עשרות טלפונים התקבלו בסופ"ש האחרון למערכת פתח תקווה NEWS מלקוחות רעבים חובבי מותג העוף, שהיו מבולבלים נוכח העובדה, שהיה כתוב בקופסת העסק של הסניף בגוגל (Google My Business) כי המקום סגור. זה כמובן הפתיע אותנו, כי היה ידוע לנו מיום פתיחתו של הסניף, לפני כחצי שנה, כי הוא פתוח בערבי שישי וכמובן גם בשבתות. מכיוון שאין טלפון לסניף – יצאנו לבדוק.
אז כשהגענו למקום בסביבות 20:30 בערב, המקום דווקא היה פתוח, אם כי די דליל, ביחס לערבי שישי אחרים. יכול להיות שזה השישי החורפי שהשאיר אנשים בבית, אבל יותר סביר להניח, שרבים לא הגיעו, מכיוון שבכרטיס העסק בגוגל, כתוב היה שהמקום סגור. לכן כך נשמע לקוח מבולבל, אחד מ-11 לקוחות שהתקשרו למערכת שלנו הלילה (למה התקשרו אלינו? שוב, כי לסניף KFC פתח תקווה אין טלפון). האזינו:
שיחה עם לקוח מבולבל - שהתקשר בטעות לפתח תקווה NEWS
סניף KFC פתח תקווה, זכה להרבה באזז לפני ואחרי השקתו, הרבה הודות לעובדה שהוא פתוח בערבי שישי ושבת – מעסקי האוכל הלא-רבים בפתח תקווה שפתוחים בסופ"שים. לכן, עוד יותר לא ברור, למה הרשת לא דואגת לעדכן את כרטיס העסק שלה בגוגל, במיוחד מכיוון שמבחינת הלקוחות שמחפשים KFC פתח תקווה בגוגל, שם נמצא המידע המהימן והעדכני ביותר. אולי ברשת חושבים אחרת?
יש לציין כי מבדיקת מערכת פתח תקווה NEWS, התקלה ב-KFC היא סימפטום של הרבה עסקים בפתח תקווה, בעיקר החדשים מביניהם. ברוב המקרים מדובר דווקא ברשתות המסחר הגדולות, שאינם מעדכנים את הכתובת החדשה באינטרנט. קחו לדוגמא את הסניף החדש של "דרים ספורט פתח תקווה", שלמרות שעברו חודשים רבים מפתיחתנו, טרם שם את עצמו על המפה האינטרנטית ומי מחפש אותו ב-Google, מוצא בקופסת העסק של גוגל – את הסניף ביהוד.
תגובת KFC ישראל טרם התקבלה.