבוצת הנשים, שעד היום נקראה "הפועל עירוני פתח תקווה". החל מעונת המשחקים 24/25 קבוצת הנשים תיקרא "הפועל 'מבנה' פתח תקווה", בדיוק כמו הגברים והלוגו של חברת הנדל"ן יעטר את מדיהן של השחקניות. "החיבור בין שני המועדונים תחת אגודה אחת הוא טבעי", מסר מנהל המועדון, טים פלוטקין.

המשך קריאה »
אוהדי מכבי והפועל פתח תקווה

מכבי והפועל פתח תקווה פותחות את עונת 24/25: ישחקו שוב יחד בעונה הבאה?

הערב (19:00) תפתח מכבי פתח תקווה את העונה בליגת העל, כשתשחק בעכו מול בני סכנין (שידור ישיר ב-5 פלוס). זוכת הגביע מגיעה למשחק אחרי תצוגות רעות באירופה (בהן הפסידה ארבע פעמים בלי לכבוש שער) ואחרי התבוסה הביתית 1:4 ביום שני בגביע הטוטו לבית"ר י-ם. הפועל פתח תקווה, היורדת הטריה, תארח באצטדיון "שלמה ביטוח" ביום שני (19:00) את הפועל אום אל פאחם. כמה מנויים מכרה כל קבוצה?

המשך קריאה »