אריק פיינגולד, COMMIT - נשיא ויו"ר

צפו באירוע החברה של Commit: מחפשים 50 עובדים למשרדים החדשים בפתח תקווה

לציון חג ההאלווין התקבצו עשרות העובדים בלובי, שעוצב עם דמויות של פרצופי דלעת ושדים, בקומה השלישית בבניין T בב.ס.ר סיטי. חוץ משתייה קלה וחריפה וטעימות של פרעצלים מלוחים ומתוקים, הצוות גם שמח לשמוע את דבריו של אריק פיינגולד, היו"ר והנשיא, שסיפר על מגמות ההתרחבות של החברה, המעניקה שירותים טכנולוגיים ללמעלה מ-1000 ארגונים בארץ ובעולם. 

חברת Commit (ששינתה לאחרונה את שמה מ-Comm-it) מעסיקה מעל 600 עובדים, מתוכם כ-400 בישראל, כשהם לא עובדים מהבית… הם יושבים במשרדים הדנדשים, אליהם עברו לא מזמן, אחרי 17 שנים ברח' המגשימים. המשרדים מתפרסים על קומה שלמה בשטח של 2000 מ"ר, לא כולל שתי מרפסות ענקיות בשטח כולל של 900 מ"ר, שהן סוג של פיאצה, המשקיפה על המרכז המסחרי של דן טאון.

צפו באירוע החברה של Commit עם הצצה למשרדים החדשים

יצירתיות בפיאצה

סיבוב קטן בפיאצה ומיד אפשר להבין למה ב-Commit העדיפו קומה נמוכה עם מרפסת על פני הסטנדרט הרגיל של קומה גבוהה עם נוף, זה עוד אלמנט שיכול למשוך אליו עובדים שמחפשים מקום עבודה חדשני עם ראש פתוח. "עברנו לכאן בראש ובראשונה מתוך מחשבה על העובדים", סיפר לפתח תקווה NEWS, הנשיא והיו"ר, אריק פיינגולד. "חיפשנו מקום שייתן את סביבת העבודה הקריאייטיבית והנוחה ביותר וגם מקום טוב ליצור ולהתרועע אחד עם השני. 

גם ב-Commit יודעים שהעובדים הם הנכס העיקרי לחברה, התחרות על עובדים טובים מחייבת כמובן צוות משפחתי ומגובש וזה תמיד יבוא עם אירועי חברה יצירתיים, כמו זה בו ביקרנו בו ביום חמישי האחרון. ומעבר לזה, בחברה בונים שהלוקיישן המרכזי של המשרדים, סמוך לתחנת הרכבת הקלה, שעתידה (בלי נדר) להתחיל לנוע עוד כחצי שנה, יהווה מוקד משיכה נוסף לעובדים טובים.

יצירתיים ב-Commit
יצירתיים ב-Commit

פתח תקוואים בדם

ל-Commit יש קשר פתח תקוואי הדוק, עם מספר גבוה של עובדים תושבי העיר, ביניהם אריק פיינגולד ואחיו, עידן, שנולדו וגדלו בפתח תקווה. עידן ביחד עם אנטולי קושניר ואוהד דלאל הקימו את החברה ב-2005, כשעוד הייתה קטנה. לאחר שנתיים הצטרף גם אריק. לימים צמחה Commit למימדים שהיא כיום וכל השאר היסטריה והיסטוריה. החברה מחפשת היום כ-50 עובדים למשרות פתוחות, במיוחד ארכיטקטים בתחומי ה-,Cloud מפתחי Pythonו-Java, Full Stuck ו-DevOps, תשתיות, סייבר ודאטה.

מאז הקמתה הובילה Commit קרוב ל-1200 פרויקטים עבור כ-1000 ארגונים בארץ ובעולם, בעיקר בתחומי הביטחון וההייטק עם חברות כמו Maytronics, Sapiens, Unitronics, אלביט, רפאל, תעשייה אווירית וגם Watergen הפתח תקוואית. השירותים שהיא מעניקה הם רבים, בעיקר בתחומי הענן, התוכנה, התקשורת והסייבר.

נגה הנדלר, מנהלת מוצר ב-COMMIT

עוד ב-טכנולוגיה

אביב חנש - בזק בינלאומי TECH

הכר את העובד: אביב חנש (Aviv Hanash) – בזק בינלאומי Tech – מנהל מחלקת בקרה

אם יש חברת טכנולוגיה שמחוברת בנימים שלה לפתח תקווה, זאת בזק בינלאומי Tech, שכבר כ-30 שנים משרדיה הראשיים נמצאים בעיר. לאחרונה ביקרנו במשרדים, ברחוב שחם התוסס ומצאנו שם את אביב חנש, מנהל מחלקת הבקרה והמידע בחברה, בה הוא עובד כבר 12.5 שנים יחד עם עוד כ-650 עובדים, שכ-20% מהם מתגוררים בפתח תקווה. "הערך העיקרי שלנו – זה ההון האנושי", אמר לנו.

המשך קריאה »

מלם תים הפתח תקוואית מדווחת על 840 מיליון ש"ח מכירות ברבעון – עלייה של כ-20%

קבוצת ה-IT מפתח תקווה דיווחה לבורסה כי רשמה רווח של כ-16 מיליון ש"ח, גידול של כ-30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות עלה ב-16% ועמד על 65 מיליון שקל. "התוצאות החזקות של הקבוצה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של 2024 מבטאות את תנופת הצמיחה בכל מגזרי פעילותה, בדגש על התחום הביטחוני", מסר שלמה אייזנברג, יו"ר הקבוצה.

המשך קריאה »
אינטל פתח תקווה

באינטל פתח תקווה מרגיעים מפיטורים: "נכון לעכשיו – לא הכריזו על שינויים בישראל"

אפשר להניח שבבניין החכם ברחוב החרוצים 7 בעיר, בו יושבים במשרדי ענקית השבבים העולמית כ-1500 עובדים, היו סימני דאגה נוכח הודעת החברה על כוונתה לפטר כ-15% מכוח האדם שלה, בעקבות ירידה ברווחיות. למרות ההודעה, נראה שהמעמד של העובדים בפתח תקווה יציב. "ישראל ממשיכה להיות אחד מאתרי הייצור והמו"פ המרכזיים של אינטל בעולם, והחברה נותרה מחויבת לאזור זה", נמסר.

המשך קריאה »
סטאדיקום פתח תקווה

החל מהעונה הבאה: שדרוג בחווית הצפייה במשחקי הכדורגל באצטדיון "שלמה ביטוח"

לפני מספר חודשים חברת Stadicom (סטאדיקום) החלה להריץ אפליקציה המבוססת על טכנולוגיה חדשנית, הנשענת על תשתית סלולר G5 פרטית – כשהאצטדיון העירוני של פתח תקווה נבחר לפיילוט, בדרך להיות האצטדיון החכם הראשון בישראל. הצופים יוכלו לראשונה ליהנות משירותי וידאו איכותיים, הילוכים חוזרים, זויות צילום חדשות, לשלוח ווינר – ואפילו להזמין אוכל מהמזנון. איך זה יעבוד?

המשך קריאה »