י.ח. דמרי שכונת סירקין

י.ח. דמרי חזק גם בסירקין: זכתה במכרז עם מאות יחידות דיור על סך 68.8 מיליון ש"ח

החברה, שלאחרונה תקעה יתד בפתח תקווה, גם עם פרויקט נווה פארק בנווה גן, עכשיו גם הולכת לכיוון מזרח. לפי התכנון, היא תקים פרויקט ייחודי בעל 339 דירות, כמחצית מהן יושכרו במסגרת שכיר דירה מפוקח לזכאים ומחצית ישווקו לשוק החופשי. הפרויקט גם יכלול שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-1,850 מ"ר וכן שטחי ספורט ונופש, מבני ציבור ועוד. יגאל דמרי: " רואה ערך רב בפרוייקטי שכירות ארוכת טווח"

רק לפני כחודש דיווחנו לכם על השלב הראשון בכניסת היזמים לשכונת סירקין הענקית, שצפויה להיבנות על חורבות המחנה הצבאי הישן, כשתשע חברות זכו בתשעה מקטעים שונים – חלק קטן יחסית, מתוך כל המתחם, שלפי התכנון של החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה, יהיו בו 741 יחידות דיור מיועדות להשכרה מתוך כ-12 אלף יחידות הדיור, שיהיו בשכונה.

שכונת סירקין - הדמיה של רמ"י
שכונת סירקין - הדמיה של רמ"י

לפי הדיווח של חברת י.ח. דמרי, שמקימה בימים אלה פרויקט התחדשות עירונית הוסף בנווה גן (נווה פארק), עבור הזכייה במתחם, היא תשלם החברה כ-68.8 מיליון שקל + מע"מ וכן הוצאות פיתוח בסך של כ-37.7 מיליון שקל. לדבריה, היקף ההשקעה הצפוי לאחר רכישת הקרקע, עומד על כ-356 מיליון שקל. " אנחנו פועלים לקידום התכנון והוצאתו של הפרויקט לביצוע במהלך 2024", מסרו לפתח תקווה NEWS.

על פי תנאי המכרז, בתום תקופת ההשכרה החברה רשאית למכור את זכויותיה במתחם. לפי המכרז,
50% מהדירות יושכרו במסגרת שכר דירה מפוקח לזכאים ו-50% מהדירות יהיו מיועדות לשכירות בשוק החופשי. כמו כן, תקים החברה במסגרת הפרויקט, שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-1,850 מ"ר וכן שטחי ספורט ונופש, מבני ציבור ועוד.

לפי התכנון, החברה פועלת להוציא את הפרויקט לביצוע כבר במהלך 2024. על פי תנאי המכרז, בתום תקופת ההשכרה החברה רשאית למכור את זכויותיה במתחם. יגאל דמרי, בעלי חברת י.ח דמרי, אמר: "זהו הפרויקט הראשון של החברה במסגרת מכרז של 'דירה להשכיר' ואנו מצפים לצאת לדרך בהקדם בסירקין פתח תקווה. החברה רואה ערך רב בפרוייקטי שכירות ארוכת טווח, המסייעים לזוגות צעירים ולמשפחות בפתרון דיור איכותי ויציב לאורך זמן.

עוד ב-נדלן

פרויקט ענק: י.ח. דמרי בשותפות עם מגדל יבנו 339 דירות להשכרה בנוף ירקון (סירקין)

חברת הנדל"ן המוכרת, יחד עם חברת הביטוח והפיננסים, הלא-פחות מוכרת, חברו יחד לשותפות בפרויקט בשכונה החדשה, שצפויה להתחיל להתאכלס לקראת 2030. מדובר בפרויקט דירות חדשות מיוחד: כל הדירות יוגדרו כדירות להשכרה. שטח הפרויקט גם יכלול כ-2000 מ"ר של תעסוקה ומסחר. יגאל דמרי: "מאמינים בשוק השכירות ארוכה הטווח". ארז מגדלי: "שמחים על יציאה לדרך משותפת".

המשך קריאה »
דירות להשכרה בפתח תקווה

פתח תקווה מקום 3 בארץ בשיעור עליית מחירי השכירות: 4685 ש"ח ממוצע לדירה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום נתונים לגבי עלויות דירות להשכרה בארץ, מהן עולה כי פתח תקוואים משלמים ב-5.8% יותר דמי שכירות, ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה, כששכר הדירה הממוצע, כמעט זהה לממוצע הארצי העומד כיום על 4,677 שקל בחודש. פתח תקווה נמצאת במקום השני אחרי כפר סבא (עלייה של 8.1%) וביחד עם ירושלים (גם כן עלייה של 5.8%). מה המומחים אומרים?

המשך קריאה »

בדרך לעוד פינוי-בינוי ענק? אב-גד מתכננת 480 דירות בוולפסון-סביון פתח תקווה

חברת הנדל"ן מדווחת כי היא כבר השיגה כ-80% מחתימות הדיירים הנדרשות לפרויקט התחדשות עירונית במבנים הישנים של דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. כעת נודע שהיא מעוניינת לבקש להרחיב את הפרויקט לשישה מבנים נוספים ועוד 300 יחידות דיור ובכך להגדיל את הכנסותיה הצפויות בפרויקט לכמעט 800 מיליון ש"ח. "ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה מובילה בהתחדשות עירונית בפ"ת", מסרו.

המשך קריאה »
אילן שוורצזורגן וגבי כהן - קבוצת סופרין על רקע פתח תקווה

סופרין תרכוש 70% מפרויקט פינוי בינוי פרופסור שור-נפתלי פרץ במרכז פתח תקווה

חברת הנדל"ן והאחזקות, בשליטת ליאון וצחי סופרין, השלימה השבוע בהצלחה יתרה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות ובתוך כך הודיעה על מעורבותה בפרויקט התחדשות עירוני גדול במרכז העיר, סמוך להיכל התרבות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 10 בניינים עם 68 יחידות דיור ובמקומם ייבנו 5 בניינים בני 10.5 קומות, עם 211 דירות חדשות וחניון תת קרקעי משותף של 3 קומות.

המשך קריאה »